F-1.az xəbər verir ki, on komandadan beşi Amerika trasına yeni elementlər gətirib. Xüsusilə, Ferrari-də bir sıra elemenlərlə maşınının təkmilləşdirməsi başlayıb. Alpine Bakıda sınaqdan keçirilmiş yeni altlıqla işləməyə davam edib. Mayamidəki stadionun ətrafındakı trası çətin ki, test meydanı adlandırmaq olar, lakin bu, mövsümün Avropa hissəsində başlayacaq ardıcıl üç Qran Pri seriyasından əvvəl sınaqdan keçirmək üçün yeganə fürsətdir.
Keçən il olduğu kimi, maşınlar testlərə trasda sürüşməklə başlayıblar, normal ilişmə yalnız trayektoriyada olub.
İlk dövrələr seriyası üçün hamı Hard və Medium tərkiblər seçib, Soft-a məşqin ikinci yarısında, asfalt işlənmiş rezinlə örtüləndən sonra keçiblər. Soyuq təkərlərdə Ferstappen və Peres ilk döngədə trasdan çıxıblar. İlk dövrədə Rassell sükandan şikayət edib və mexaniklər sükan çarxını dəyişdirərkən sessiyanın yarısını itiriblər. De Friz yerində fırlanıb – o, rəqiblərin keçməsini gözləyib və hərəkətə davam edib.
Yarım saatdan sonra sürücülər qısa dövrələr seriyasında Soft-a keçməyə başlayıblar ki, bu da nəticələrə təsir edib.
33-cü dəqiqədə isə sessiya qırmızı bayraqlarla dayandırılıb. Niko Hülkenberq maşını ikinci döngədə baryerə vurduqdan sonra qəzaya uğrayıb. Asılqanı sınmış maşını evakuasiya edilib, baryerkır təmir olunub – fasilə doqquz dəqiqə çəkib, sonra sürücülər yenidən trasa çıxıblar və demək olar ki, hamı son cəhdlər üçün Soft-u seçib.
Corc Rassell son dövrəsi ilə liderliyi ələ keçirib – 1:30.125. Nahardan sonra məşqlər davame dəcək
BİRİNCİ SESSİYANIN NƏTİCƏLƏRİ
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman | Fərq | Dövrə |
1 | 6 | Corc Rassel | Mercedes | 1:30.125 | – | 18 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | 1:30.337 | + 0:00.212 | 24 |
3 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 1:30.449 | + 0:00.324 | 23 |
4 | 1 | Maks Ferstappen | Red Bull | 1:30.549 | + 0:00.424 | 22 |
5 | 55 | Karlos Sayns | Ferrari | 1:30.724 | + 0:00.599 | 23 |
6 | 10 | Pyer Qasli | Alpine | 1:31.104 | + 0:00.979 | 20 |
7 | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin | 1:31.231 | + 0:01.106 | 24 |
8 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin | 1:31.337 | + 0:01.212 | 24 |
9 | 27 | Niko Hülkenberq | Haas | 1:31.392 | + 0:01.267 | 14 |
10 | 31 | Esteban Okon | Alpine | 1:31.542 | + 0:01.417 | 27 |
11 | 11 | Serxio Peres | Red Bull | 1:31.566 | + 0:01.441 | 22 |
12 | 81 | Oskar Piastri | McLaren | 1:31.810 | + 0:01.685 | 24 |
13 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 1:31.853 | + 0:01.728 | 25 |
14 | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 1:31.902 | + 0:01.777 | 24 |
15 | 23 | Aleks Əlbon | Williams | 1:31.903 | + 0:01.778 | 25 |
16 | 4 | Lando Norris | McLaren | 1:31.997 | + 0:01.872 | 23 |
17 | 24 | Quanyu Çjou | Alfa Romeo | 1:32.134 | + 0:02.009 | 22 |
18 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 1:32.169 | + 0:02.044 | 28 |
19 | 2 | Loqan Sarcent | Williams | 1:32.619 | + 0:02.494 | 27 |
20 | 21 | Nik de Friz | AlphaTauri | 1:34.637 | + 0:04.512 | 10 |