ROC: Pit Havsbadda trasın tikintisi tamamlanır

Bu il ənənəvi Çempionlar Yarışı ikinci dəfə İsveçin Pit Havsbad şəhərində keçiriləcək. Yarışa bir neçə gün qalıb və təşkilatçılar buz yolunun tikintisinin tam sürətlə getdiyini və yekunlaşmaq üzrə olduğunu bildiriblər.

F-1.az xəbər verir ki, bu günlərdə orada temperatur sıfır dərəcədən bir qədər aşağıdır və proqnoz kifayət qədər əlverişlidir: yerli sinoptiklər yanvarın 28-də və 29-da havanın təxminən eyni olacağını vəd edirlər.

2023-cü ilin ROC yarış arsenalı Porsche 718 Cayman GT4 idman avtomobillərindən 435 at gücünə malik elektrik güc aqreqatları ilə İspaniyanın Cupra Urbanrebel Konseptlərinə dəyişdirilib. “Konsept” sözü təsadüfən ada daxil edilməyib, çünki belə elektrik avtomobillərinin kütləvi istehsalına yalnız 2025-ci ildə başlanacaq.

Qalan avtomobillər son illərdə ROC-da iştirak edən hər kəsə tanışdır: bunlar FIA tərəfindən RX2e kateqoriyasında Dünya Ralli-kros Çempionatında istifadə olunan Zeroid X1 elektrik rallikros avtomobilləridir (335 at gücü).

Həmçinin, dünyanın müxtəlif ölkələrini təmsil edən sürücülər 320 at güclü daxiliyanma mühərrikləri ilə Supercars Lite ralli-krosu sınaqdan keçirəcəklər, lakin indi bu avtomobillər tamamilə bioyanacaqla çalışırlar – 2017-ci ildən ROC-da istifadə olunan bir texnikadır.

Ən yüngül avtomobil (çəkisi baxımından, lakin pilotluq baxımından deyil) 181 at gücündə mühərrikləri olan, həm də bioyanacaqla işləyən Polaris RZR bütün ərazi nəqliyyat vasitələridir. Bir il əvvəl Sebastien Loeb və Sebastian Fettel RZR-də yarışın finalında çempion kimi döyüşdülər və sonra doqquz qat dünya ralli çempionu qalib gəldi.

Əlavə edə bilərik ki, ROC proqramına məhz belə bir Polaris RZR-də öz fəndlərini nümayiş etdirəcək isveçli kaskadyor Jonas Hedberqin çıxışı daxildir.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*