Monako-2018: Sıralanma turu

Sıralanma turu Monakoda həftəsonunun ən vacib və həlledici sessiyasıdır. Dar Monte Karlo küçələrində ötmələr çox çətin olduğundan, komandalar və sürücülər bütün diqqətlərini məhz şənbə gününə yönəldirlər. Sıralanma turu həm də burada ən yüksək sürətlərin görüldüyü sessiyadır. Pirelli bu il HyperSoft təkərləri gətirərək intriqanı daha da artırıb.

F-1.az bildirir ki, ilk dəfə istifadə olunan HyperSoft təkərlərin asfaltla ilişməsinin çox yüksək olması ilk məşqlərdən etibarən trasın mütləq rekordunun tez-tez yenilənməsinə şərait yaradıb. Tərkiblər arasında fərqin çoxluğu cümə axşamından artıq məlum olub. HyperSoft təkərlər UltraSoft-lardan bir saniyə sürətli olublar.

Əvvəlcədən də burada favorit göstərilən Red Bull sürücüləri həftəsonuna əla başlayıblar –  Rikkardo hər üç məşq sessiyasının qalibi olub. Ferstappen burada əla nəticə göstərmək şansının üzərindən bugünkü məşqlərdə xətt çəkib – sessiyanın sonuna 10 dəqiqə qalmış qəza edən hollandiyalı sürücünün maşınını intensiv çalışmalara baxmayaraq, sıralanma turuna çatdırmaq mümkün olmayıb. Maşının asılqanları ilə birlikdə, ötürmələr qutusu da sıradan çıxıb.

Birinci sessiyaya bütün sürücülər trasa HyperSoft təkərlərlə çıxıblar. Sürücülərin əksəriyyəti trafikə düşüb. Bottas Rəykkönenə mane olub. Rikkardo üstünlüyünü davam etdirib – 1:12.013. Hartli, Eriksson, Stroll və Maqnussen mübarizəni dayandırıblar.

İkinci sessiyaya Mercedes sürücüləri UltraSoft, digərləri isə HyperSoft təkərlərlə başlayıblar. Lakin tərkiblər arasında fərq çox olduğundan, ikinci cəhdlərində ən yumşaq təkərlərə keçməli olublar. Rikkardo 1.11.278-lik nəticə ilə hamını üstələyib. İlk onluğa düşə bilməyən sürücülər Hülkenberq, Vandorn, Sirotkin, Lekler və Qrojan olublar.

Son sessiyada hamı HyperSoft təkərlərlə boksları tərk edib. Rikkardo elə ilk cəhddə möhtəşəm nəticə göstərib – 1.10.810! Bu, trasın yeni mütləq rekordudur. İkinci cəhddə Həmilton ilk sektorun rekordu, ikinci sektorda özünün ən yaxşı nəticəsi ilə getsə də, yalnız üçüncü ola bilib. Rikkardo öz nəticəsini yaxşılaşdıra bilməyib, lakin bu, böyük fərqlə poulu qazanmasına mane olmayıb.

Daniel Rikkardo karyerasında ikinci poulunu qazanıb. Maraqlıdır ki, ilk poulu da 2016-cı ildə məhz buradakı yarışa təsadüf edirdi.

Monako Qran Prisi sabah Bakı vaxtı ilə 17:10-da start götürəcək…

Yer N Sürücü Komanda 1-ci sessiya 2-ci sessiya 3-cü sessiya
Yer Zaman Dövrə Yer Zaman Dövrə Zaman Dövrə
1 3 Daniel Rikkardo Red Bull 1 1:12.013 5 1 1:11.278 6 1:10.810 6
2 5 Sebastyan Fettel Ferrari 2 1:12.415 8 3 1:11.518 6 1:11.039 7
3 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG 4 1:12.460 8 4 1:11.584 8 1:11.232 6
4 7 Kimi Rəykkönen Ferrari 6 1:12.639 9 2 1:11.391 6 1:11.266 7
5 77 Valtteri Bottas Mercedes AMG 3 1:12.434 10 5 1:12.002 9 1:11.441 6
6 31 Esteban Okon Force İndia 14 1:13.028 11 6 1:12.188 10 1:12.061 6
7 14 Fernando Alonso McLaren 7 1:12.657 9 8 1:12.269 9 1:12.110 8
8 55 Karlos Sayns Renault 13 1:12.950 12 9 1:12.286 9 1:12.130 7
9 11 Serxio Peres Force İndia 10 1:12.848 11 7 1:12.194 6 1:12.154 6
10 10 Pyer Qasli Toro Rosso 12 1:12.941 12 10 1:12.313 9 1:12.221 8
11 27 Niko Hülkenberq Renault 15 1:13.065 12 11 1:12.411 10
12 2 Stoffel Vandorn McLaren 5 1:12.463 10 12 1:12.440 9
13 35 Sergey Sirotkin Williams 8 1:12.706 9 13 1:12.521 10
14 16 Şarl Lekler Sauber 9 1:12.829 11 14 1:12.714 9
15 8 Roman Qrojan Haas 11 1:12.930 12 15 1:12.728 9
16 28 Brendon Hartli ToroRosso 16 1:13.179 12
17 9 Markus Eriksson Sauber 17 1:13.265 11
18 18 Ləns Stroll Williams 18 1:13.323 10
19 20 Kevin Maqnussen Haas 19 1:13.393 12
20 33 Maks Ferstappen Red Bull 20 0
, , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*