F-1.az xatırladır ki, komandalar məşqlərdə istədikləri kimi işləyə bilməmişdilər – temperaturun aşağı olması təkərlərin işləmə diapazonunu tapmaqda çətinlik yaradırdı. Cümə günü səhər protokollara Lyuis Həmilton başçılıq etmişdisə də, nahardan sonra günün ən sürətli nəticəsi Sebastyan Fetteldən gəlmişdi. Üçüncü sessiyada isə Maks hamıdan sürətli olmuşdu.
Pirelli Meksikaya Medium, Soft və SuperSoft üçlüyünü gətirib. Tərkiblər arasındakı fərq saniyədən bir qədər azdır. SuperSoft-un resursu olduqca tez tükənir, Medium təkərlərlə isə asfaltla ilişmə əldə etmək çox çətindir.
Havanın tempraturunun dəyişilməsi təkər seçiminə də təsir edib. Həftəsonu ərzində ilk dəfə sessiyanın əvvəlində asfaltın istliyi +50 dərəcəyə çatıb. Hava soyuq olub – məşqlərdə belə şərait olmayıb və komandalar sıralanma turunun gedişində şəraitə uyğunlaşmalı olublar.
Colion Palmer sıralanma turunda iştirak edə bilməyib. O, səhər keçirilən məşqlərdə maşınını zədələyib və mexaniklər maşını sessiyaya çatdıra bilməyiblər. Britaniyalı sürücü sabah yarışa pit yolundan başlayacaq.
Birinci sessiyaya sürücülər SuperSoft təkərlərlə başlayıblar. Lakin bir isinmə dövrəsi təkərlərin qızdırılması üçün kifayət etmədiyindən, ardıcıl dövrələr vurmalı olublar. Qrojanın maşınında problem olub, lakin fransız sürücü bir qədər sonra yenidən trasa qayıdıb. Maşınının motoru güc itirən Kvyat boksa qayıtmalı olub və sessiyanı başa vurub. Protokollara Həmilton başçılıq edib – 1:19.447. Qutyerres, Kvyat, Nasr, Okon və Qrojan mübarizəni dayandırıblar.
İkinci sessiyada Mercedes AMG, Ferrari, Force İndia və Williams sürücüləri ilk cəhdlərinə Soft təkərlərlə çıxıblar. Yenə də təkərləri qızdırmaq üçün ardıcıl dövrələr vurmaq lazım gəlib. Ferstappen SuperSoft-la ən sürətli olub – 1:18.972. Fettel Həmiltona sürətli dövrəsində mane olub. Komanda radio danışığı zamanı Sebastyandan üzr istəyib – çünki onlar alman sürücüyə Həmiltonun yaxınlaşması barədə xəbərdarlıq etməmişdilər. İlk dördlük – Ferstappen, Həmilton, Fettel və Rikkardo ikinci cəhdlərinə çıxmayıblar. Niko Soft, yerdə qalan sürücülər isə SuperSoft-la çıxıblar. Alonso, Batton, Peres, Maqnussen, Eriksson və Verlyayn mübarizəni dayandırıblar.
Sonuncu sessiyada bütün sürücülər trasa SuperSoft-la çıxıblar. İlk cəhdlərdən sonra Həmilton protokollara başçılıq edib: 1:18.704. Rosberq növbəti cəhdində olduqca əhəmiyyətli olan ikinci yeri tutub – o, Lyuisə 0.25 saniyə uduzub. Beləliklə də, Lyuis karyerasındakı 59-cu, cari mövsümdəki 10-cu və bu trasdakı ilk poulunu qazanıb. Sabah bizi olduqca gərgin mübarizə gözləyir…
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1 | 1:19.447 | 6 | 2 | 1:19.137 | 4 | 1:18.704 | 8 |
2 | 6 | Niko Rosberq | Mercedes AMG | 6 | 1:19.996 | 5 | 5 | 1:19.761 | 9 | 1:18.958 | 8 |
3 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 5 | 1:19.874 | 5 | 1 | 1:18.972 | 3 | 1:19.054 | 6 |
4 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | 3 | 1:19.713 | 5 | 4 | 1:19.553 | 4 | 1:19.133 | 6 |
5 | 27 | Niko Hülkenberq | Force İndia | 12 | 1:20.599 | 6 | 6 | 1:19.769 | 8 | 1:19.330 | 8 |
6 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | 2 | 1:19.554 | 5 | 7 | 1:19.936 | 9 | 1:19.376 | 7 |
7 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 4 | 1:19.865 | 5 | 3 | 1:19.385 | 4 | 1:19.381 | 8 |
8 | 77 | Valtteri Bottas | Williams | 8 | 1:20.338 | 5 | 8 | 1:19.958 | 8 | 1:19.551 | 7 |
9 | 19 | Felipe Massa | Williams | 9 | 1:20.423 | 4 | 9 | 1:20.151 | 8 | 1:20.032 | 7 |
10 | 55 | Karlos Sayns | Toro Rosso | 10 | 1:20.457 | 8 | 10 | 1:20.169 | 8 | 1:20.378 | 8 |
11 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | 11 | 1:20.552 | 4 | 11 | 1:20.282 | 8 | ||
12 | 11 | Serxio Peres | Force İndia | 7 | 1:20.308 | 6 | 12 | 1:20.287 | 8 | ||
13 | 22 | Censon Batton | McLaren | 15 | 1:21.333 | 9 | 13 | 1:20.673 | 8 | ||
14 | 20 | Kevin Maqnussen | Renault | 14 | 1:21.254 | 10 | 14 | 1:21.131 | 8 | ||
15 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | 13 | 1:21.062 | 8 | 15 | 1:21.536 | 7 | ||
16 | 94 | Paskal Verlyayn | Manor | 16 | 1:21.363 | 10 | 16 | 1:21.785 | 7 | ||
17 | 21 | Esteban Qutyerres | Haas | 17 | 1:21.401 | 9 | |||||
18 | 26 | Daniil Kvyat | Toro Rosso | 18 | 1:21.454 | 4 | |||||
19 | 12 | Felipe Nasr | Sauber | 19 | 1:21.692 | 9 | |||||
20 | 31 | Esteban Okon | Manor | 20 | 1:21.881 | 10 | |||||
21 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 21 | 1:21.916 | 10 | |||||
22 | 30 | Colion Palmer | Renault | 22 | – | 0 |