İştirakçılar
Formula1-də 2021-ci ildə 10 komanda və 21 sürücü mübarizə aparıb. 19 sürücü bütün yarışlarda iştirak ərizəsində olub, sadəcə Kimi Rəykkönen koronavirus testi pozitiv çıxdığı üçün Niderland və İtaliya Qran Prilərini buraxmalı olub. Sabiq çempionu bu yarışlarda Robert Kubitsa əvəz edib.
Qələbə
Bu mövsüm çıxış edən 21 sürücüdən cəmi 6-sı qələbəyə sevinib ki, onlardan sadəcə biri – Esteban Okon karyerasında ilk dəfə bu uğura imza atıb. Maks Ferstappen turboerada bir mövsüm ərzində Lyuis Həmiltondan daha çox qələbə qazanan ilk sürücü olub.
Yer | N | Sürücü | Qələbə |
1 | 33 | Maks Ferstappen | 10 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | 8 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | 1 |
4 | 11 | Serxio Peres | 1 |
5 | 31 | Esteban Okon | 1 |
6 | 3 | Daniel Rikkardo | 1 |
Komandalarda da Red Bull əsas rəqibi Mercedes-i qələbə sayında üstələyərək turboerada bir ilkə imza atıb. Bu iki komanda xaricində, sürücüsü finiş xəttini birinci keçmiş cəmi 2 komanda var ki, Alpine komandası yeni adı ilə ilk dəfə bu uğura imaz atıb.
Yer | Komanda | Qələbə |
1 | Red Bull | 11 |
2 | Mercedes AMG | 9 |
3 | Alpine | 1 |
4 | McLaren | 1 |
Podium
Bu il də 2020-ci ildəki kimi, podiuma yüksələ bilən sürücü sayı cəhətdən məhsuldar olub. Nə az nə çox, peletondakı 13 sürücü 2021-ci ildə bu uğura imza ata bilib və sadəcə Corc Rassell bu uğuru ilk dəfə “əldə edib”. Dırnaqda yazırıq, çünki söhbət yağışa görə baş tutmayan, Təhlükəsizlik Maşını ardınca bir neçə dövrəsi vurulan Belçika Qran Prisindən gedir. Maks Ferstappen 18 dəfə yarışı ilk üçlükdə başa vuraraq rekordu yeniləyib. Fernando Alonsonu isə uzun müddət sonra podiumda görə bilmişik.
Yer | N | Sürücü | Podium |
1 | 33 | Maks Ferstappen | 18 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | 17 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | 11 |
4 | 11 | Serxio Peres | 5 |
5 | 55 | Karlos Sayns | 4 |
6 | 4 | Lando Norris | 4 |
7 | 3 | Daniel Rikkardo | 1 |
8 | 31 | Esteban Okon | 1 |
9 | 16 | Şarl Lekler | 1 |
10 | 5 | Sebastyan Fettel | 1 |
11 | 63 | Corc Rassell | 1 |
12 | 10 | Pyer Qasli | 1 |
13 | 14 | Fernando Alonso | 1 |
Podiumlar komandalar baxımından da rəngarəng olub. Belə ki, çempionatda iştirak edən 10 komandadanın 8-i bu uğuru əldə edib. Mercedes isə ənənəyə sadiq qalaraq, bu statistikadakı üstünlüyünü yenə əldən verməyib.
Yer | Komanda | Podium |
1 | Mercedes AMG | 28 |
2 | Red Bull | 23 |
3 | Ferrari | 5 |
4 | McLaren | 5 |
5 | Alpine | 2 |
6 | Aston Martin | 1 |
7 | Williams | 1 |
8 | AlphaTauri | 1 |
Poul
Beş sürücü yarışa ən öndən başlamağa haqq qazanıb ki, Ferstappen bu göstəriciyə görə də əsas rəqibini üstələyib. Lando Norris üçün Rusiyadakı poul karyerasında ilk olub. Maraqlısı odur ki, Maksın 10 dəfə imza atdığı uğura Serxio Peres eyni maşınla heç bir dəfə də nail olmayıb…
Yer | N | Sürücü | Poul |
1 | 33 | Maks Ferstappen | 10 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | 5 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | 4 |
4 | 16 | Şarl Lekler | 2 |
5 | 4 | Lando Norris | 1 |
Red Bull burada da Mercedes-i minimal üstələyib. Mercedes-in hər iki sürücüsünün müsbət statistikası birincilik üçün kifayət etməyib.
Yer | Komanda | Poul |
1 | Red Bull | 10 |
2 | Mercedes AMG | 9 |
3 | Ferrari | 2 |
4 | McLaren | 1 |
Sürətli dövrə
Yarışı ilk onluqda başa vuran sürücülərin sürətli dövrəyə görə son illərdə əlavə 1 xal qazanması bunun əhəmiyyətini xeyli artırıb. Hətta iş ora çatmışdı ki, son yarışda sürətli dövrəyə görə çempion da bəlli ola bilərdi. Yeddi sürücü bu uğura imza atıb, lakin 3 halda – Azərbaycanda Ferstappen yarışı başa vura bilmədiyi bilmədiyi üçün, Britaniyada Peres və Meksikada Bottas ilk onluğa düşə bilmədiyi üçün əlavə xal qazana bilməyib. Belçika Qran Prisində isə heç kimin adına sürətli dövrə yazılmayıb.
Yer | N | Sürücü | Sür. döv. |
1 | 33 | Maks Ferstappen | 7 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | 6 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | 3 |
4 | 11 | Serxio Peres | 2 |
5 | 4 | Lando Norris | 1 |
6 | 3 | Daniel Rikkardo | 1 |
7 | 10 | Pyer Qasli | 1 |
Red Bull və Mercedes bu göstəriciyə görə heç-heçə ediblər. McLaren-lə birlikdə bütün statistikalarda yer alan Ferrari-nin sürücüləri sürətli dövrə vurmağa nail olmasalar da, AlphaTauri bunu bacarıb.
Yer | Komanda | Sür. döv. |
1 | Mercedes | 9 |
2 | Red Bull | 9 |
3 | McLaren | 2 |
4 | AlphaTauri | 1 |
Dövrə sayı
Çox çaşdırıcı statistikadır. Çempion olan sürücünün ilk beşlikdə olmaması çox maraqlıdır. Karlos Sayns bu sahədə hamıdan fərqlənib. Mövsümboyu cəmi 2 yarışı 11-ci tamamlayaraq xal zonasına düşə bilməsə də, 21 yarışı xalla tamamlayıb. Mövsüm 1297 dövrədən ibarət olub ki, Saynsın vurduğu dövrə sayı 1294-dür. O, sadəcə 3 dəfə – Ştiriya, Niderland və Meksika yarışlarında liderdən 1 dövrə geri qalıb.
Yer | N | Sürücü | Dövrə | Faiz |
1 | 55 | Karlos Sayns | 1 294 | 99.77 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | 1 269 | 97.84 |
3 | 3 | Daniel Rikkardo | 1 267 | 97.69 |
4 | 5 | Sebastyan Fettel | 1 263 | 97.38 |
5 | 14 | Fernando Alonso | 1 257 | 96.92 |
6 | 99 | Antonio Covinatsi | 1 254 | 96.68 |
7 | 4 | Lando Norris | 1 223 | 94.29 |
8 | 33 | Maks Ferstappen | 1 211 | 93.37 |
9 | 6 | Nikolas Latifi | 1 191 | 91.83 |
10 | 11 | Serxio Peres | 1 186 | 91.44 |
11 | 18 | Ləns Stroll | 1 170 | 90.21 |
12 | 31 | Esteban Okon | 1 152 | 88.82 |
13 | 16 | Şarl Lekler | 1 145 | 88.28 |
14 | 63 | Corc Rassell | 1 141 | 87.97 |
15 | 47 | Mik Şumaxer | 1 135 | 87.51 |
16 | 77 | Valtteri Bottas | 1 134 | 87.43 |
17 | 10 | Pyer Qasli | 1 126 | 86.82 |
18 | 22 | Yuki Tsunoda | 1 078 | 83.11 |
19 | 7 | Kimi Rəykkönen | 1 061 | 81.80 |
20 | 9 | Nikita Mazepin | 1 008 | 77.72 |
21 | 88 | Robert Kubitsa | 123 | 9.48 |
Komandalarda isə bu statistika üzrə bu il üçün ənənəvi olmayan düzülüşü görürük:
Yer | Komanda | Dövrə |
1 | McLaren | 2490 |
2 | Ferrari | 2439 |
3 | Alfa Romeo | 2438 |
4 | Aston Martin | 2433 |
5 | Alpine | 2409 |
6 | Mercedes | 2403 |
7 | Red Bull | 2397 |
8 | Williams | 2332 |
9 | AlphaTauri | 2204 |
10 | Haas | 2143 |
Qət edilən məsafə
Sayns burada da bütün sürücüləri üstələməyi bacarıb. Builki ümumi məsafə 6412 km olub ki, Sayns sadəcə dövrəvi olduğu 3 yarışdakı ümumi 13 km-lik məsafəni qət etməyib. İspan sürücü bu statistikaya görə ən yaxın izləyicisini hətta 118 km qabaqlayır.
Yer | N | Sürücü | Km | Faiz |
1 | 55 | Karlos Sayns | 6 399 | 99.80 |
2 | 3 | Daniel Rikkardo | 6 281 | 97.96 |
3 | 44 | Lyuis Həmilton | 6 250 | 97.47 |
4 | 5 | Sebastyan Fettel | 6 228 | 97.13 |
5 | 14 | Fernando Alonso | 6 203 | 96.74 |
6 | 99 | Antonio Covinatsi | 6 193 | 96.58 |
7 | 4 | Lando Norris | 6 087 | 94.93 |
8 | 33 | Maks Ferstappen | 5 908 | 92.14 |
9 | 6 | Nikolas Latifi | 5 882 | 91.73 |
10 | 11 | Serxio Peres | 5 857 | 91.34 |
11 | 16 | Şarl Lekler | 5 825 | 90.85 |
12 | 18 | Ləns Stroll | 5 821 | 90.78 |
13 | 77 | Valtteri Bottas | 5 723 | 89.25 |
14 | 31 | Esteban Okon | 5 682 | 88.62 |
15 | 63 | Corc Rassell | 5 609 | 87.48 |
16 | 47 | Mik Şumaxer | 5 594 | 87.24 |
17 | 10 | Pyer Qasli | 5 543 | 86.45 |
18 | 22 | Yuki Tsunoda | 5 362 | 83.62 |
19 | 7 | Kimi Rəykkönen | 5 258 | 82.00 |
20 | 9 | Nikita Mazepin | 4 948 | 77.17 |
21 | 88 | Robert Kubitsa | 605 | 9.44 |
Komandaların sıralaması qət edilən dövrələrə müvafiqdir, sadəcə Mercedes burada Alpine komandasını bir qədər üstələyib.
Yer | Komanda | Km |
1 | McLaren | 12368 |
2 | Ferrari | 12224 |
3 | Alfa Romeo | 12056 |
4 | Aston Martin | 12049 |
5 | Mercedes | 11973 |
6 | Alpine | 11885 |
7 | Red Bull | 11765 |
8 | Williams | 11491 |
9 | AlphaTauri | 10905 |
10 | Haas | 10542 |
Maraqlı və son illərdəkindən fərqli bir sezon oldu