Türkiyə Qran Prisi: Yarış

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +17° C, trasın temperaturu +31° C Türkiyədə start düzümünün ilk cərgəsini mövsümdə ilk dəfə Red Bull […]

Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +17° C, trasın temperaturu +31° C

Türkiyədə start düzümünün ilk cərgəsini mövsümdə ilk dəfə Red Bull sürücüləri tutmuşdular. Sebastyan Fettel mövsümün dördüncü Qran Prisində dördüncü poulunu qaznmış, Mark Uebber isə bu dəfə problem yaşamyıb və RB7-nin üstünlüyünü təsdiq edib. Mercedes GP ciddi inkişafını Niko Sroberqin üçüncülüyü ilə qazanıb. Peletonda qüvvələr nisbəti bir az dəyişib və yarış kimin daha çox inkişaf etməsini göstərməli idi.

Sıralanma turunda sürücülər təkərlərə qənaət etməyə çalışırdılar – təzə təkər dəsti yarışda böyük üstünlük verə bilərdi, axı İstanbul Parkda təkərlərin yeyilməsi çox idi, xüsusən də səkkizinci döngədə.

Dünən Kamui Kobayaşi heç bir nəticə göstərməsə də, stüardlar onu yarışın startına buraxmışdılar, amma startdan əvvəl Timo Qlokun maşınında problemlər üzə çıxdı və almaniyalı sürücü yarışda iştirak etmədi.

Startda Fettel poul üstünlüyünü saxlayıb, Rosberq Uebberi qabaqlayıb, Həmilton iki mövqe geriləyib, Şumaher isə Petrovu üstələyib. Mixael və Vitaliy mübarizəni davam etdiriblər, maşınlar toqquşub, Petrov bir neçə yer itirib, Şumaher isə pitə gedərək burun elementini dəyişdirib. Fettel Rosberqdən uzaqlaşmağa başlayıb.

5-ci dövrədə Uebber Rosberqi keçib, bir dövrə sonra Həmilton Battonu qabaqlayıb, amma bir dövrə sonra Batton mövqeyini geri qaytarıb və Alonso Rosberqi keçərək üçüncülüyə yüksəlib.

9-cu dövrədə Petrov ilk pit-stopunu reallaşdırıbŞ Massa Həmiltonu üstələyib və hər iki sürücü pitə tələsiblər, amma trasa Lyuis öndə qayıdıb. 11-ci dövrədə Alonso, Uebber, Barrikello, Sutil və Haydfeld, 12-ci dövrədə Fettel, di Resta və Maldonado mexaniklərin qonağı olublar. 14-cü dövrədə Batton, Kobayaşi və Algersuari təkərlərini dəyişməklə fərqli taktika seçdiklərini briuzə veriblər. Elə bu dövrədə Həmilton Rosberqi keçib və dördüncülüyə yüksəlib.

Mixael Sutillə toqquşmadan sonra yenə də pitə tələsib, trasda isə vəziyyət stabilləşib, ilk üçlük rəqiblərindən uzaqlaşıb, amma bütün peleton boyu aktiv mübarizə davam edib – DRS sistemi bu trasda çox effektiv işləyib.

20-ci dövrədə Petrov ikinci pit-stop dalğasına start verib, bir dövrə sonra Uebber və Həmilton boksa baş çəkiblər. 23-cü dövrədə Rosberq və Haydfeld, 24-cüdə Alonso, Massa, Buemi və Kobayaşi, 26-cıda Fettel və Sutil, 27-cidə Batton yeni təkərlərlə keçiblər.

30-cu dövrədə Alonso Uebberi keçərək ikinciliyi ələ alıb, 35-ci dövrədə Həmilton, Massa və Petrov üçüncü dəfə pit-stopa müraciət ediblər və Lyuisin maşınında ön sağ təkərin bağlanmsında problemlər yaşanıb. Bir dövrə sonra Uebber, növbəti dövrədə isə Alonso pit-stop gerçəkləşdiriblər və Ferrai sürücüsü üstünlüyünü qoruya bilib. 40-cı dövrədə Haydfeld, Batton və Fettel də təkərlərini dəyişiblər.

Stüardlar Maldonadonu pit-leyndə sürət həddini aşdığı üçün pit-leyndən keçməklə cərimə ediblər, di Resta isə yarışı dayandırmalı olub. 45-ci dövrədə Rosberq sonuncu pit-stopunu keçirib, onun ardınca Uebber, Petrov, Şumaher, Alonso, Həmilton, Massa, Haydfeld və Fettel də eyni addımı atıblar. Massanın pit-stopu zamanı arxa sağ təkərin balanması uzun vaxt tələb edib.

50-ci dövrədə Həmilton komanda yoldaşı Battonu ötərək dördüncü yerə yüksəlib – Censon 3 pit-stoplu taktika seçdiyindən maşının sürəti aşağı düşüb. Bir dövrə sonra Haydfeld Petrovu, növbəti döngədə isə Uebber Alonsonu keçib. 55-ci döngədə Rosberq də Battonu üstələyib və sonuncu dövrədə Petrov 3 pit-stoplu taktika seçmiş Buemini qabaqlayıb.

Sebastyan Fettel mövsümdə 3-cü və karyerasında 13-cü qələbəsini qazanıb. Mark Uebber finiş xəttini ikinci keçməklə Red Bull-a mövsümdə ilk dubl qazandırıb, Fernando Alonso isə Ferrari-nin mövsümdə ilk podiumunu bayram edib.

Yer Pilot Komanda Motor Vaxt
01 S.Fettel Red Bull Renault 1.30:17.558
02 M.Uebber Red Bull Renault + 0:08.807
03 F.Alonso Ferrari Ferrari + 0:10.075
04 L.Həmilton McLaren Mercede + 0:40.232
05 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes + 0:47.539
06 C.Batton McLaren Mercedes + 0:59.431
07 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault + 1:00.857
08 V.Petrov Lotus Renault GP Renault + 1:08.168
09 S.Buemi Toro Rosso Ferrari + 1:09.300
10 K.Kobayaşi Sauber Ferrari + 1:18.000
11 F.Massa Ferrari Ferrari + 1:19.800
12 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes + 1:25.400
13 A.Sutil Force İndia Mercedes + 1 dövrə
14 S.Peres Sauber Ferrari + 1 dövrə
15 R.Barrikello Williams Cosworth + 1 dövrə
16 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari + 1 dövrə
17 P.Maldonado Williams Coswort + 1 dövrə
18 Y.Trulli Team Lotus Renault + 1 dövrə
19 H.Kovalaynen Team Lotus Renault + 2 dövrə
20 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth + 2 dövrə
21 N.Kartikeyan Hispania Cosworth + 3 dövrə
22 V.Liutsi Hispania Cosworth + 5 dövrə
P.di Resta Force İndia Mercedes
T.Qlok Marussia Virgin Cosworth

Sürətli dövrə: Mark Uebber (Red Bull) – 1:29.703 (48-ci dövrə).

Turnir cədvəli:

Yer Pilot Komanda Motor Xal
01 S.Fettel Red Bull Renault 93
02 L.Həmilton McLaren Mercede 59
03 M.Uebber Red Bull Renault 55
04 C.Batton McLaren Mercedes 46
05 F.Alonso Ferrari Ferrari 41
06 F.Massa Ferrari Ferrari 24
07 N.Haydfeld Lotus Renault GP Renault 21
08 V.Petrov Lotus Renault GP Renault 21
09 N.Rosberq Mercedes GP Mercedes 20
10 K.Kobayaşi Sauber Ferrari 8
11 M.Şumaher Mercedes GP Mercedes 6
12 S.Buemi Toro Rosso Ferrari 6
13 A.Sutil Force İndia Mercedes 2
14 P.di Resta Force İndia Mercedes 2
15 X.Algersuari Toro Rosso Ferrari 0
16 R.Barrikello Williams Cosworth 0
17 Y.Trulli Team Lotus Renault 0
18 S.Peres Sauber Ferrari 0
19 J.D’Ambrozio Marussia Virgin Cosworth 0
20 H.Kovalaynen Team Lotus Renault 0
21 T.Qlok Marussia Virgin Cosworth 0
22 P.Maldonado Williams Coswort 0
23 N.Kartikeyan Hispania Cosworth 0
24 V.Liutsi Hispania Cosworth 0

Mühəndislər Kuboku:

Yer Komanda Motor Xal
01 Red Bull Renault 148
02 McLaren Mercedes 105
03 Ferrari Ferrari 65
04 Lotus Renault GP Renault 42
05 Mercedes GP Mercedes 26
06 Sauber Ferrari 8
07 Toro Rosso Ferrari 6
08 Force İndia Mercedes 4
09 Team Lotus Renault 0
10 Williams Cosworth 0
11 Marussia Virgin Renault 0
12 Hispania Cosworth 0

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*