F-1.az xəbər verir ki, yarış start götürən kimi sürətli templə başlayıb. Səhər keçirilən Avstriya Qran Prisi sıralanma turunda tras rekordunu qıran Xorxe Martin pouldan start alıb və liderliyini qoruyub, lakin 2-ci dövrədə kiçik, amma əhəmiyyətli bir səhvə yol verərək qələbə şansını itirib.
Martin və Banyaya bütün ilk dövrə boyunca liderlik uğrunda mübarizə aparıblar. 2-ci dövrəyə girərkən Xorxe yeni şikanaya daxil olmamışdan əvvəl “stop-kranı” çox kəskin dartıb, az qala motosikleti itirib. Onlar möcüzə sayəsində bir-birinə girməyiblər, Pekko təmiz şəkildə şikana girib, Martinə isə şikanı düz xətlə kəsmək qalıb və bunun üçün sonradan cərimə (LLP) alıb.
Cərimənin mənası bundan ibarət olub: lider mövqeyini itirərək Pekkonu buraxan Martin geri dönüb, lakin stüardlar hesab ediblər ki, şikanı kəsməklə o, bütöv bir saniyəyə qənaət edib və bu, asfalt zona və s. olmasaydı, əksinə, zaman itirməli olacaqdı. Martin sonradan LLP-ni yerinə yetirərək bir saniyədən çox vaxt itirib.
Mark Markes də irəli keçib, o bütün bu müddət ərzində rəqiblərin arxasında dayanıb. Markes bu yarışda 2-ci yerə iddia edə bilərdi, əgər sonradan eyni yerdə – 1-ci döngəyə girərkən səhvə yol verməsəydi! O, bunu əvvəllər də etmişdi. 10-cu dövrədə aşağı sürüşmə, yüngül yıxılma və demək olar ki, bütün peletonu önə buraxma. Bunu görən Mark geri dönməyə cəhd etməyin mənasız olduğuna qərar verib və ağ bayraq qaldırıb. Qeyd etmək lazımdır ki, yarış Gresini Racing-in ikinci sürücüsü Aleks Markesin də yıxılması ilə başlayıb, peleton həmin bədbəxt şikana çatan kimi. Aleks isə geri dönməyə macal tapıb, amma sonuncu oldu.
Markesin yıxılması Xorxe Martinin 2-ci yer şanslarını geri qaytarıb və o, öz LLP-sindən sonra bu yeri tutub. Podiuma isə Aleş Espargaro qalxıb, onun üçün bu 3-cü yer qələbəyə bərabər olub.