F-1.az xəbər verir ki, tribunalar tam dolu olub.
İlk məşqdə çoxları asfaltla ilişmənin olmamasından şikayətlənib – trayektoriyada maşınlar çox sürüşüb, ona görə də ikinci sessiya Kevin Maqnussenin maneəyə toxunmasına baxmayaraq yoluna davam edə bilməsi ilə başlayıb.
Rassell yenə sükanın idarəeedilməsindəki problemlərdən şikayətlənib. O 11-ci, Elbon isə 17-ci döngədə səhvə yol veriblər, lakin bunun ciddi nəticəsi olmayıb. Lakin sonlara yaxın Leklerin 9-cu döngədəki qəzası qırmızı bayraqlara səbəb olub. Bir neçə dəqiqəlik fasilədən sonra məşqlər davam edib.
Protokollara 1:27.930-lik nəticə ilə Maks Ferstappen liderlik edib. Sərbəst yürüşlərin son sessiyası sabah baş tutacaq.
İKİNCİ SESSİYANIN NƏTİCƏLƏRİ
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman | Fərq | Dövrə |
1 | 1 | Maks Ferstappen | Red Bull | 1:27.930 | – | 23 |
2 | 55 | Karlos Sayns | Ferrari | 1:28.315 | + 0:00.385 | 26 |
3 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 1:28.398 | + 0:00.468 | 20 |
4 | 11 | Serxio Peres | Red Bull | 1:28.419 | + 0:00.489 | 24 |
5 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:28.660 | + 0:00.730 | 25 |
6 | 4 | Lando Norris | McLaren | 1:28.741 | + 0:00.811 | 24 |
7 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | 1:28.858 | + 0:00.928 | 23 |
8 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin | 1:28.930 | + 0:01.000 | 23 |
9 | 31 | Esteban Okon | Alpine | 1:28.937 | + 0:01.007 | 25 |
10 | 23 | Aleksander Elbon | Williams | 1:29.046 | + 0:01.116 | 26 |
11 | 10 | Pyer Qasli | Alpine | 1:29.098 | + 0:01.168 | 22 |
12 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 1:29.171 | + 0:01.241 | 22 |
13 | 24 | Quanyu Çjou | Alfa Romeo | 1:29.181 | + 0:01.251 | 27 |
14 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 1:29.189 | + 0:01.259 | 26 |
15 | 63 | Corc Rassell | Mercedes | 1:29.216 | + 0:01.286 | 21 |
16 | 81 | Oskar Piastri | McLaren | 1:29.339 | + 0:01.409 | 24 |
17 | 27 | Niko Hülkenberq | Haas | 1:29.393 | + 0:01.463 | 22 |
18 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 1:29.613 | + 0:01.683 | 25 |
19 | 21 | Nik de Friz | AlphaTauri | 1:29.928 | + 0:01.998 | 25 |
20 | 2 | Loqan Sarcent | Williams | 1:30.038 | + 0:02.108 | 27 |