F-1.az xatırladır ki, cümə günü baş tutan sərbəst yürüşlərdə Bottas və Həmilton hamıdan sürətli olublar. Lyuis dünən də fərqlənib – hər 3 sessiyasında Mercedes sürücüləri ilk iki yerin sahibi olublar. Sıralanma turunda isə Valtteri Bottas komanda yoldaşını üstələyərək poula yiyələnib.
Pirelli bu dəfə orta üçlüyü – C2, C3 və C4 tərkiblərini gətirib. Soft təkərlər rolunu oynayan C4 tərkibindən komandalar sərbəst yürüşlərdə geniş istifadə ediblər – onların yarışda səmərəli olacağı gözlənilmir və hamı məhdud sayda olan digər iki tərkibi qorumaq üçün bu addımı atıb.
Esteban Okon sıralanma turunda Corc Rasselli blokladığı üçün startda 3 yer itirib. İlk cərgəni Mercedes sürücüləri, ikinci cərgəni Hülkenberqlə Ferstappen, üçüncü cərgəni isə Rikkardo ilə Stroll zəbt ediblər.
Ferstappen, Fettel, Sayns, Kvyat və Rəykkönen sərt, digər sürücülər isə Medium təkərlərlə yarışa başlayıblar.
Startda Bottas liderliyini qoruyub, Ferstappen Hülkenberqi üstələyərək üçüncü yerə yüksəlib. Stroll Rikkardonu ötüb. Fettel idarəetməni itirərək asfaltdan çıxıb və son sıraya düşüb. 2-ci dövrədən sonra ilk onluq: Bottas – Həmilton – Ferstappen – Hülkenberq – Stroll – Rikkardo – Qasli – Norris – Elbon – Lekler.
Mercedes sürücləri Maksdan çox uzaqlaşa bilməyiblər. Bir qədər sonra Medium təkərlər artıq effektliyini itirib və pit-stop dalğası təchizatçının proqnozlaşdırdığından tez başlayıb. İlk addımı 7-ci dövrədə atıb. Onun ardınca Qasli, Covinatsi, Rassell, Maqnussen və Latifi də pitə yollanıblar.
Mühəndisləri Maksdan ehtiyatlı olmağı istəsə də, Lyuislə fərqi minimuma endirib və bir neçə dəfə hücuma cəhd edib. 13-cü dövrədə Norris, 14-də Bottas, 15-də Həmilton və Rikkardo, 16-cı dövrədə isə Hülkenberq təkərlərini dəyişiblər.
Pit-stoplardan sonra Valtteri sürətini artırsa da, cəmi bir dövrə Maksdan daha yaxşı nəticə göstərə bilib. Stroll və Lekler 19-cu dövrədə yeni təkərə keçiblər. Monakolu sürücü bir dövrə sonra Norrisi keçərək 10-cu olub.
Ferstappen düz yarışın yarısında – 26-cı dövrədə pit-stopa yollanıb. Cüzi gecikməyə görə Bottasın gerisində trasa qayıtsa da, onu dərhal keçib və uzaqlaşıb. Maqnussen Latifi ilə insidentə görə 5 saniyə cəzası alıb. 2-ci dövrədən sonra ilk onluq: Ferstappen – Bottas – Həmilton – Hülkenberq – Stroll – Lekler – Norris – Elbon – Okon – Kvyat.
Elbon yeddinci yer uğrunda Norrisi üstələyib. Rikkardo Saynsla mübarizədə trasdan çıxıb və geri qayıdıb. Stroll 32-ci dövrədə təkərlərini dəyişib, cəmi bir dövrə sonra Ferstappen və Bottas pit-stopa yollanıblar və niderlandlı sürücü trasa öndə qayıdıb.
Həmilton əvvəlcə finişə qədər həmin təkərlərlə getmək istəsə də, 41-ci dövrədə güclü yeyinməyə görə pit-stop etməli olub və trasa Ferstappendən 10 saniyə arxada qayıdıb. Maqnussen 44-cü dövrədə mübarizəni dayandıran ilk və yeganə sürücü olub. Bir dövrə sonra Həmilton Lekleri keçərək üçüncü olub. Britaniyalı sürücü təkərləri tamamilə aşınmış komanda yoldaşına sürətlə yaxınlaşıb və onu ötərək ikinci yerə yüksəlib.
Maks Ferstappen cari mövsümdə ilk, karyerasında isə 9-cu qələbəsini əldə edib. Lyuis Həmilton ikinci yeri tutmaqla yanaşı, sürətli dövrənin də sahibi olub və üçüncü Valtteri Bottasla çempionatdakı fərqi daha da artırıb. Finlandiyalı sürücü bu yarışdan sonra titul uğrunda mübarizədə Ferstappenə keçilib.
Lyuis Həmilton eyni zamanda, 155-ci podiumunu qazanıb və Mixael Şumaxerin rekorduna şərik olub.
Mövsüm gec başlasa da, var gücü ilə davam edir – növbəti həftəsonu keçidlərə çox da imkan verməyən Barselona trası mövsümün 6-cı yarışına ev sahibliyi edəcək.
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Pit |
1 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 1:19.41.993 | 2 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | + 0:11.326 | 2 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | + 0:19.231 | 2 |
4 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | + 0:29.289 | 1 |
5 | 23 | Aleksander Elbon | Red Bull | + 0:39.146 | 2 |
6 | 18 | Ləns Stroll | Racing Point | + 0:42.538 | 2 |
7 | 27 | Niko Hülkenberq | Racing Point | + 0:55.951 | 3 |
8 | 31 | Esteban Okon | Renault | + 1:04.773 | 1 |
9 | 4 | Lando Norris | McLaren | + 1:05.544 | 2 |
10 | 26 | Daniil Kvyat | AlphaTauri | + 1:09.669 | 2 |
11 | 10 | Pyer Qasli | AlphaTauri | + 1:10.642 | 2 |
12 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | + 1:13.370 | 2 |
13 | 55 | Karlos Sayns | McLaren | + 1:14.070 | 2 |
14 | 3 | Daniel Rikkardo | Renault | +1 dövrə | 3 |
15 | 7 | Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo | +1 dövrə | 1 |
16 | 8 | Roman Qrojan | Haas | +1 dövrə | 2 |
17 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo | +1 dövrə | 2 |
18 | 63 | Corc Rassell | Williams | +1 dövrə | 3 |
19 | 6 | Nikolas Latifi | Williams | +1 dövrə | 3 |
Sürətli Dövrə: Lyuis Həmilton (Mercedes) 1:28.451 (43-cü dövrə, 222,283 km/s)
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Kevin Maqnussen | Haas | 44 | mexaniki problem |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG Petronas | 107 | |
2 | 33 | Maks Ferstappen | Aston Martin Red Bull Racing | 77 | |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG Petronas | 73 | |
4 | 16 | Şarl Lekler | Scuderia Ferrari | 45 | |
5 | 4 | Lando Norris | McLaren F1 Team | 38 | |
6 | 23 | Aleksander Elbon | Aston Martin Red Bull Racing | 36 | |
7 | 18 | Ləns Stroll | BWT Racing Point F1 Team | 28 | |
8 | 11 | Serxio Peres | BWT Racing Point F1 Team | 22 | |
9 | 3 | Daniel Rikkardo | Renault DP World F1 Team | 20 | |
10 | 31 | Esteban Okon | Renault DP World F1 Team | 16 | |
11 | 55 | Karlos Sayns | McLaren F1 Team | 15 | |
12 | 10 | Pyer Qasli | Scuderia AlphaTauri Honda | 12 | |
13 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 10 | |
14 | 27 | Niko Hülkenberq | BWT Racing Point F1 Team | 6 | |
15 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo Racing | 2 | |
16 | 26 | Daniil Kvyat | Scuderia AlphaTauri Honda | 2 | |
17 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas F1 Team | 1 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG Petronas F1 Team | Mercedes | 180 |
2 | Aston Martin Red Bull Racing | Honda | 113 |
3 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 55 |
4 | McLaren F1 Team | Renault | 53 |
5 | BWT Racing Point F1 Team | Mercedes | 41 |
6 | Renault DP World F1 Team | Renault | 36 |
7 | Scuderia AlphaTauri Honda | Honda | 14 |
8 | Alfa Romeo Racing | Ferrari | 2 |
8 | Haas F1 Team | Ferrari | 1 |