F-1.az xatırladır ki, dünənki sərbəst yürüşlərdə əvvəlcə Karlos Sayns, sonra isə Corc Rassell hamını üstələyib. Britaniyalı sürücü bu gün də protokollara başçılıq edib.
Sıralanma turundan əvvəl keçən yarışdakı insidentə görə Strollun 3, güc qurğusunun elementini dəyişdiyinə görə isə Maqnussenin 5 yer itirəcəyi artıq məlum idi.
Pirelli buraya orta üçlüyü – C2, C3 və C4 tərkiblərini gətirib.
İlk sessiyada əksər sürücü sıxlıqdan şikayətlənib. Təkərləri qızdırmaq üçün 2-3 ardıcıl dövrə lazım olub. Ferstappen ilk cəhddə hamıdan sürətli olub və ikinci cəhdindən imtina edib. Həmilton onu üstələyib – 1:19.169. Latifi, Elbon, Stroll, Fettel və Şumaxer üçün sıralanma turu erkən başa çatıb.
İkinci Sessiyada Red Bull işlənmiş, qalanları isə yeni tələrlərlə trasa çıxıb. Həmilton 1:18.552 ilə komanda yoldaşını cüzi fərqlə üstələyib. O, ikinci cəhddə nəticəsini yaxşılaşdıra bilməyib, Sayns isə ona yaxın nəticə göstərib. Maqnussen, Qasli, Tsunoda, Çjou və Rikkardo ilk onluqdan kənarda qalıb.
Son sessiyada Okon və Norris ilk cəhd üçün işlənmiş təkərləri seçib. Peres protokollara başçılıq edərək tribunaları sevindirib. Lakin tezliklə Rassell və Ferstappenin gerisinə düşüb. Niderlandlı sürücünün nəticəsi 1:17.947 olub. Sessiyadan sonra Serxio işləməyən DRS və sükan göstəricilərindən şikayətlənib.
Həmilton üçüncü döngədə trasdan çıxdığı üçün nəticəsi ləğv edilib. İkinci cəhddə Maks daha da sürətlənib – 1:17.775. Rassell də nəticəsini yaxşılaşdırıb, amma tras hüdudlarını pozduğu üçün nəticəsi silinib.
Maks Ferstappen mövsümdə 6-cı, karyerasında isə 19-cu dəfə poulun sahibi olub. Sabahkı yarışa onun yanından Corc Rassell başlayacaq. İkinci cərgə isə Lyuis Həmilton və Serxio Peresindir.
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||||
1 | 1 | Maks Ferstappen | Red Bull | 2 | 1:19.222 | 4 | 4 | 1:18.566 | 6 | 1:17.775 | 6 | ||
2 | 63 | Corc Rassell | Mercedes | 6 | 1:19.583 | 7 | 3 | 1:18.565 | 5 | 1:18.079 | 6 | ||
3 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | 1 | 1:19.169 | 7 | 1 | 1:18.552 | 6 | 1:18.084 | 6 | ||
4 | 11 | Serxio Peres | Red Bull | 7 | 1:19.706 | 6 | 5 | 1:18.615 | 6 | 1:18.128 | 6 | ||
5 | 55 | Karlos Sayns | Ferrari | 5 | 1:19.566 | 5 | 2 | 1:18.560 | 6 | 1:18.351 | 6 | ||
6 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 4 | 1:19.523 | 6 | 6 | 1:18.762 | 6 | 1:18.401 | 6 | ||
7 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 3 | 1:19.505 | 6 | 8 | 1:19.109 | 6 | 1:18.555 | 6 | ||
8 | 4 | Lando Norris | McLaren | 8 | 1:19.857 | 7 | 9 | 1:19.119 | 6 | 1:18.721 | 6 | ||
9 | 14 | Fernando Alonso | Alpine | 11 | 1:20.006 | 6 | 10 | 1:19.272 | 6 | 1:18.939 | 3 | ||
10 | 31 | Esteban Okon | Alpine | 10 | 1:19.945 | 6 | 7 | 1:19.081 | 6 | 1:19.010 | 6 | ||
11 | 3 | Daniel Rikkardo | McLaren | 13 | 1:20.279 | 8 | 11 | 1:19.325 | 6 | ||||
12 | 24 | Quanyu Çjou | Alfa Romeo | 14 | 1:20.283 | 6 | 12 | 1:19.476 | 6 | ||||
13 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 9 | 1:19.907 | 7 | 13 | 1:19.589 | 6 | ||||
14 | 10 | Pyer Qasli | AlphaTauri | 12 | 1:20.256 | 9 | 14 | 1:19.672 | 6 | ||||
15 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 15 | 1:20.293 | 11 | 15 | 1:19.833 | 6 | ||||
16 | 47 | Mik Şumaxer | Haas | 16 | 1:20.419 | 11 | |||||||
17 | 5 | Sebastyan Fettel | Aston Martin | 17 | 1:20.419 | 10 | |||||||
18 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin | 18 | 1:20.520 | 10 | |||||||
19 | 23 | Aleksander Elbon | Williams | 19 | 1:20.859 | 10 | |||||||
20 | 6 | Nikolas Latifi | Williams | 20 | 1:21.167 | 10 |