F-1.az xatırladır ki, burada baş tutan hər üç sərbəst yürüş sessiyasının qalibi Valtteri Bottas olub.
Pirelli buraya C1, C2 və C3 tərkiblərini gətirib. Həftəsonunun ən yumşaq tərkibi olan C3-ləri belə burada isitmək çox çətin olub.
İlk Sessiyada hamı Soft təkərlərlə mübarizəyə başlayıb. Tras qısa olduğundan, heç kimin mane olmadığı təmiz dövrə vurmaq çətin olub. İlk cəhddə yaxşı nəticə göstərən Həmilton, Bottas, Ferstappen, Peres və Lekler ikinci cəhdə çıxmaqyıblar. Lyuisin 1:16.828-lik nəticəsi ən yaxşı olaraq qalıb. Latifi, Maqnussen, Qrojan, Covinatsi və Rəykkönen üçün sıralanma turu başa çatıb.
İkinci sessiyada Mercedes və Ferrari sürücüləri Medium təkərlərlə trasa çıxıblar. Həmilton və Bottas ilk cəhdlərində onları qane edən nəticəni qazanıblar, Fettel və Lekler isə növbəti cəhdlərinə çıxmalı olublar. Digər sürücülər Soft təkərlərdən istifadə edib. Peres Qaslinin sürətli dövrəsinə mane olub və stüardlar bu məsələni sessiyadan sonra araşdıracaqlar. Son saniyələrdə çınqıllığa çıxan Rikkardo maşını boksa çatdıra bilib. Fettel, Rassell, Kvyat, Stroll və Okon ilk onluğa düşə bilməyiblər. Bottas 1:16.466-lıq nəticə ilə protokollara başçılıq edib.
Son sessiyada Elbon Medium, qalan hamı Soft təkərlərlə trasa çıxıb. Rikkardonun zədələnmiş arxa qanadı dəyişdirilsə də, vaxt az olduğundan, mübarizəyə qoşula bilməyib. İkinci cəhdlərində Mercedes sürücüləri Medium təkərlərə keçiblər. Həmiltonun 1:16.934-lük nəticəsinə Bottas 1:16.754 ilə cavab versə də, Lyuis son cəhdində onu üstələyib – 1:16.652.
Beləliklə, Lyuis Həmilton mövsümdə 9-cu, karyerasında isə 97-ci poulunu əldə edib. Valtteri Bottas ikinci olduğundan, Mercedes daha bir yarışa ilk cərgədən başlamış olacaq. İkinci cərgəni Maks Ferstappen və Şarl Lekler, üçüncü cərgəni isə Serxio Peres və Aleksander Elbon tutublar.
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1 | 1:16.828 | 6 | 2 | 1:16.824 | 7 | 1:16.652 | 8 |
2 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 3 | 1:16.945 | 5 | 1 | 1:16.466 | 6 | 1:16.754 | 6 |
3 | 33 | Maks Ferstappem | Red Bull | 2 | 1:16.879 | 6 | 3 | 1:17.038 | 9 | 1:16.904 | 8 |
4 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 6 | 1:17.421 | 6 | 8 | 1:17.367 | 9 | 1:17.090 | 8 |
5 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | 5 | 1:17.370 | 7 | 4 | 1:17.129 | 7 | 1:17.223 | 7 |
6 | 23 | Aleksander Elbon | Red Bull | 7 | 1:17.435 | 11 | 9 | 1:17.411 | 10 | 1:17.437 | 8 |
7 | 55 | Karlos Sayns | McLaren | 11 | 1:17.627 | 10 | 5 | 1:17.183 | 8 | 1:17.520 | 6 |
8 | 4 | Lando Norris | McLaren | 9 | 1:17.547 | 11 | 6 | 1:17.321 | 7 | 1:17.525 | 6 |
9 | 10 | Pyer Qasli | AlphaTauri | 4 | 1:17.209 | 12 | 7 | 1:17.367 | 11 | 1:17.803 | 3 |
10 | 3 | Daniel Rikkardo | Renault | 10 | 1:17.621 | 8 | 10 | 1:17.481 | 9 | – | 0 |
11 | 31 | Esteban Okon | Renault | 13 | 1:17.775 | 10 | 11 | 1:17.614 | 8 | ||
12 | 18 | Ləns Stroll | Racing Point | 12 | 1:17.667 | 12 | 12 | 1:17.626 | 10 | ||
13 | 26 | Daniel Kvyat | AlphaTauri | 14 | 1:17.841 | 12 | 13 | 1:17.728 | 10 | ||
14 | 63 | Corc Rassell | Williams | 15 | 1:17.931 | 11 | 14 | 1:17.788 | 6 | ||
15 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 8 | 1:17.446 | 10 | 15 | 1:17.919 | 10 | ||
16 | 7 | Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo | 16 | 1:18.201 | 12 | |||||
17 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo | 17 | 1:18.323 | 12 | |||||
18 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 18 | 1:18.364 | 12 | |||||
19 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 19 | 1:18.508 | 10 | |||||
20 | 6 | Nikolas Latifi | Williams | 20 | 1:18.777 | 11 |