Red Bull yenə də hamını aldadıb?

Avstraliya Qran Prisinin sıralanma turunda Sebastyan Fettel KERS-dən istifadə etməyərək poul qazanıb. Bəs nə üçün əlavə üstünlükdən imtina edirdiniz – […]

Avstraliya Qran Prisinin sıralanma turunda Sebastyan Fettel KERS-dən istifadə etməyərək poul qazanıb. Bəs nə üçün əlavə üstünlükdən imtina edirdiniz – sualına cavabdan almaniyalı sürücü və onun komnada yoldaşı Mark Uebber zarafatla yayınıblar.

Od olmayan yerdən tüstü çıxmaz – paddoka yeni şayiə yayılıb: jurnalits Ceyms Allen, məsələn, belə bir fikir söyləyib ki, RB7-də KERS heç də rekuperasiya ilə məşğul deyil. Sistem enerjini yalnız verə bilir və cəmi bircə dəfə sitifadə olunur – yarışın startında. Allen öz bloqunda yazır ki, “bu sistem çox yüngüldür və start düzlüyündə yeddi metrlik üstünlük verir.”

Belə bir sistem çox unikaldır – generator, kabel və digər eləmentlər yoxdur, çəkisi azdır və maşının çəkipaylanmasını yaxşılaşdırır: bircə dənə kiçik akkumulyatordan istifadə etməklə sistemin ağırlığında 20 kq udmaq olar. Əlbəttə, bu halda KERS-dən gələcəkdə istifadə olunması sual altına düşə bilər. Çünki bir neç aydan sonra rəqiblər Red Bull maşınlarına çatacaqlar, bu halda əsil KERS-ə RB7 maşınlarında ehtiyac olacaq…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Red Bull yenə də hamını aldadıb?

Avstraliya Qran Prisinin sıralanma turunda Sebastyan Fettel KERS-dən istifadə etməyərək poul qazanıb. Bəs nə üçün əlavə üstünlükdən imtina edirdiniz – […]

Avstraliya Qran Prisinin sıralanma turunda Sebastyan Fettel KERS-dən istifadə etməyərək poul qazanıb. Bəs nə üçün əlavə üstünlükdən imtina edirdiniz – sualına cavabdan almaniyalı sürücü və onun komnada yoldaşı Mark Uebber zarafatla yayınıblar.

Od olmayan yerdən tüstü çıxmaz – paddoka yeni şayiə yayılıb: jurnalits Ceyms Allen, məsələn, belə bir fikir söyləyib ki, RB7-də KERS heç də rekuperasiya ilə məşğul deyil. Sistem enerjini yalnız verə bilir və cəmi bircə dəfə sitifadə olunur – yarışın startında. Allen öz bloqunda yazır ki, “bu sistem çox yüngüldür və start düzlüyündə yeddi metrlik üstünlük verir.”

Belə bir sistem çox unikaldır – generator, kabel və digər eləmentlər yoxdur, çəkisi azdır və maşının çəkipaylanmasını yaxşılaşdırır: bircə dənə kiçik akkumulyatordan istifadə etməklə sistemin ağırlığında 20 kq udmaq olar. Əlbəttə, bu halda KERS-dən gələcəkdə istifadə olunması sual altına düşə bilər. Çünki bir neç aydan sonra rəqiblər Red Bull maşınlarına çatacaqlar, bu halda əsil KERS-ə RB7 maşınlarında ehtiyac olacaq…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*