F-1.az xatırladır ki, cümə günü sərbəst yürüşlərdə əvvəlcə Lyuis Həmilton, sonra isə Karlos Sayns hamını üstələyib. Dünən isə Şarl Lekler yağışlı havada ən yaxşı nəticəni göstərib. Monakolu sürücü sıralanma turunda da hamıdan uğurlu olaraq mövsümdə doqquzuncu poulunu əldə edib.
Yarışdan əvvəl başlayan şiddətli yağışa görə start 1 saatdan çox təxirə salınıb. Asfalt qurusuda da, bir çox döngələrdə xeyli miqdarda su qalıb. Start üçün hamı keçid təkərlərini seçib.
Yarışa ilk cərgədən Lekler və Peres, ikinci cərgədən Həmilton və Sayns başlayıb. Ferstappen sıralanmada az yanacaq ehtiyatı götürdüyü üçün yalnız 8-ci ola bilib. 11-ci olan Rassell isə güc qurğusunu tamamilə dəyişib və yarışa başlamaq üçün pit yolunda gözləyib.
Startda Peres Lekleri keçərək liderliyə yüksəlib, Sayns Həmiltonu trasdan çıxmağa məcbur edib. Ferstappen yerindən pis tərpənərək 12-ci yerə yuvarlanıb, Alonso isə 2 yer itirib. Fettel 5 yer qazanıb. İkinci turda ilk onluq: Peres – Lekler – Sayns – Həmilton – Norris – Alonso – Qasli – Fettel – Tsunoda – Stroll.
Ferstappen Maqnussen və Strollu keçərək ilk onluğa yüksəlib. Daha sonra isə Tsunodanı da keçib. Rassell Latifini geridə qoyub. Ön qanadı zədələnmiş Maqnussenə narıncı-qara bayraq göstərilib və sürücü erkən pit-Stop edib. Çjounun Latifiyə hücumu təmasla nəticələnib – Quanyu üçün yarış başa çatıb, Nikolas isə pit yoluna gələrək ön qanadını dəyişib. TM trasa daxil olub.
Restart 10-cu dövrədə verilib. Ferstappen Fetteli qabaqlayıb, Qasli də ona yol verib. Asfalt çox ləng quruyub, DRS-ə icazə verilmədiiyndən, dar trasda ötmələr də çox çətin olub.
Alonso motor güc itirdiyi üçün dayanmalı olub. Maşının təxliyəsi üçün VTM rejimi elan edilib. Rassell təkərlərini dəyişərək sliklərə keçən ilk sürücü olub, lakin maşını çətinliklə trasda saxlaya bilib, rəqiblərindən ciddi şəkildə geridə qalıb. Mübarizə 23-cü dövrədə bərpa edilib. Elbon 3 dövrə sonra maneəyə çıxpılaraq ön qanadını itirib, boksa gələrək yarışdan çəkilib. VTM rejimi yenidən aktivləşdirilib.
Bu dəfə restart 1 dövrə sonra verilib, az sonra isə Okon motoru sıradan çıxdığı üçün dayanmalı olduğundan, rejim yenidən elan edilib. Sürücülər mübarizəyə 30-cu dövrədə davam ediblər. Ferstappenin Norrisə hücum cəhdləri nəticəsiz qalıb. Həmilton 33-cü dövrədə maneəyə çırpılaraq 3 pillə itirib və zədələnmiş qanadı ilə yola davam edib.
Rassell sliklərlə sürətlənməyə başlayanda hamı pit-stop etməyə tələsib. 34-cü dövrədən etibarəb Qasli, Lekler, Həmilton, Fettel, Şumaxer, Peres, Sayns, Ferstappen və Stroll quru təkərlərə keçiblər. 2 dövrə sonra Tsunoda da qəza edib, TM trasa daxil olub. Bütün peleton sliklərə keçib. Təhlükəsizlik Maşınının arxasında ilk onluq: Peres – Lekler – Sayns – Norris – Ferstappen – Rikkardo – Stroll – Fettel – Həmilton – Qasli.
Restartda Rassell dərhal Maqnusseni geridə qoyub. Ferstappen Norrisi ötsə də, təhlükəsizlik cibinə girərək 3 yer itirib. Daha sonra isə zədələnmiş təkəri dəyişmək üçün pit yoluna gəlib və Soft təkərlərə keçib. Rassell Şumaxerə hücum edərkən yaşanan təmas təkərlərin partlamasına səbəb olub və hər iki sürücü pit-stopa yollanıb.
DRS-ə icazə yalnız 44-cü dövrədə verilib, lakin ötmə sayı artmayıb. Lekler Peresə, Həmilton isə Saynsa hücumlar etsə də, keçə bilməyiblər. Bottası qabaqlayan Ferstappenə Qasli yenə də yol verib. Peres TM-nı 10 maşın məsafəsindən daha uzağa buraxdığı üçün araşdırılıb, bu barədə sürücüyə məlumat verilib və sürəti artırması istənilib. Yarışdan sonra ona 5 saniyəlik cəza, 2 cərimə balı və xəbərdarlıq verilsə də, nəticəyə heç bir təsir etməyib.
Rassell 53-cü dövrədə yenə təkərlərini dəyişib. Fettel Həmilton və Ferstappen bir-birini izləyib. Maks Lyuisi keçib, son dövrədə isə Fetteli də geridə qoyub. Yarış 2 saat tamam olduğu üçün 59-cu dövrədə dayandırılıb.
Serxio Peres ilk dəfə mövsümdə ikinci qələbəsinə sevinib. Bu, meksikalı sürücünün karyerasında 4-cü zəfərdir. Şarl Lekler və Karlos Sayns isə Ferrari-yə qoşa podium qazandırıblar.
Mübarizə gələn həftə Suzukada davam edəcək. Orada çempionun adı müəyyənləşə bilər…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Mövqe |
1 | 11 | Serxio Peres * | Red Bull | 2:02:20.238 | 1 |
2 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | + 0:02.595 | 1 |
3 | 55 | Karlos Sayns | Ferrari | + 0:10.305 | 1 |
4 | 4 | Lando Norris | McLaren | + 0:21.133 | 1 |
5 | 3 | Daniel Rikkardo | McLaren | + 0:53.282 | 1 |
6 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin | + 0:56.330 | 1 |
7 | 1 | Maks Ferstappen | Red Bull | + 0:58.825 | 2 |
8 | 5 | Sebastyan Fettel | Aston Martin | + 0:60.032 | 1 |
9 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | + 0:61.515 | 1 |
10 | 10 | Pyer Qasli | AlphaTauri | + 0:69.576 | 1 |
11 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | + 0:88.844 | 1 |
12 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | + 0:92.610 | 2 |
13 | 47 | Mik Şumaxer | Haas | +1 dövrə | 2 |
14 | 63 | Corc Rassell | Mercedes | +2 dövrə | 4 |
* – TM rejimi qaydasını pozduğu üçün nəticəsinə 5 saniyə əlavə edilib.
Sürətli dövrə: Corc Rassell (Mercedes) – 1:46.458 (56-cı dövrə, 171,211 km/s)
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Yuku Tsunoda | AlphaTauri | 36 | qəza |
Esteban Okon | Alpine | 28 | güc qurğusu |
Aleksander Elbon | Williams | 27 | asılqan |
Fernando Alonso | Alpine | 22 | güc qurğusu |
Nikolas Latifi | Williams | 9 | qəza |
Quanyu Çjou | Alfa Romeo | 8 | qəza |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 1 | Maks Ferstappen | Red Bull Racing | 341 | |
2 | 16 | Şarl Lekler | Scuderia Ferrari | 237 | |
2 | 11 | Serxio Peres | Red Bull Racing | 235 | |
4 | 63 | Corc Rassell | Mercedes-AMG Petronas F1 Team | 203 | |
5 | 55 | Karlos Sayns | Scuderia Ferrari | 202 | |
6 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes-AMG Petronas F1 Team | 170 | |
7 | 4 | Lando Norris | McLaren Racing | 100 | |
8 | 31 | Esteban Okon | Alpine F1 Team | 66 | |
9 | 14 | Fernando Alonso | Alpine F1 Team | 59 | |
10 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo F1 Team ORLEN | 46 | |
11 | 3 | Daniel Rikkardo | McLaren Racing | 29 | |
12 | 5 | Sebastyan Fettel | Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team | 24 | |
13 | 10 | Pyer Qasli | Scuderia AlphaTauri | 23 | |
14 | 10 | Kevin Maqnussen | Haas F1 Team | 22 | |
15 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team | 13 | |
16 | 47 | Mik Şumaxer | Haas F1 Team | 12 | |
17 | 22 | Yuki Tsunoda | Scuderia AlphaTauri | 11 | |
18 | 24 | Quanyu Çjou | Alfa Romeo F1 Team ORLEN | 6 | |
19 | 23 | Aleksander Elbon | Williams Racing | 4 | |
20 | 34 | Nik de Vriz | Williams Racing | 2 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Oracle Red Bull Racing | Red Bull | 576 |
2 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 439 |
3 | Mercedes-AMG Petronas F1 Team | Mercedes | 373 |
4 | McLaren F1 Team | Mercedes | 129 |
5 | Alpine F1 Team | Renault | 125 |
6 | Alfa Romeo F1 Team ORLEN | Ferrari | 52 |
7 | Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team | Mercedes | 37 |
8 | Haas F1 Team | Ferrari | 34 |
9 | Scuderia AlphaTauri | Red Bull | 34 |
10 | Williams Racing | Mercedes | 6 |