Formula1 knyazlığın küçələrinə debüt ilində gəlib, ilk mərhələ Fanxionun qələbəsi ilə başa çatmışdı – əfsanəvi sürücü yarış məsafəsini 3 saat 13 dəqiqə 19 saniyəyə (orta sürət 98.7 km/saat) qət etmişdi. 1952-ci ildə məşqlər zamanı Luici Faciolinin həlak olmasından sonra bir çox mütəxəssislər trası təhlükəli hesab edərək 4 il təqvimə salmadılar, 1955-ci ildən isə Monako həmişəlik Formula1-ə qayıtdı. İndiyə kimi Monakoda iki sürücü dünyasını dəyişib, iki maşın suya düşüb, amma Monako Qran Prisi ən təhlükəsiz mərhələdir.
Təqvimdə ən yavaş yarışdır, sıralanma turunda poulla autsayderi çox az vaxt ayırır, ona görə də sürücülər risk edirlər. Monakoda praktiki olaarq ötmək mümkün deyil, yarışın taleyi sıralanma turunda və birinci döngədə həll olunur.
Son on ildə Monakoda 8 dəfə faktiki olaraq pouldan start alan sürücü qalib gəlib. iki istisna var – 2008-ci ildə şənbə günü Massa poul qazansa da, xaotik yağışlı yarışı Həmilton qələbə ilə başa vurmuşdu və keçən il Həmilton pouldan start alaraq uzun müddət yarışa başçılıq etsə də, əlavə pit-stopa görə yarışı 3-cü yerdə başa vurmuşdu. Daha iki statistik aydınlaşdırma edək: 2006-cı və 2012-ci illərdə sıralanma turlarında Mixael Şumaxer poul qazanmışdı, amma hər iki halda cərimələndiyi üçün pouldan Alonso və Uebber start almışdılar və qələbəyə də məhz onlar sevinmişdilər.
FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2016 | ||||
Tarix | Tras | Dövrənin uzunluğu | Dövrələrin sayı | Yarış məsafəsi |
26-29 may 2016 | Circuit de Monte Carlo | 3337 m | 78 | 260.286 km |
Rəsmi sayt |
TRASIN XARAKTERİSTİKASI
Nadir tras nadir yanaşma tələb edir, komandalar asılqanları və aerodinamikanı yerə yatma qüvvəsinin və asfaltla ilişmənin ən effektiv maksimum kəmiyyətinə sazlayırlar. Kələ-kötür düzlüklər və gərgin döngələr şassinin xüsusi sazlanmalarını, itibucaqlı sancaq döngələr isə təkərlərin böyük dönmə bucağını tələb edir.
Maşına, texnikaya inam və dövrənin optimal templə qət edilməsi həlledici rol oynayır, komandalar sürücülərə sərbəst yürüşlərdə trasda işləmək üçün maksimum zaman verirlər, məşqlər zamanı qəza həftəsonuna ciddi təsir edə bilər. Monako trasında dövrəni təmiz vurmaq çox çətindir – sıralanma turunda bir dövrədə 3 ən yaxşı sektoru səhvə yol vermədən toplamaq əsl çağırışdır.
Cümə axşamı ilk məşqlərdə asfaltın vəziyyəti ürəkaçan olmur, axşama vəziyyət tədricən düzəlir, amma Formula1 sürücüləri cümə günü trasda işləmirlər, ona görə də şənbə səhəri yenə də asfaltın vəziyyəti dəyişir.
2015-ci ilin Monako Qran Prisində sessiyalarda ən yaxşı nəticələr | ||||
Sessiya | Hava | Sürücü | Komanda | Zaman |
1-ci sərbəst yürüşlər | Buludlu. Qurumaqda olan tras | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:18.750 |
2-ci sərbəst yürüşlər | Buludlu. Yağışlı | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:17.192 |
3-cü sərbəst yürüşlər | Buludlu. Quru | Sebastyan Fettel | Ferrari | 1:16.143 |
Sıralanma turu | Buludlu. Quru | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:15.098 |
Yarışda sürətli dövrə | Buludlu. Quru | Daniel Rikkardo | Red Bull | 1:18.063 |
TELEYAYIM
F-1.az xatırladır ki, Azərbaycanda bütün çempionatın yayım hüquq İdman Azərbaycan kanalında olduğu üçün Monako Qran Prisini İdman Azərbaycan və ya İdman Azərbaycan HD kanallarından izləyə bilərsiniz. Hər bir sessiyanın rəsmi protokolları isə saytımızda operativ yerləşdiriləcək…
Monako Qran Prisinin sessiyaları, Bakı vaxtılə | |||
Tarix | Sessiya | Zaman | TV |
26 may | 1-ci sərbəst yürüşlər | 12:00 | – |
26 may | 2-ci sərbəst yürüşlər | 16:00 | – |
28 may | 3-cü sərbəst yürüşlər | 13:00 | – |
28 may | Sıralanma turu | 16:00 | 15:50 |
29 may | Yarış | 16:00 | 15:30 |
HƏFTƏSONU ÜÇÜN SÜRÜCÜLƏRİN TƏKƏR SEÇİMİ
Yumşaq təkərlər maşınlarda çatışmaz dönüşlük yaradırlar, bunu isə ancaq arxa təkərləri daha güclü yükləməklə kompensə etmək olar. Arxa təkərlər isə sürətlənmələr üzündən lap çox yeyilir.
Monakoda ilk dəfə məhz şəhər trasları üçün nəzərdə tutulmuş UltraSoft tərkibini görəcəyik – komandalar bu tərkiblə Barselona testlərində çalışmışdılar, amma bu dəfə fərqli şərait olacaq.
Sürücü | Komanda | Soft | SuperSoft | UltraSoft |
Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1 | 2 | 10 |
Niko Rosberq | Mercedes AMG | 1 | 2 | 10 |
Sebastyan Fettel | Ferrari | 2 | 2 | 9 |
Kimi Rəykkönen | Ferrari | 2 | 2 | 9 |
Valtteri Bottas | Williams | 2 | 4 | 7 |
Felipe Massa | Williams | 2 | 4 | 7 |
Daniel Rikkardo | Red Bull | 1 | 2 | 10 |
Maks Ferstappen | Red Bull | 1 | 2 | 10 |
Niko Hülkenberq | Renault | 3 | 3 | 7 |
Serxio Peres | Renault | 3 | 3 | 7 |
Kevin Maqnussen | Force İndia | 1 | 2 | 10 |
Colion Palmer | Force İndia | 1 | 3 | 9 |
Daniil Kvyat | Toro Rosso | 3 | 3 | 7 |
Karlos Sayns | Toro Rosso | 3 | 3 | 7 |
Fernando Alonso | McLaren | 1 | 5 | 7 |
Censon Batton | McLaren | 1 | 5 | 7 |
Markus Eriksson | Sauber | 1 | 4 | 8 |
Felipe Nasr | Sauber | 1 | 4 | 8 |
Paskal Verlyayn | Manor | 2 | 5 | 6 |
Rio Haryanto | Manor | 2 | 5 | 6 |
Roman Qrojan | Haas | 1 | 3 | 9 |
Esteban Qutyerres | Haas | 1 | 3 | 9 |
Hazırkı pilotların Monako Qran Prisində nəticələri | |||||
Pilot | QP | Xallar | Poul | Podium | Qələbə |
N.Rosberq | 10 | 102 | 2 | 4 | 3 |
S.Fettel | 8 | 95 | 1 | 4 | 1 |
L.Həmilton | 9 | 91 | 1 | 4 | 1 |
F.Alonso | 14 | 90 | 2 | 4 | 2 |
C.Batton | 15 | 53 | 1 | 3 | 1 |
F.Massa | 13 | 47 | 1 | 2 | – |
K.Rəykkönen | 13 | 36 | 1 | 3 | 1 |
D.Rikkardo | 5 | 25 | – | 1 | – |
N.Hülkenberq | 5 | 14 | – | – | – |
D.Kvyat | 2 | 12 | – | – | – |
R.Qrojan | 4 | 4 | – | – | – |
S.Peres | 5 | 6 | – | – | – |
F.Nasr | 1 | 2 | – | – | – |
K.Sayns | 1 | 1 | – | – | – |
K.Maqnussen | 1 | 1 | – | – | – |
V.Bottas | 3 | – | – | – | – |
M.Erikson | 2 | – | – | – | – |
E.Qutyerres | 2 | – | – | – | – |
M.Ferstappen | 1 | – | – | – | – |
C.Palmer | – | – | – | – | – |
P.Verlyayn | – | – | – | – | – |
R.Haryanto | – | – | – | – | – |
Monako Qran Prisinin qalibləri | |||||
Tarix | Tras | Poul | Qələbə | ||
24.05.2015 | Monte Karlo | L.Həmilton | Mercedes AMG | N.Rosberq | Mercedes AMG |
25.05.2014 | Monte Karlo | N.Rosberq | Mercedes AMG | N.Rosberq | Mercedes AMG |
26.05.2013 | Monte Karlo | N.Rosberq | Mercedes AMG | N.Rosberq | Mercedes AMG |
27.05.2012 | Monte Karlo | M.Uebber | Red Bull | M.Uebber | Red Bull |
29.05.2011 | Monte Karlo | S.Fettel | Red Bull | S.Fettel | Red Bull |
16.05.2010 | Monte Karlo | M.Uebber | Red Bull | M.Uebber | Red Bull |
24.05.2009 | Monte Karlo | C.Batton | Brawn GP | C.Batton | Brawn GP |
25.05.2008 | Monte Karlo | F.Massa | Ferrari | L.Həmilton | McLaren |
27.05.2007 | Monte Karlo | F.Alonso | McLaren | F.Alonso | McLaren |
28.05.2006 | Monte Karlo | F.Alonso | Renault | F.Alonso | Renault |
22.05.2005 | Monte Karlo | K.Rəykkönen | McLaren | K.Rəykkönen | McLaren |
23.05.2004 | Monte Karlo | Y.Trulli | Renault | Y.Trulli | Renault |
01.06.2003 | Monte Karlo | R.Şumaxer | Williams | X.Mantoyya | Williams |
26.05.2002 | Monte Karlo | X.Mantoyya | Williams | D.Kulthard | McLaren |
27.05.2001 | Monte Karlo | D.Kulthard | McLaren | M.Şumaxer | Ferrari |
04.06.2000 | Monte Karlo | M.Şumaxer | Ferrari | D.Kulthard | McLaren |
16.05.1999 | Monte Karlo | M.Hakkinen | McLaren | M.Şumaxer | Ferrari |
24.05.1998 | Monte Karlo | M.Hakkinen | McLaren | M.Hakkinen | McLaren |
11.05.1997 | Monte Karlo | H.Frentsen | Williams | M.Şumaxer | Ferrari |
19.05.1996 | Monte Karlo | M.Şumaxer | Ferrari | O.Panis | Ligier |
28.05.1995 | Monte Karlo | D.Hill | Williams | M.Şumaxer | Benetton |
15.05.1994 | Monte Karlo | M.Şumaxer | Benetton | M.Şumaxer | Benetton |
23.05.1993 | Monte Karlo | A.Prost | Williams | A.Senna | McLaren |
31.05.1992 | Monte Karlo | N.Mənsell | Williams | A.Senna | McLaren |
12.05.1991 | Monte Karlo | A.Senna | McLaren | A.Senna | McLaren |
27.05.1990 | Monte Karlo | A.Senna | McLaren | A.Senna | McLaren |
07.05.1989 | Monte Karlo | A.Senna | McLaren | A.Senna | McLaren |
15.05.1988 | Monte Karlo | A.Senna | McLaren | A.Prost | McLaren |
31.05.1987 | Monte Karlo | N.Mənsell | Williams | A.Senna | Lotus |
11.05.1986 | Monte Karlo | A.Prost | McLaren | A.Prost | McLaren |
19.05.1985 | Monte Karlo | A.Senna | Lotus | A.Prost | McLaren |
03.06.1984 | Monte Karlo | A.Prost | McLaren | A.Prost | McLaren |
15.05.1983 | Monte Karlo | A.Prost | Renault | K.Rosberq | Williams |
23.05.1982 | Monte Karlo | R.Arnu | Renault | R.Patreze | Brabham |
31.05.1981 | Monte Karlo | N.Pike | Brabham | J.Vilnöv | Ferrari |
18.05.1980 | Monte Karlo | D.Pironi | Ligier | K.Röyteman | Williams |
27.05.1979 | Monte Karlo | C.Şökter | Ferrari | C.Şökter | Ferrari |
07.05.1978 | Monte Karlo | K.Röyteman | Ferrari | P.Depalye | Tyrrell |
22.05.1977 | Monte Karlo | D.Uotson | Brabham | C.Şökter | Wolf |
30.05.1976 | Monte Karlo | N.Lauda | Ferrari | N.Lauda | Ferrari |
11.05.1975 | Monte Karlo | N.Lauda | Ferrari | N.Lauda | Ferrari |
26.05.1974 | Monte Karlo | N.Lauda | Ferrari | R.Peterson | Lotus |
03.06.1973 | Monte Karlo | C.Stüart | Tyrrell | C.Stüart | Tyrrell |
14.05.1972 | Monte Karlo | E.Fittipaldi | Lotus | J.Beltuaz | BRM |
23.05.1971 | Monte Karlo | C.Stüart | Tyrrell | C.Stüart | Tyrrell |
10.05.1970 | Monte Karlo | C.Stüart | March | Y.Rindt | Lotus |
18.05.1969 | Monte Karlo | C.Stüart | Marta | Q.Hill | Lotus |
26.05.1968 | Monte Karlo | Q.Hill | Lotus | Q.Hill | Lotus |
07.05.1967 | Monte Karlo | C.Brəbhəm | Brabham | D.Halm | Brabham |
22.05.1966 | Monte Karlo | C.Klark | Lotus | C.Stüart | BRM |
30.05.1965 | Monte Karlo | Q.Hill | BRM | Q.Hill | BRM |
10.05.1964 | Monte Karlo | C.Klark | Lotus | Q.Hill | BRM |
26.05.1963 | Monte Karlo | C.Klark | Lotus | Q.Hill | BRM |
03.06.1962 | Monte Karlo | C.Klark | Lotus | B.MakLaren | Cooper |
14.05.1961 | Monte Karlo | S.Moss | Lotus | S.Moss | Lotus |
29.05.1960 | Monte Karlo | S.Moss | Lotus | S.Moss | Lotus |