F-1.az bildirir ki, builki yarışla keçənilki yarışı fərqləndirən əsas cəhət daha sərin hava şəraiti olub. Pirelli Meksikaya bu il ən çox işlənən üçlüyü – Medium, Soft və SuperSoft tərkiblərini gətirib.
Cümə günü səhər keçirilən ilk sərbəst yürüşlərdə Həmilton, ikinci sərbəst yürüşlərdə Fettel hamıdan sürətli olmuşdu. Şənbə gününə təsadüf edən üçüncü sərbəst yürüşlərdə isə protokollara Ferstappen başçılıq etmişdi. Sıralanma turunda Həmilton poulu qazanmış, Rosberq isə son cəhdində Red Bull sürücülərini keçərək ikinci ola bilmişdi.
Meksikaya ilk dəfə gətirilən SuperSoft təkərlərin resursu tez bitdiyindən, ondan az istifadə etmək qərarına gəliblər. Sıralanma turunun ikinci sessiyasında Soft təkərlərdən istifadə edən Mercedes AMG və Ferrari sürücüləri yarışa bu tərkiblə başlayıblar. Xatırladırıq ki, Palmer maşındakı problemlər üzündən sıralanma turunu buraxmalı olmuşdu. Lakin stüardlar onun yarışmasına icazə veriblər. Sıralanma turundan sonra maşınının altlığı əvəzlənən Roman Qrojan yarışa pit yolundan başlayıb.
Yarışa Red Bull və Williams komandalarının sürücüləri, o cümlədən Hülkenberq və Sayns SuperSoft, Nasr Medium, qalan sürücülər isə Soft təkərlərlə başlayıblar.
Startda Həmilton mövqeyini qoruya bilib. Rosberqə hücumlar edən Ferstappen birinci döngədə onu trasdan çıxmağa məcbur etsə də, alman sürücü yerini itirməyib. Həmilton da ilk döngədə asfaltdan kənara çıxmalı olub. Qutyerresin maşını Verlyaynın maşınına toxunub və Manor-un sürücüsü Erikssonla toqquşub. Verlyayn yarışı dayandırmalı olsa da, Eriksson pit-stopdan sonra yarışı davam etdirə bilib. Sayns Alonsonu trasda sıxışdırdığına görə 5 saniyə cəzalandırılıb. İlk dövrədə başqa hadisə olmayıb. Qəzadan sonra asfalta səpələnmiş qırıntıları təmizləmək üçün əvvəlcə Virtual Təhlükəsizlik Maşını rejimi tətbiq olunub, bir qədər sonra isə Təhlükəsizlik maşını trasa çıxıb. Rikkardo və Palmer pit-stopa yollanıblar və SuperSoft təkərlərdən canlarını qurtarıblar. İkinci dövrədə ilk onluq belə olub: Həmilton – Rosberq -Ferstappen – Hülkenberq – Rəykkönen – Massa – Fettel – Bottas – Peres – Sayns.
Dördüncü dövrədə Təhlükəsizlik Maşını trası tərk edib və mübarizə yenidən başlayıb. Həmilton liderliyini qoruyub və sürətlə Rosberqdən uzaqlaşmağa başlayıb. Maqnussen 12-ci yer uğrunda mübarizədə Battonu qabaqlayıb. Ferstappen Rosberqə yaxınlaşaraq hücumlar etməyə çalışsa da, çempionatın lideri vəziyyətə nəzarət edib və buna imkan verməyib. Ferstappenin təkərləri hər dövrədə effektliyini itirib. Yarışın 12-ci dövrəsində Qrojan, 13-cü dövrəsində Ferstappen, Sayns, Maqnussen və Qutyerres, 14-cü dövrəsində Kvyat, 15-ci dövrəsində Hülkenberq və Massa, 16-cı dövrəsində Okon, 17-ci dövrəsində Alonso, 18-ci dövrəsində Həmilton və Batton, 20-ci dövrəsində Bottas, 21-ci dövrəsində isə Rosberq, Rəykkönen və Peres təkərlərini dəyişiblər. Pit-stopa getməyən Fettel liderliyə yüksəlib.
Ferstappen pit-stoplardan sonra Rikkardodan arxaya düşüb, lakin daha təzə təkərlərə sahib olduğundan, sürətlə komanda yoldaşına çatıb. İyirmi ikinci döngədə Daniel Maksa yol verib və Maks ondan sürətlə uzaqlaşıb. Peres Massaya hücum edərək keçsə də, trasdan kənara çıxdığından, braziliyalı yerini qaytara bilib. Yarışa liderlik edən Fettel 32-ci dövrədə pit-stop edərək Medium təkərlərə keçib və trasa altıncı yerdə qayıdıb. Otuz üçüncü dövrədə ilk onluq belə olub: Həmilton – Rosberq – Ferstappen – Rikkardo – Rəykkönen – Fettel – Hülkenberq – Bottas – Massa – Peres.
Nasrın Medium təkərlkərlə 50-dən çox dövrə vurması rəqiblərinin strategiyanı dəyişdirməsinə gətirib çıxarıb – onlar əlavə pit-stop etmədən Medium təkərlərlə yarışı biritməyin mümkün olduğunu başa düşüblər. Dövrəvi sürücü olan Saynsın Rosberqə mane olması nəticəsində Ferstappen ona çatıb və bir qədər sonra keçib. Lakin trasdan kənara çıxan gənc hollandiyalı yenidən Rosberqdən geri qalıb. Azarkeşlər tərəfindən dəstəklənən Peres dəfələrlə Massaya hücum etsə də, braziliyalını keçə bilməyib. Kvyat Qrojanı ötərkən hər iki sürücü trasdan çıxıb. Qrojana yerini qaytarmayan Kvyatın nəticəsinə yarışdan sonra 5 saniyə əlavə olunub. Yarışın sonuna 5 dövrə qalmış, Rəykkönen Hülkenberqi qabaqlayıb və 6-cı olub.
Fettel Ferstappenə çatıb. Əylənmə nöqtəsində səhvə yol verən Maks trasdan çıxaraq üstünlük əldə edib. Yerini Fettelə verməsi barədə göstərişə məhəl qoymayan hollandiyalının nəticəsinin üzərinə finişdən dərhal sonra 5 saniyə əlavə edilib. Rikkardonun hücumu zamanı yerini qorumağa çalışan Fettel qaydaları pozub və podium mərasımı başa çatdıqdan sonra onun da nəticəsinin üzərinə 10 saniyə əlavə olunub.
Həmilton bu mövsüm 8-ci, karyerasında isə 51-ci qələbəsini əldə edib və Alen Prosta çatıb. Rosberq ikinci olub. Çempionluq uğrunda mübarizə aparan sürücülərin arasında 19 xallıq fərq var və mövsümün sonuna iki yarış qalmış titula daha yaxın olan Rosberqdir.
Finiş xəttini üçüncü keçən Ferstappen podiuma çıxmaq üçün gözləmə otağında olarkən nəticəsinin üzərinə 5 saniyə əlavə edilib və o, geri çağırılıb. Fettel podium mərasimində üçüncü yeri tutmuş sürücü kimi çıxış etsə də, sonradan stüardlar onun da nəticəsinin üzərinə 10 saniyə əlavə ediblər və protokollarda üçüncü Rikkardo olub.
Növbəti yarış iki həftə sonradır və bizi gərgin mübarizə gözləyir. Rosberq İnterlaqosda qalib gələrsə, Həmiltonun neçənci yeri tutmasından asılı olmayaraq, titulu vaxtından əvvəl qazanmış olacaq…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman/Fərq | Pit |
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:40:31.402 | 1 |
2 | 6 | Niko Rosberq | Mercedes AMG | + 0:08.354 | 1 |
3 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | + 0:20.858 | 2 |
4 | 33 | Maks Ferstappen (*) | Red Bull | + 0:21.323 | 1 |
5 | 5 | Sebastyan Fettel (**) | Ferrari | + 0:27.313 | 1 |
6 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | + 0:49.376 | 2 |
7 | 27 | Niko Hülkenberq | Force İndia | + 0:58.891 | 1 |
8 | 77 | Valtteri Bottas | Williams | + 1:05.612 | 1 |
9 | 19 | Felipe Massa | Williams | + 1:16.206 | 1 |
10 | 11 | Serxio Peres | Force İndia | + 1:16.798 | 1 |
11 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | + 1 dövrə | 1 |
12 | 22 | Censon Batton | McLaren | + 1 dövrə | 1 |
13 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | + 1 dövrə | 2 |
14 | 30 | Colion palmer | Renault | + 1 dövrə | 1 |
15 | 12 | Felipe Nasr | Sauber | + 1 dövrə | 1 |
16 | 55 | Karlos Sayns (*) | Toro Rosso | + 1 dövrə | 1 |
17 | 20 | Kevin Maqnussen | Renault | + 1 dövrə | 2 |
18 | 26 | Daniil Kvyat (*) | Toro Rosso | + 1 dövrə | 2 |
19 | 21 | Esteban Qutyerres | Haas | + 1 dövrə | 2 |
20 | 8 | Roman Qrojan | Haas | + 1 dövrə | 2 |
21 | 31 | Esteban Okon | Manor | + 2 dövrə | 1 |
(*) – Ferstappen, Sayns və Kvyatın nəticələrinin üzərinə 5 saniyə əlavə edilib
(**) – Fettelin nəticəsinin üzərinə 10 saniyə əlavə edilib
Sürətli dövrə: Daniel Rikkardo (Red Bull) – 1:21.134 (53-cü dövrə, 190.972 km/saat)
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRAN:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Paskal Verlyayn | Manor | 1 | Qəza |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 6 | Niko Rosberq | Mercedes AMG F1 Team | 349 | |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG F1 Team | 330 | |
3 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull Racing | 242 | |
4 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 187 | |
5 | 7 | Kimi Rəykkönen | Scuderia Ferrari | 178 | |
6 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull Racing | 177 | |
7 | 11 | Serxio Peres | Sahara Force İndia F1 Team | 85 | |
8 | 77 | Valtteri Bottas | Williams Martini Racing | 85 | |
9 | 27 | Niko Hülkenberq | Sahara Force İndia F1 Team | 60 | |
10 | 14 | Fernando Alonso | McLaren Honda Formula 1 Team | 52 | |
11 | 19 | Felipe Massa | Williams Martini Racing | 51 | |
12 | 55 | Karlos Sayns | Scuderia Toro Rosso | 38 | |
13 | 8 | Roman Qrojan | Haas F1 Team | 29 | |
14 | 26 | Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | 25 | |
15 | 22 | Censon Batton | McLaren Honda Formula 1 Team | 21 | |
16 | 20 | Kevin Maqnussen | Renault Sport Formula 1 Team | 7 | |
17 | 30 | Colion Palmer | Renault Sport Formula 1 Team | 1 | |
18 | 94 | Paskal Verlyayn | Manor Racing MRT | 1 | |
19 | 47 | Stoffel Vandorn | McLaren Honda Formula 1 Team | 1 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG F1 Team | Mercedes | 679 |
2 | Red Bull Racing | TAG Heuer | 427 |
3 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 365 |
4 | Sahara Force İndia F1 Team | Mercedes | 145 |
5 | Williams Martini Racing | Mercedes | 136 |
6 | McLaren Honda Formula 1 Team | Honda | 74 |
7 | Scuderia Toro Rosso | Ferrari | 55 |
8 | Haas F1 Team | Ferrari | 29 |
9 | Renault Sport Formula 1 Team | Renault | 8 |
10 | Manor Racing MRT | Mercedes | 1 |