F-1.az xatırladır ki, dünənki məşqlərdə Lyuis Həmilton hamını üstələyib, bu gün isə Pyer Qasli daha sürtəli olub.
Həmilton güc qurğusunun bir elementini dəyişdirdiyi üçün 10 yer itirməklə, Sayns isə tam dəyişikliyə getdiyi üçün ən arxadan başlamaqla cəzalandırılıb.
Pirelli buraya orta üçlüyü- C2, C3 və C4 tərkibləri gətirib. Soft təkərlərin sürətlə aşınması müşahidə edilib.
İlk Sessiyada yağış təhlükəsinə görə hamı Soft təkərlərlə trasa tələsib. Sayns və Ferstappen yerində fırlanıb, Həmiltonun nəticəsi isə ləğv edilib. Tsunuda və Mazepin ilk döngədə yoldan çıxıblar. Lyuis 1:24.585-lik nəticə göstərib. Mazepin, Rəykkönen, Covinatsi, Latifi və Rikkardo mübarizəni dayandırıb.
İkinci Sessiyada Tsunida Soft, qalan hamı isə Medium təkərləri seçib. Peres və Stroll ilk döngədə səhvə yol verib. Lekler isə son döngədə idarəetməni itirib. Həmilton 1:23.082 ilə yenə protokollara başçılıq edib. Sayns, Şumaxer, Rassell, Okon və Fettel ilk onluğa düşməyən sürücülər olub.
Son sessiyada hamı Soft təkərlərlə boksları tərk edib. İlk cəhddə Bottas birinci olub. Lakin Lyuis ikinci cəhdində 1:22.868-lik dövrə vuraraq həm birinciliyi komanda yoldaşından alıb, həm də trasın mütləq rekordunu müəyyən edib.
Lyuis Həmilton sıralanma turunda qalib gəlib, lakin cəzasına görə poulun sahibi Valtteri Bottas olub. Finlandiyalı sürücü karyerasında 18-ci dəfə yarışa ən öndən başlayacaq. Sabah onun yanından start alacaq sürücü isə Maks Ferstappendir. Onların arxasında müvafiq olaraq, Şarl Lekler və Pyer Qasli qərarlaşacaqlar. Fernando Alonso və Serxio Peres isə üçüncü cərgədən yarışa başlayacaqlar. Lyuis Həmilton mümkün olanın maksimumunu edib və mübarizəyə 11-ci yerdən başlayacaq…
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1 | 1:24.585 | 11 | 1 | 1:23.082 | 9 | 1:22.868 | 8 |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 6 | 1:25.047 | 11 | 2 | 1:23.579 | 10 | 1:22.998 | 6 |
3 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 2 | 1:24.592 | 10 | 3 | 1:23.732 | 9 | 1:23.196 | 6 |
4 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 4 | 1:24.869 | 12 | 7 | 1:24.015 | 10 | 1:23.265 | 8 |
5 | 10 | Pyer Qasli | AlphaTauri | 3 | 1:24.704 | 10 | 4 | 1:23.817 | 8 | 1:23.326 | 6 |
6 | 14 | Fernando Alonso | Alpine | 8 | 1:25.174 | 10 | 5 | 1:23.914 | 8 | 1:23.477 | 6 |
7 | 11 | Serxio Peres | Red Bull | 5 | 1:24.963 | 10 | 6 | 1:23.961 | 8 | 1:23.706 | 6 |
8 | 4 | Lando Norris | McLaren | 7 | 1:25.138 | 10 | 10 | 1:24.642 | 9 | 1:23.954 | 6 |
9 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin | 13 | 1:25.511 | 9 | 9 | 1:24.601 | 8 | 1:24.305 | 6 |
10 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 10 | 1:25.409 | 10 | 8 | 1:24.054 | 8 | 1:24.368 | 6 |
11 | 5 | Sebastyan Fettel | Aston Martin | 15 | 1:25.787 | 10 | 11 | 1:24.795 | 9 | ||
12 | 31 | Esteban Okon | Alpine | 12 | 1:25.422 | 10 | 12 | 1:24.842 | 8 | ||
13 | 63 | Corc Rassell | Williams | 11 | 1:25.417 | 12 | 13 | 1:25.007 | 8 | ||
14 | 47 | Mik Şumaxer | Haas | 14 | 1:25.555 | 11 | 14 | 1:25.200 | 8 | ||
15 | 55 | Karlos Sayns | Ferrari | 9 | 1:25.177 | 12 | 15 | – | 1 | ||
16 | 3 | Daniel Rikkardo | McLaren | 16 | 1:25.881 | 10 | |||||
17 | 6 | Nikolas Latifi | Williams | 17 | 1:26.086 | 10 | |||||
18 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo | 18 | 1:26.430 | 11 | |||||
19 | 7 | Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo | 19 | 1:27.525 | 11 | |||||
20 | 9 | Nikita Mazepin | Haas | 20 | 1:28.449 | 10 |