Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +19° C, trasın temperaturu +39° C
Monakoda sıralanma turunu həmişə uik-endin əsas sessiyası hesab edirlər və bu dəfə poul uğrunda mübarizə qurumaqda olan trasda baş tutmuşdu. Top-komandalar arasında qüvvələr nisbətinə hava şəraiti təsir etməyib – son Qran Prilərdə olduğu kimi poulu Niko Rosberq qazanıb, ikinci yeri isə onun komanda yoldaşı Lyuis Həmilton tutub.
Mercedes AMG komandasına məxsus ilk cərgənin arxasında Red Bull komandasının sürücüləri yerləşiblər, titula digər namizədlər Rəykkönen və Alonso üçüncü cərgədə yer alıblar. Felipe Massa şənbə sərbəst yürüşlərində qəzaya uğrayıb və zədələnmiş maşını komanda sıralanma turuna qədər bərpa edə bilməyib. Jül Byankinin maşınında isə ilk cəhdinə çıxış dövrəsində motor imtina edib – amma hər iki sürücü stüardların qərarına əsasən yarışın startına buraxılıblar.
Dünən Qido van der Qarde karyerasında ilk dəfə sıralanma turunun ikinci sessiyasında iştirak edib və Caterham üçün ən yüksək start mövqeyini qazanıb – 15-ci yer. Maks Çiltonun maşınında Marussia-nın mexanikləri ötürmələr qutusunu dəyişdikləri üçün sürücü 5 yer itirməklə cəza alıb, amma faktiki olaraq 2 yer itirib.
Pirelli şirkəti ənənəvi olaraq Monakoya ən yumşaq təkər cütlüyünü gətirib – Soft və SuperSoft, amma şəhər trasında təkərlərin yeyilməsi elə də çox olmur, ona görə də bu dəfə təkər faktoru həlledici olmayıb. Rikkardo, Qrojan, Qutyerres və Massa starta Soft təkərlərlə çıxıblar, digər sürücülər isə SuperSoft-a üstünlük veriblər.
Startdan əvvəl Jül Byankinin maşını qızdırma dövrəsinə başlaya bilməyib və mexaniklər maşını boksa itələyiblər.
Startda Rosberq liderliyi qoruya bilib, Fettel Həmiltona hücum etsə də, Lyuis ikinci qalıb. Maldonado və van der Qarde 10-cu döngədə təmas yaşayıblar və hər ikisi boksa yollanıblar. McLaren sürücüləri arasında da təmas olsa da, maşınlara xətər toxunmayıb. Battonun hücumlarından müdafiə olunan Peres şikananı kəsməli olub, ona görə də tezliklə mövqeyini Censona qaytarıb. 3-cü dövrədə ilk onluq: Rosberq – Həmilton – Fettel – Uebber – Rəykkönen – Alonso – Peres – Batton – Sutil – Vern.
Vəziyyət tezliklə stabilləşib, peleton uzanıb – mühəndislər sürücülərə məsləhət görüblər ki, təkərlərin yeyilməsini azaltmaq üçün qarşıdakı maşınla ikisaniyəlik interval saxlasınlar.
9-cu dövrədə Rascasse döngəsində Pikin maşını alovlanıb – marşallar yanğınsöndürənlərdən istifadə ediblər, Şarl isə boksa piyada qayıdıb. 25-ci dövrədə ilk onluq: Rosberq – Həmilton – Fettel – Uebber – Rəykkönen – Alonso – Batton – Peres – Sutil – Vern.
26-cı dövrədə Uebber boksa yollanıb, 27-ci dövrədə Rəykkönen, Batton və Massa, 28-ci dövrədə Hülkenberq, 29-cu dövrədə Alonso, 30-cu dövrədə Peres və Vern yeni təkər dəsti alıblar. İlk pit-stoplardan sonra peletonda yerdəyişmə olmayıb.
30-cu dövrədə Massa birinci döngədə qəzaya uğrayıb – qəza, dünən səhər baş verən qəzaya çox oxşayıb, amma bu dəfə zərbə daha qüvvətli olub – Felipe trasın tibb mərkəzinə çatdırılıb.
31-ci dövrədə Fettel təkərlərini dəyişib və dərhal Təhlükəsizlik Maşını (TM) trasa çıxıb. Təkər dəyişməyən sürücülər boksa tələsiblər – liderlik edən Mercedes AMG sürücüləri də yeni təkər dəsti almağa yollanıblar. Rosberq trasa qayıdarkən liderliyini qoruya bilib, amma Həmilton hər iki Red Bull sürücüsünü buraxmalı olub. 33-cü dövrədə ilk onluq: Rosberq – Fettel – Uebber – Həmilton – Rəykkönen – Alonso – Batton – Peres – Sutil – Vern.
39-cu dövrədə yarışa restart verilib. Rosberq liderliyini qoruyub, ilk onluqda yerdəyişmə olmayıb. 42-ci dövrədə Alonso Rəykkönenə hücum edib, bu zaman Batton onu keçməyə cəhd edib, maşınlar təmas yaşasa da, hər ikisi yarışı davam etdiriblər.
46-cı dövrədə Çilton və Maldonado arasında yaşanan təmas ciddi qəzaya səbəb olub: Williams-in ön antiqanadı qırılaraq maşının altında qalıb və Pastor böyük sürətlə Tecpro baryerlərinə çırpılıb. Yarış qırmızı bayraqlarla dayandırılıb. Pastor kokpiti müstəqil tərk edib və komandasına hər şeyin qaydasında olduğunu bildirib.
Sürücülər maşınlarını tərk ediblər – dağılmış baryerin bərpası və qırıntıların təmizlənməsi zaman tələb edib. Bütün sürücülər yeni təkər dəsti alıblar. Pauza 25 dəqiqə sürüb.
Alonsoya bildirilib ki, Peresi buraxmalıdır – pauzadan bir qədər əvvəl ispaniyalı sürücü meksikalı sürücünün hücumlarından müdafiə olunarkən şikananı kəsməli olmuşdu. 49-cu dövrədə ilk onluq: Rosberq – Fettel – Uebber – Həmilton – Rəykkönen – Peres – Alonso – Batton – Sutil – Vern.
Maldonado ilə insidentə görə stüardlar Çiltonu pit-leyndən keçməklə cəzalandırıblar. 52-ci dövrədə Sutil Battonu qabaqlayıb, 57-ci dövrədə isə Alonsonu da üstələyərək yeddinciliyə yüksəlib.
Rosberq inamla liderlik edib, amma Fettelin araxsında böyük qatar əməl gəlib – 9 sürücü 5 saniyəyə, 15 sürücü isə 10 saniyəyə yerləşib, amma sürücülər mövqe uğrunda mübarizə aparmayıblar: qəza riski yüksək olub.
60-cı dövrədə Byanki birinci döngədə qəzaya uğrayıb, 62-ci dövrədə isə Qrojan tunelin çıxışında Rikkardoya çırpılıb – hər üç sürücü mübarizəni dayandırıb. Qırıntıları yığmaq üçün TM yenidən trasa çıxıb. 64-cü dövrədə ilk onluq: Rosberq – Fettel – Uebber – Həmilton – Rəykkönen – Peres – Sutil – Alonso – Batton – Vern.
67-ci dövrədə restart verilib. Rosberq bir daha liderliyini qoruya bilib, peletonda yerdəyişmə olmayıb. 70-ci dövrədə Peres Rəykkönenə hücum edib, uğursuz hücum zamanı finlandiyalı sürücünün maşınında təkər deşilib, meksikalı sürücünün isə ön antiqanadı qırılıb. Kimi boksa yollanıb və yeni təkərlərlə trasa sonuncu qayıdıb. Batton Alonsonu yeddinci yer uğrunda mübarizədə üstələyib.
Peresin maşını yavaşıyıb və 74-cü dövrədə trasda dayanıb. Rəykkönen son dövrələrdə hücum edərək onluğa qayıda bilib.
Niko Rosberq startdan finişə qədər liderlik edərək mövsümdə birinci, karyerasında isə ikinci qələbəsini qazanıb. Otuz il əvvəl onun atası Keke Rosberq knyazlıqda qələbə qazanmışdı…
Rosberqlə birlikdə knyazın yanına Fettel və Uebber də qalxıblar. Sebastyan və Red Bull komandası çempionatda mövqelərini möhkəmlədiblər. Bu maraqlı mübarizənin davamını isə iki həftədən sonra Kanadada görəcəyik…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Vaxt |
01 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 2.17:52.056 |
02 | S.Fettel | Red Bull | Renault | + 0:03.888 |
03 | M.Uebber | Red Bull | Renault | + 0:06.314 |
04 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | + 0:13.894 |
05 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | + 0:21.477 |
06 | C.Batton | McLaren | Mercedes | + 0:23.103 |
07 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | + 0:26.734 |
08 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | + 0:27.223 |
09 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | + 0:27.608 |
10 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | + 0:36.582 |
11 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | + 0:42.572 |
12 | V.Bottas | Williams | Renault | + 0:42.691 |
13 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | + 0:43.212 |
14 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | + 0:49.885 |
15 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | + 1:02.590 |
16 | S.Peres | McLaren | Mercedes | + 6 dövrə |
– | R.Qrojan | Lotus | Renault | – |
– | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | – |
– | J.Byanki | Marussia | Cosworth | – |
– | P.Maldonado | Williams | Renault | – |
– | F.Massa | Ferrari | Ferrari | – |
– | Ş.Pik | Caterham | Renault | – |
Sürətli dövrə: Sebastyan Fettel (Red Bull) – 1:16.577 (77-ci dövrə).
Turnir cədvəli:
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Xal |
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 107 |
02 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 86 |
03 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 78 |
04 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 62 |
05 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 57 |
06 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 47 |
07 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 45 |
08 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 28 |
09 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 26 |
10 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 25 |
11 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | 16 |
12 | S.Peres | McLaren | Mercedes | 12 |
13 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 7 |
14 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | 5 |
15 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 5 |
16 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | 0 |
17 | V.Bottas | Williams | Renault | 0 |
18 | P.Maldonado | Williams | Renault | 0 |
19 | J.Byanki | Marussia | Cosworth | 0 |
20 | Ş.Pik | Caterham | Renault | 0 |
21 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | 0 |
22 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | 0 |
Yer | Komanda | Motor | Xal |
01 | Red Bull | Renault | 164 |
02 | Ferrari | Ferrari | 123 |
03 | Lotus | Renault | 112 |
04 | Mercedes AMG | Mercedes | 109 |
05 | Force İndia | Mercedes | 44 |
06 | McLaren | Mercedes | 37 |
07 | Toro Rosso | Ferrari | 12 |
08 | Sauber | Ferrari | 5 |
09 | Williams | Renault | 0 |
10 | Marussia | Cosworth | 0 |
11 | Caterham | Renault | 0 |