Quru. Havanın temperaturu +28° C, trasın temperaturu +29° C
Mövsümün son yarışı ərəfəsində sıralanma turunun əvvəldən gərgin keçməsi gözlənirdi. Titula dörd namizəd sərbəst yürüşlərdə protokolların ilk dörd sətrini tutmuşdular, amma qüvvələr nisbəti dəyişirdi və sıralanma turu bütün suallara cavab verməli idi.
Sessiya yerli vaxtla 17:00-da başlayıb, artıq yarım saatdan sonra hava qaralmağa başlayıb, temperatur aşağı düşüb, asfalt soyuyub.
İlk sessiya sakit keçib, liderlər sürətli dövrə vurub boksa qayıdıblar. Yeni komandaların sürücüləri və Sebastyen Buemi mübarizəni dayandırıblar. Protokollara isə Fernando Alonso başçılıq edib. İkinci sessiyanın sonunda Həmilton və Massa az qala toqquşublar, Lyuis trasdan çıxıb və kamera qoyulmuş plastik dirəyi aşırdıb – britaniyalı sürücü həmin vaxt 17-ci yerdə idi, amma nəticəsini yaxşılaşdıra bilib. Protokollara Sebastyan Fettel başçılıq edib, mübarizəni isə Sauber və Force İndia komandalarının sürücüləri ilə birlikdə Kubitsa, Hülkenberq və Algersuari dayandırıblar.
Finalda mübarizə çox gərgin olub, Fettel mövsümdə onuncu poulunu qazanıb, Həmilton isə ona cəmi 0.03 saniyə uduzub. Sonuncu cəhdində Alonso üçüncü yerə yüksəlib, Uebber isə beşinci yerdən start alacaq – titula namizədlərin startı böyük maraqla gözlənilir…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 03 | 1:40.318 | 01 | 1:39.874 | 1:39.394 | – |
02 | L.Həmilton | McLaren | Mercedes | 04 | 1:40.335 | 05 | 1:40.119 | 1:39.425 | + 0.031 |
03 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 01 | 1:40.170 | 06 | 1:40.311 | 1:39.792 | + 0.398 |
04 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 06 | 1:40.877 | 02 | 1:40.014 | 1:39.823 | + 0.429 |
05 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 05 | 1:40.690 | 04 | 1:40.074 | 1:39.925 | + 0.531 |
06 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 08 | 1:40.942 | 07 | 1:40.323 | 1:40.202 | + 0.808 |
07 | R.Barrikello | Williams | Cosworth | 07 | 1:40.904 | 09 | 1:40.476 | 1:40.203 | + 0.809 |
08 | N.Rosberq | Mercedes GP | Mercedes | 12 | 1:41.222 | 08 | 1:40.452 | 1:40.516 | + 1.122 |
09 | M.Şumaher | Mercedes GP | Mercedes | 02 | 1:40.231 | 03 | 1:40.060 | 1:40.589 | + 1.195 |
10 | V.Petrov | Renault | Renault | 10 | 1:41.018 | 10 | 1:40.658 | 1:40.901 | + 1.507 |
11 | R.Kubitsa | Renault | Renault | 13 | 1:41.336 | 11 | 1:40.780 | – | – |
12 | K.Kobayaşi | BMW Sauber | Ferrari | 11 | 1:41.045 | 12 | 1:40.783 | – | – |
13 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | 15 | 1:41.473 | 13 | 1:40.914 | – | – |
14 | N.Haydfeld | BMW Sauber | Ferrari | 14 | 1:41.409 | 14 | 1:41.113 | – | – |
15 | N.Hülkenberq | Williams | Cosworth | 09 | 1:41.015 | 15 | 1:41.418 | – | – |
16 | V.Liutsi | Force İndia | Mercedes | 16 | 1:41.681 | 16 | 1:41.642 | – | – |
17 | X.Algersuari | Toro Rosso | Ferrari | 17 | 1:41.707 | 17 | 1:41.738 | – | – |
18 | S.Buemi | Toro Rosso | Ferrari | 18 | 1:41.824 | – | – | – | – |
19 | Y.Trulli | Lotus | Cosworth | 19 | 1:43.516 | – | – | – | – |
20 | H.Kovalaynen | Lotus | Cosworth | 20 | 1:43.712 | – | – | – | – |
21 | T.Qlok | Virgin | Cosworth | 21 | 1:44.095 | – | – | – | – |
22 | L.di Qrassi | Virgin | Cosworth | 22 | 1:44.510 | – | – | – | – |
23 | B.Senna | Hispania | Cosworth | 23 | 1:45.085 | – | – | – | – |
24 | K.Klin | Hispania | Cosworth | 24 | 1:45.296 | – | – | – | – |