Quru. Qaranlıq. Havanın temperaturu +28° C, trasın temperaturu +30° C
Son 3 Sinqapur Qran Prisində qələbə pouldan start alan sürücülərə qismət olmuşdu, ona görə də çətin şəhər trasında sıralanma turu həlledici əhəmiyyət kəsb edirdi.
Birinci sessiyada artıq bir çox sürücülər SuperSoft tərkibinə keçməli olublar, bu dəfə tərkiblərin sürət fərqi böyük olub, ona görə də ən yumşaq təkərlər ciddi üstünlük qazanıblar – protokollara Roman Qrojan başçılıq edib – 1:47.688. Mübarizəni isə üç ən zəif komandaların sürücüləri ilə birlikdə Kamui Kobayaşi (mövsümdə ilk dəfə) dayandırıb.
İkinci sessiyada artıq bütün sürücülər SuperSoft-a keçiblər. Qrojan ilk cəhdində baryerlərə toxunsa da boksa qayıda bilib və sonra ikinci cəhdinə çıxıb. Bir neçə dəqiqə sonra isə eyni yerdə Senna baryerlərə çırpılıb, amma braziliyalı sürücü maşını tərk etməli olub. Protkollara Lyuis Həmilton başçılıq edib – 1:46.665, mübarizəni isə Hülkenberq, Rəykkönen, Massa, Peres, Rikkardo, Vern və Senna dayandırıblar.
Sonuncu sessiyada trasa çıxmış səkkiz maşından yalnız üçü ilk cəhddində finiş xəttini keçib – Həmilton, Batton və Fettel, digər maşınlar isə boksa qayıdıblar. Şumaher və Rosberq bir daha trasa çıxmayıblar, digər sürücülər isə poul uğrunda mübarizəni davam etdiriblər, amma Həmiltonun nəticəsi əlçatmaz qalıb – 1:46.362.
Beləliklə, Lyuis karyerasında 24-cü, mövsümdə isə 5-ci poulunu qazanıb – McLaren üçün ardıcıl 4-cü poul. Maldonado ikinci yerdən, Fettel və Batton isə ikinci cərgədən start alacaqlar…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | L.Həmilton | McLaren | Mercedes | 05 | 1:48.285 | 01 | 1:46.665 | 1:46.362 | – |
02 | P.Maldonado | Williams | Renault | 12 | 1:49.494 | 06 | 1:47.602 | 1:46.804 | + 0.442 |
03 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 04 | 1:48.240 | 02 | 1:46.791 | 1:46.905 | + 0.543 |
04 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 09 | 1:49.381 | 07 | 1:47.661 | 1:46.939 | + 0.577 |
05 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 10 | 1:49.391 | 05 | 1:47.567 | 1:47.216 | + 0.854 |
06 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 02 | 1:48.028 | 08 | 1:47.667 | 1:47.241 | + 0.879 |
07 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 06 | 1:48.717 | 03 | 1:47.513 | 1:47.475 | + 1.113 |
08 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 01 | 1:47.688 | 04 | 1:47.529 | 1:47.788 | + 1.426 |
09 | M.Şumaher | Mercedes AMG | Mercedes | 13 | 1:49.546 | 09 | 1:47.823 | – | – |
10 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 11 | 1:49.463 | 10 | 1:47.943 | – | – |
11 | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | 14 | 1:49.547 | 11 | 1:47.975 | – | – |
12 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 03 | 1:48.169 | 12 | 1:48.261 | – | – |
13 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 16 | 1:49.767 | 13 | 1:48.344 | – | – |
14 | S.Peres | Sauber | Ferrari | 08 | 1:49.055 | 14 | 1:48.505 | – | – |
15 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 07 | 1:49.023 | 15 | 1:48.774 | – | – |
16 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 15 | 1:49.564 | 16 | 1:48.849 | – | – |
17 | B.Senna | Williams | Renault | 17 | 1:49.809 | 17 | – | – | – |
18 | K.Kobayaşi | Sauber | Ferrari | 18 | 1:49.933 | – | – | – | – |
19 | V.Petrov | Caterham | Renault | 19 | 1:50.846 | – | – | – | – |
20 | H.Kovalaynen | Caterham | Renault | 20 | 1:51.137 | – | – | – | – |
21 | T.Qlok | Marussia | Cosworth | 21 | 1:51.370 | – | – | – | – |
22 | Ş.Pik | Marussia | Cosworth | 22 | 1:51.762 | – | – | – | – |
23 | N.Kartikeyan | HRT | Cosworth | 23 | 1:52.372 | – | – | – | – |
24 | P.de la Rosa | HRT | Cosworth | 24 | 1:53.355 | – | – | – | – |