Monako-2018: Yarış

Monakodakı həftəsonu hər zaman unikaldır. İlk beş yarışda bir çoxları Mercedes və Ferrari-ni favorit hesab edirdisə də, knyazlığın küçələrində Red Bull sürücülərinin şansının daha çox olduğunu düşünürdülər. Burada güc qurğuları yox, aerodinamika daha çox əhəmiyyət daşıyır və ən yaxşı şassinin uzun illərdir ki, Red Bull-da olması heç kimə sirr deyil.

Mercedes mühəndisləri daha sürətli traslar üçün hazırlanmış soyutma sisteminin konfiqurasiyasını dəyişiblər, bu da asfaltayatma qüvvəsini azaldıb. Ferrari həftəsonu ərzində Red Bull-a uduzsa da, Mercedes-dən bir qədər üstün görünüb. Orta qrupda da qüvvələr nisbəti dəyişib – əvvəlki yarışlarda inamlı görünən Haas komandası Monte Karloda uğursuzluqla qarşılaşıb.

F-1.az xatırladır ki, Daniel Rikkardo hər üç məşq sessiyasının qalibi olduqdan sonra şənbə günü karyerasının ikinci poulunu əldə edib. Onun ilk poulu da iki il əvvəl məhz buradakı yarışa təsadüf edirdi. Ferstappen maşının bu qədər sürətli olduğu və qələbəyə imkan verdiyi həftəsonunda üçüncü məşqlərdə qəza edib və sıralanma turundan kənarda qalıb. Stüardlar onu starta buraxıblar.

Star düzümündə birinci sırada Rikkardo və Fettel, ikinci sırada Həmilton və Rəykkönen, üçüncü sırada isə Bottas və Okon qərarlaşıblar.

Pirelli Monakoya ən yumşaq üçlüyü gətirib. HyperSoft təkərlərdən ilk dəfə istifadə olunub. Yeni təkər trasın mütləq rekordunun qırılmasına imkan verib, lakin resursu knyazlığın küçələrində belə tez tükənib. Hülkenberq, Vandorn, Lekler, Eriksson, Stroll, Qrojan, Maqnussen və Ferstappen UltraSoft, digər sürücülər isə HyperSoft təkərlərlə start alıblar.

Rikkardo startda keçilməyib. Sirotkin Vandornu, ən arxada isə Ferstappen Qrojanla Maqnusseni üstələyib. 2-ci dövrədə ilk onluq: Rikkardo – Fettel – Həmilton – Rəykkönen – Bottas – Okon – Alonso – Sayns – Peres – Qasli.

Ferstappen növbəti dövrələrdə Eriksson və Strolla mübarizədən qalib ayrılıb. Sirotkinə 10 saniyə Stop&Go cəzası verilib, rus sürücü cəzanı ödədikdən sonra sonuncu yerdə trasa qayıdıb. Ferstappen Hartlini qabaqlayıb. Stroll baryerlə təmas yaşayıb və ön sol təkəri zədələyib. Kanadalı sürücü yavaş-yavaş pit yoluna qayıdıb, maşının təkərləri və ön qanad dəyişdirilib.

Liderlər qrupundan ən tez pit-stopa yollanan Həmilton olub. 13-cü dövrədə təkərlərini dəyişən britaniyalı sürücü trasa Okonun arxasında qayıtsa da, tezliklə onu keçib. 15-ci dövrədə Lekler, 16-cı dövrədə Qrojan və Fettel, 17-ci dövrədə Sayns və Rikkardo, 18-ci dövrədə Rəykkönen, Bottas, Eriksson və Maqnussen, 20-ci dövrədə Alonso və Sirotkin, 21-ci dövrədə isə Vandorn və Peres pit-stop ediblər.

Rikkardo 28-ci dövrədə MGU-K generatorunun işləməməsi nəticəsində mühərriyin gücünün azalmasından şikayət edib. Lakin avstraliyalı sürücü davam edə bilib. Fettel ona müəyyən qədər yaxınlaşsa da, hücum üçün sürət fərqi kifayət etməyib. İlk beşlik tədricən bir-birinə yaxınlaşıb.

Stroll 37-ci, Qasli isə 38-ci dövrədə pit yoluna üz tutub. Ferstappen start aldığı təkərlərlə 51 dövrə getdikdən sonra onları dəyişib. 51-ci dövrədə ilk onluq: Rikkardo – Fettel – Həmilton – Rəykkönen – Bottas – Okon – Alonso – Qasli – Sayns – Hülkenberq.

53-cü dövrədə Alonso mübarizəni dayandıran ilk sürücü olub. İspaniyalı sürücü ilk beş yarışın hamısında xal qazansa da, bu dəfə ötürmələr qutusu ona imkan verməyib. Ferstappen Renault sürücülərinə çatıb. Sayns arxadan sürətlə gələn Hülkenberqi dərhal önə buraxsa da, Ferstappeni ləngidib. Nəhayət, 58-ci dövrədə Maks Karlosu keçə bilib və sürətlə ondan uzaqlaşıb. 59-cu dövrədə ilk onluq: Rikkardo – Fettel – Həmilton – Rəykkönen – Bottas – Okon – Qasli – Sayns – Hülkenberq – Ferstappen – Sayns.

Ferstappen Qasli və onu ötməyə çalışan Hülkenberqə çatıb, lakin ötmə cəhdləri uğurlu olmayıb. 73-cü dövrədə tunelin çıxışında əyləcləri işləməyən Lekler arxadan sürətlə Hartliyə çırpılıb və hər iki sürücü üçün yarış başa çatıb. Virtual Təhlükəsizlik Maşını rejimi elan olunub. Restart növbəti dövrədə verilib. Təkərlər artıq səmərəliliyini itirsə də, liderlər qrupundan heç kim pit-stopa yollanmaq riskinə girməyib.

Daniel Rikkardo mövsümdə ikinci, karyerasında 7-ci dəfə qalib gəlib. Bu, Danielin yarışa ilk üçlükdən başlayaraq əldə etdiyi birinci qələbəsdir. Fettel ikinci olub və üçüncü yeri tutmuş Həmiltonla çempionatdakı xal fərqini bir qədər azaldıb.

Mübarizə iki həftə sonra okeanın o tayında – Kanadada davam edəcək…

Yer N Sürücü Komanda Zaman/Fərq Pit
1 3 Daniel Rikkardo Red Bull 1:42:54.807 1
2 5 Sebastyan Fettel Ferrari + 0:07.336 1
3 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG + 0:17.013 1
4 7 Kimi Rəykkönen Ferrari + 0:18.127 1
5 77 Valtteri Bottas Mercedes AMG + 0:18.822 1
6 31 Esteban Okon Force İndia + 0:23.667 1
7 10 Pyer Qasli Toro Rosso + 0:24.331 1
8 27 Niko Hülkenberq Renault + 0:24.839 1
9 33 Maks Ferstappen Red Bull + 0:25.317 1
10 55 Karlos Sayns Renault + 1:09.013 1
11 9 Markus Eriksson Sauber + 1:09.864 1
12 11 Serxio Peres Force İndia + 1:10.461 1
13 20 Kevin Maqnussen Haas + 1:14.823 1
14 2 Stoffel Vandorn McLaren + 1 dövrə 2
15 8 Roman Qrojan Haas + 1 dövrə 2
16 35 Sergey Sirotkin Williams + 1 dövrə 3
17 18 Ləns Stroll Williams + 2 dövrə 2
18 16 Şarl Lekler Sauber 2
19 28 Brendon Hartli Toro Rosso 1

 

Sürətli dövrə: Maks Ferstappen (Red Bull) – 1:14.260 (60-cı dövrə, 161.772 km/saat).

 

MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:

Sürücü Komanda Dövrə Səbəb
Brendon Hartli Toro Rosso 73 qəza
Şarl Lekler Sauber 73 qəza
Fernando Alonso McLaren 52 ötürmələr qutusu

 

SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:

Yer N Sürücü Ölkə Komanda Xal
1 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG Petronas Motorsport 110
2 5 Sebastyan Fettel Scuderia Ferrari 96
3 3 Daniel Rikkardo Aston Martin Red Bull Racing 72
4 77 Valtteri Bottas Mercedes AMG Petronas Motorsport 68
5 7 Kimi Rəykkönen Scuderia Ferrari 60
6 33 Maks Ferstappen Aston Martin Red Bull Racing 35
7 14 Fernando Alonso McLaren F1 Team 32
8 27 Niko Hülkenberq Renault Sport Formula 1 Team 26
9 55 Karlos Sayns Renault Sport Formula 1 Team 20
10 20 Kevin Maqnussen Haas F1 Team 19
11 10 Pyer Qasli Red Bull Toro Rosso Honda 18
12 11 Serxio Peres Sahara Force İndia F1 Team 17
13 31 Esteban Okon Sahara Force İndia F1 Team 9
14 16 Şarl Lekler Alfa Romeo Sauber F1 Team 9
15 2 Stoffel Vandorn McLaren F1 Team 8
16 18 Ləns Stroll Williams Martini Racing 4
17 9 Markus Eriksson Alfa Romeo Sauber F1 Team 2
18 28 Brendon Hartli Red Bull Toro Rosso Honda 1

 

MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:

Yer Komanda Motor Xal
1 Mercedes AMG Petronas Motorsport Mercedes 178
2 Scuderia Ferrari Ferrari 156
3 Aston Martin Red Bull Racing Renault 107
4 Renault Sport Formula 1 Team Renault 46
5 McLaren F1 Team Renault 40
6 Sahara Force İndia F1 Team Mercedes 26
7 Red Bull Toro Rosso Honda Honda 19
8 Haas F1 Team Ferrari 19
9 Alfa Romeo Sauber F1 Team Ferrari 11
10 Williams Martini Racing Mercedes 4
, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*