F-1.az xəbər verir ki, qısa dövrədə nəticələr həmişə sıx olur, mübarizə 0.1 saniyələr uğrunda gedir. Bir az daha çox qazanmaq istəyi sizi riskə atmağa vadar edir və bəzən qəzaya gətirib çıxarır – Monakoda uğur və uğursuzluq arasında xətt çox incədir, sıralanma turu isə mövsümün ən maraqlılarından biri olur.
Hər üç sərbəst yürüş sessiyası qırmızı bayraqlarla dayandırılıb. Cümə gününü lider kimi başa vuran Ferstappen şənbə səhəri də ən yaxşı nəticə göstərib, lakin rəqiblər çox yaxın olublar.
İlk sessiyada sürücülərə trafik çox ciddi mane olub. Sürücülər ardıcıl dövrələr seriyasında işləyiblər, əvvəlcə sürətli – sonra yavaş – sonra daha bir sürətli dövrə, ona görə də öz qarşıalrında intervalı təmin etməyə çalışıblar.
Səkkizinci dəqiqədə qırmızı bayraqlar peyda olub – Peres birinci döngədə qəzaya uğrayıb. Sürücü xəsarət almayıb, lakin maşın yüksək sürətlə sol tərəfi ilə baryerlərə çırpılıb və trasın ortasında donub qalıb.
Bolid sürətlə təxliyə edilib, lakin baryerlərin təmiri vaxt aparıb. 10 dəqiqədən sonra sürücülər yenidən trasa çıxıblar.
Piastri maşına xəsarət yetirmədən divarlara toxunub. Ferstappen baryerdə aerodinamik kuzov dəstinin bir parçasını qoyub. Həmilton şikanı kəsdiyinə görə dövrəvi nəticəsi ləğv edilib.
Ferstappen 1:12.386 nəticə ilə protokollara başçılıq edib. İlk onluq 0.5 saniyəyə yerləşib. Sarcent, Maqnussen, Hülkenberq, Çjou və Peres mübarizəni tərk ediblər.
İkinci sessiyada Ferstappen dərhal yeni etalon təyin edib – 1:12.038.
Tsunoda şikandan əvvəl təkərlərə bloka saldığı üçün cəhdini yarımçıq dayandırıb. Stroll boksa qayıdarkən FİA tərəzisinə çıxmağı unudub. Okon maşına xəsarət yetirmədən ilk döngədə baryerlərlə təmas yaşayıb.
İkinci cəhddə isə Ferstappen bir qədər də sürətlənib – 1:11.908. Şikanın çıxışında Norris baryerə ilişib, sol ön asılqanı sındırıb və 12-ci döngədə sağ tərəfi ilə divara çırpılıb, amma maşını pitə çatdıra bilib və mexaniklərə təhvil verib.
Piastri, de Friz, Əlbon, Stroll və Bottas finala vəsiqə qazana bilməyiblər.
Finalda ilk cəhddə Alonso ən yaxşı vaxtı göstərib – 1:11.706, ikinci yeri tutan həmyerlisi Saynsı 0.03 saniyəə qabaqlayıb.
İkinci cəhddə Ferstappen 1:11.654 nəticə ilə protokollarda ilk sətrə yüksəlsə də, Okon daha sürətli – 1:11.553, sonra Lekler – 1:11.471, ardınca Alonso – 1:11.449 zirvəni ələ keçiriblər. Lakin boksdan təzə təkərlərlə trasa qayıdan Maks son sektorun hesabına liderliyi bərpa edib – 1:11.365.
Beləliklə, Maks Ferstappen knyazlığın küçələrində ilk, mövsümdə 3-cü və karyerasında 23-cü poulunu qazanıb.
Sabah yarışa Ferstappen və Alonso birinci, Lekler və Okon ikinci, Sayns və Həmilton isə üçüncü sıradan başlayacaqlar.
SIRALANMA TURUNUN NƏTİCƏLƏRİ
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 1 | Maks Ferstappen | Red Bull | 1 | 1:12.386 | 12 | 1 | 1:11.908 | 9 | 1:11.365 | 9 |
2 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin | 9 | 1:12.886 | 10 | 3 | 1:12.107 | 9 | 1:11.449 | 6 |
3 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 10 | 1:12.912 | 11 | 2 | 1:12.103 | 9 | 1:11.471 | 6 |
4 | 31 | Esteban Okon | Alpine | 11 | 1:12.967 | 12 | 8 | 1:12.248 | 8 | 1:11.553 | 6 |
5 | 55 | Karlos Sayns | Ferrari | 4 | 1:12.717 | 12 | 7 | 1:12.210 | 10 | 1:11.630 | 6 |
6 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | 7 | 1:12.872 | 13 | 5 | 1:12.156 | 11 | 1:11.725 | 6 |
7 | 10 | Pyer Qasli | Alpine | 13 | 1:13.033 | 12 | 6 | 1:12.169 | 7 | 1:11.933 | 6 |
8 | 63 | Corc Rassell | Mercedes | 6 | 1:12.769 | 12 | 4 | 1:12.151 | 10 | 1:11.964 | 7 |
9 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 2 | 1:12.642 | 13 | 9 | 1:12.249 | 8 | 1:12.082 | 8 |
10 | 4 | Lando Norris | McLaren | 8 | 1:12.877 | 12 | 10 | 1:12.377 | 7 | 1:12.254 | 4 |
11 | 81 | Oskar Piastri | McLaren | 12 | 1:13.006 | 12 | 11 | 1:12.395 | 10 | ||
12 | 21 | Nik de Friz | AlphaTauri | 15 | 1:13.054 | 11 | 12 | 1:12.428 | 9 | ||
13 | 23 | Aleks Əlbon | Williams | 3 | 1:12.706 | 13 | 13 | 1:12.527 | 6 | ||
14 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin | 5 | 1:12.722 | 12 | 14 | 1:12.623 | 7 | ||
15 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 14 | 1:13.038 | 13 | 15 | 1:12.625 | 9 | ||
16 | 2 | Ləns Stroll | Williams | 16 | 1:13.113 | 13 | |||||
17 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 17 | 1:13.270 | 9 | |||||
18 | 27 | Niko Hülkenberq | Haas | 18 | 1:13.279 | 8 | |||||
19 | 24 | Quanyu Çjou | Alfa Romeo | 19 | 1:13.523 | 13 | |||||
20 | 11 | Serxio Peres | Red Bull | 20 | 1:13.850 | 4 |