Qurumaqda olan tras. Buludlu. Havanın temperaturu +17° C, trasın temperaturu +23° C
Monakoda sıralanma turu həmişə əlamətdar hadisədir. Dar küçələrdə ötmə demək olar ki, mümkün deyil, start mövqeyi çox vacibdir, amma sürücülər risk və sürət arasında inci kompromis axtarmaqla sürətli dövrədə hücum edirlər.
Bu gün səhər sərbəst yürüşlərdə üç sürücü qəzaya uğrayıb – Felipe Massa, Adrian Sutil və Roman Qrojan. Mexaniklər əllərindən gələni ediblər ki, zədələnmiş maşınları sıralanma turuna qədər bərpa etsinlər – Force İndia və Lotus bu işin öhdəsindən gələ biliblər, amma Ferrari-nin mexanikləri çatdıra bilməyiblər: F138-in ötürmələr qutusunu dəyişmək lazım gəlib.
Vəziyyəti hava şəraiti də çətinləşdirib, üç sərbəst yürüş quru havada keçmişdi, amma sıralanma turunun başlanmasına yarım saat qalmış yağış başlayıb.
Birinci sessiyada sürücülər keçid təkərlərindən istifadə ediblər. Amma sessiyanın startından bir dəqiqə sonra sarı bayraqlar peyda olub – 3-cü döngədə Jül Byankinin maşınında motor tüstülənib. Sürücülərin göstərdikləri nəticələr trafikdən və trasın vəziyyətindən asılı olub. Protokollara Maldonado başçılıq edib – 1:23.452, mübarizəni isə di Resta, Pik, Qutyerres, Çilton, Byanki və Massa dayandırıblar. Caterham-in sürücüsü Qido van der Qarde karyerasında ilk dəfə ikinci sessiyaya keçib.
İkinci sessiyaya da sürücülər keçid təkərlərində başlayıblar. Asfalt qurusa da, bəzi yerlərdə, xüsusən də kölgələrdə hələ kifayət qədər nəm olub. Van der Qarde birinci olaraq sliklərə keçib, sonra digər sürücülər də eyni addımı atıblar. Hər dövrədən sonra trasın vəziyyəti yaxşılaşdığı üçün sürücülərin protokollarda mövqeyi tez-tez dəyişib. Yekunda protokollara Fettel başçılıq edib – 1:15.988, Hülkenberq, Rikkardo, Qrojan, Bottas, van der Qarde və Maldonado isə mübarizədən kənar qalıblar.
Sonuncu sessiyada hamı SuperSoftla iki cəhd edib. Birinci cəhdində protokollara Red Bull sürücüləri başçılıq ediblər – Fettel komanda yoldaşını üstələyib: 1:14.333, amma poulun taleyi son saniyələrdə həll olub – əvvəlcə Uebber, sonra Həmilton, yekunda isə Rosberq poula sahib çıxıb.
Niko 3-cü ardıcıl poulunu qazanmaqla, Mercedes AMG-yə 4-cü ardıcıl poul yaşadıb. Həmiltonun ikinci olması komandaya ilk cərgəni zəbt etməyə imkan verib. İkinci cərgə isə tamamilə red Bull-undur: Fettel yenə də Uebberi qabaqlayıb. Titula digər namizədlər – Rəykkönen və Alonso isə üçüncü cərgədən start alacaqlar.
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 08 | 1:24.620 | 03 | 1:16.135 | 1:13.876 | – |
02 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 06 | 1:23.779 | 04 | 1:16.265 | 1:13.967 | + 0.091 |
03 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 07 | 1:24.243 | 01 | 1:15.988 | 1:13.980 | + 0.104 |
04 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 13 | 1:25.352 | 07 | 1:17.322 | 1:14.181 | + 0.305 |
05 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 15 | 1:25.835 | 02 | 1:16.040 | 1:14.822 | + 0.946 |
06 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 03 | 1:23.712 | 05 | 1:16.510 | 1:14.824 | + 0.948 |
07 | S.Peres | McLaren | Mercedes | 10 | 1:24.682 | 10 | 1:17.748 | 1:15.138 | + 1.262 |
08 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | 12 | 1:25.108 | 06 | 1:17.261 | 1:15.383 | + 1.507 |
09 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 05 | 1:23.744 | 08 | 1:17.420 | 1:15.647 | + 1.771 |
10 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 02 | 1:23.699 | 09 | 1:17.623 | 1:15.703 | + 1.827 |
11 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | 14 | 1:25.547 | 11 | 1:18.331 | – | – |
12 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 11 | 1:24.852 | 12 | 1:18.344 | – | – |
13 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 04 | 1:23.738 | 13 | 1:18.603 | – | – |
14 | V.Bottas | Williams | Renault | 09 | 1:24.681 | 14 | 1:19.077 | – | – |
15 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | 16 | 1:26.095 | 15 | 1:19.408 | – | – |
16 | P.Maldonado | Williams | Renault | 01 | 1:23.452 | 16 | 1:21.688 | – | – |
17 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 17 | 1:26.322 | – | – | – | – |
18 | Ş.Pik | Caterham | Renault | 18 | 1:26.633 | – | – | – | – |
19 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | 19 | 1:26.917 | – | – | – | – |
20 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | 20 | 1:27.303 | – | – | – | – |
21 | J.Byanki | Marussia | Cosworth | 21 | – | – | – | – | – |
22 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 22 | – | – | – | – | – |