Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +34° C, trasın temperaturu +62° C
İsti hava və yağış – Malayziya Qran Prisinin ənənəvi atributlarıdır. Cümə günü asfalt 60 dərəcəyədək qızmışdı, amma şənbə günü sıralanma turu yağış altında keçdi – yekunda isə düz bir əvvəlki nəticə qeydə alındı: Həmilton – Fettel – Rosberq.
Sıralanma turundan sonra stüardlar Roman Qrojanı startda iki yer itirməklə cərimə ediblər – fransalı sürücü pit-leynin çıxışında növbə gözləmədiyi üçün bu cəzaya məhkum edilib. Stüardlar Manor komandasının hər iki sürücüsünü də starta buraxıblar.
Pirelli Malayziyaya ən bərk təkər cütlüyü gətirib. Dünən sıralanma turunda ikinci sessiyada sürücülər yağışa qədər Medium təkərlərlə nəticə göstərdikləri üçün ilk onluq startda bu təkərləri seçməli olub. Amma digər sürücülər də bu tərkibə üstünlük veriblər, ancaq McLaren sürücüləri starta Hard təkərlərlə çıxıblar.
Startda ilk üçlük mövqeyini qoruya bilib, Massa Kvyatı qabaqlayıb, Ferstappen və Erikson təmas yaşasalar da yarışa davam ediblər, amma Maldonadonun Bottasla və Rəykkönenin Nasrla toqquşması birincilərin maşınında təkərin deşilməsinə səbəb olub. 2-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Həmilton – Fettel – Rosberq – Rikkardo – Massa – Kvyat – Hülkenberq – Erikson – Qrojan – Ferstappen.
4-cü dövrədə Erikson Hülkenberqi keçməyə cəhd edib, amma əylənmədə səhvə yol verib və trasdan çıxaraq çınqıllı sahədə ilişib qalıb. Trasa Təhlükəsizlik Maşını (TM) buraxılıb. Bir çox sürücülər boksa tələsiblər, o cümlədən Mercedes AMG komandasının sürücüləri – boksa getməyən Fettel liderliyi ələ keçirib. Bu seçim yarışın taleyini həll edib. TM-in arxasında ilk onluq: Fettel – Hülkenberq – Qrojan -Sayns – Peres – Həmilton – Rikkardo – Massa – Rosberq – Ferstappen.
6-cı dövrənin sonunda TM trası tərk edib və restart verilib. Həmilton Peresi üstələyib, bu mübarizədən Rikkardo da yararlanıb və Serxionu arxada qoyub. Daha sonra Peresi Rosberq, Ferstappen və Kvyat keçiblər. 10-cu dövrədə Rosberq Massanı, Həmilton Saynsı keçiblər. Fettel artıq Hülkenberq üzərində üstünlüyünü 10 saniyəyə çatdırıb – Nikonun arxasında isə böyük qatar əmələ gəlib. Həmilton Force İndia sürücüsü keçərək Fettel arxasınca tələsib.
Rikkardo Saynsı ötməyə çalışıb, amma əylənmədə səhvə yol verərək Rosberqi də irəli buraxıb. 12-ci dövrədə ilk onluq: Fettel – Həmilton – Hülkenberq – Qrojan – Sayns – Rikkardo – Rosberq – Massa – Bottas – Ferstappen.
13-cü dövrədə Rəykkönen Peresi üstələyərək 12-ci yerə yüksəlib, Rosberq isə əvvəlcə Qrojanı, sonra isə Hülkenberqi keçərək 3-cü yerə qalxıb. Maldonado TM-in araxsında sürət rejimini pozduğu üçün 10 saniyəlik cərimə alıb.
15-ci dövrədə Sayns və Rəykkönen boksa gedərək yeni təkərlərlə trasa qayıdıblar, 16-cı dövrədə Hülkenberq və Qrojan da yeni təkərlərə keçiblər. Fettel 18-ci dövrədə yeni təkərlərlə trasa 3-cü qayıdıb.
Ferstappen və Kvyat Rikkardonu arxada qoyublar. Avstraliya sürücü boksa yollanıb. Peres də pit-stop gerçəkləşdirib. 20-ci dövrədə ilk onluq: Həmilton – Rosberq – Fettel – Massa – Bottas – Ferstappen – Kvyat – Alonso – Rəykkönen – Batton.
21-ci dövrədə Nasr və Ferstappen boksa yollanıblar, 22-ci dövrədə Fettel Rosberqi keçərək 2-ci yerə yüksəlib. Batton və Kvyat da yeni təkər dəsti üçün boksa gediblər. Yarış mühəndisi Alonsoya bildirib ki, onun maşınında ERS-in soyudulması problemləri var – Fernando boksda dayanmalı olub.
Rosberqdən uzaqlaşan Fettel sürətlə Həmiltona yaxınlaşmağa başlayıb – Ferrari Medium təkərlərlə çox sürətli işləyib. 23-cü dövrədə Ferstappen xarici radiusla Rikkardonu üstələyib. 24-cü dövrədə Həmilton arax təkərlərin effektivsizliyindən gileylənib və son döngədə Fettel yanından şütüyüb keçdikdən sonra boksa yönəlib.
25-ci dövrədə Massa, 26-cı dövrədə Bottas, 27-ci dövrədə isə Rosberq və Qrojan yenidən bokslarına qonaq olublar. Rikkardonun maşınında əyləclər qızıb – mühəndisi ondan Kvyatı buraxmasını istəyib. Rusiyalı sürüsü komanda yoldaşını keçən kimi Hülkenberqə hücum edib, amma Niko onun maşınına çırpılıb. Kvyat bir neçə mövqe itirsə də, yarışı davam etdirə bilib.
29-cu dövrədə Rosberq 3-cü yer uğrunda mübarizədə Rəykköneni qabaqlayıb. Massa isə Saynsı keçərək 5-ci yerə yüksəlib. Növbəti dövrədə Ferstappen də komanda yoldaşını keçib.
Peresi ötməyə çalışarkən Qrojan kiçik təmasdan sonra trasdan çıxmalı olub, amam mübarizəni davam etdirə bilib. Hər iki Force İndia sürücüsü 10 saniyəlik cərimə alıblar – onlar Kvyat və Qrojanla insidentlərdə günahkar hesab olunublar.
31-ci dövrədə Nasr, 32-ci dövrədə Hülkenberq, 33-cü dövrədə Sayns pit-stop keçiriblər. 35-ci dövrədə Bottas Ferstappeni üstələyib, Rəykkönen, Rikkardo və Qrojan isə yeni təkər dəstinə keçiblər. 36-cı dövrədə Batton və Peres də yeni təkər dəsti alıblar.
Fettel Həmilton üzərindəki üstünlüyü nəzarət altında saxlayaraq yarışa inamla başçılıq edib. 37-ci dövrədə Rəykkönen Ferstappeni qabaqlayaraq 6-cı yerə yüksəlib. 38-ci dövrədə Fettel 2-ci və sonuncu pit-stopunu keçirərək trasa ikinci qayıdıb – Rosberq arxadan dərhal hücum təşkil etmək istəsə də, buna nail ola bilməyib.
39-cu dövrədə Həmilton və Massa boksa yollanıblar, Lyuis trasa üçüncü qayıdıb. 40-cı dövrədə Kvyat da son pit-stopunu reallaşdırıb. Həmilton Medium əvəzinə Hard təkərlər aldığı üçün komandasından gileylənib – britaniyalı sürücü daha yumşaq təkərlərlə Fettelı çatmağı planlaşdırmışdı. 42-ci dövrədə Rosberq Medium təkərlər alaraq trasa 3-cü qayıdıb.
Batton komandasına xəbər verib ki, motor gücünü itirib və boksa qayıtmalı olub – McLaren komandası üçün daha bir xalsız yarış. 43-cü dövrədə ilk onluq: Fettel – Həmilton – Rosberq – Rəykkönen – Massa – Sayns – Ferstappen – Rikkardo – Kvyat.
49-cu dövrədə Ferstappen komanda yoldaşını üstələyib – hər iki Toro Rosso sürücüsü ana komandanın sürücülərini inamla arxada saxlayıblar. Maldonado yenə də yarışı başa vurmadan maşını boksda saxlamalı olub. 53-cü dövrədə Kvyat Rikkardonu qabaqlayıb – bu zaman komandanın keçənilki sürücüsü Fettel onları bir dövrə arxada qoyub. 55-ci dövrədə Bottas komanda yoldaşını üstələyərək 5-ci yerə qalxıb.
Sebastyan Fettel yarışı iki pit-stopla başa vuraraq karyerasında 40-cı qələbəsini qazanıb. Fettel 2013-cü il Braziliyadan sonra, Ferrari isə həmin il İspaniyadan sonra qələbə həsrətinə son qoyublar. “Ferrari qayıtdı” – qışqıran Mauritsio Arrivabene sürücüsünü qələbə münasibətilə təbrik edib.
Lyuis Həmilton finiş xəttini ikinci keçərək çempionatda liderliyini qoruya bilib, Niko Rosberq isə podiumun aşağı pilləsinə qalxıb.
Finiş xəttini 7-ci keçən Maks Ferstappen Formula1 tarixinin xal qazanan ən gənc sürücüsü adını Daniil Kvyatdan alıb.
Yarış çox gözəl keçdi, gərgin mübarizə ilə yadda qaldı – amma hələ də real qüvvələr nisbəti barədə sualları cavabsız qoydu. F-1.az xatırladır ki, iki həftədən sonra Şanxayda mübarizə davam edəcək…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Vaxt |
01 | S.Fettel | Ferrari | Ferrari | 1:41:05.793 |
02 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | + 0:08.569 |
03 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | + 0:12.310 |
04 | K.Rəykkönen | Ferrari | Ferrari | + 0:53.822 |
05 | V.Bottas | Williams | Mercedes | + 1:10.409 |
06 | F.Massa | Williams | Mercedes | + 1:13.586 |
07 | M.Ferstappen | Toro Rosso | Renault | + 1:39.085 |
08 | K.Sayns | Toro Rosso | Renault | + 1 dövrə |
09 | D.Kvyat | Red Bull | Renault | + 1 dövrə |
10 | D.Rikkardo | Red Bull | Renault | + 1 dövrə |
11 | R.Qrojan | Lotus | Mercedes | + 1 dövrə |
12 | F.Nasr | Sauber | Ferrari | + 1 dövrə |
13 | S.Peres | Force İndia | Mercedes | + 1 dövrə |
14 | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | + 1 dövrə |
15 | R.Merhi | Manor | Ferrari | + 3 dövrə |
16 | P.Maldonado | Lotus | Mercedes | – |
17 | C.Batton | McLaren | Honda | – |
18 | F.Alonso | McLaren | Honda | – |
19 | M.Erikson | Sauber | Ferrari | – |
20 | U.Stivens | Manor | Ferrari | – |
Sürətli dövrə: Niko Rosberq (Mercedes AMG) – 1:42.062 (43-cü dövrə).
Turnir cədvəli:
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Xal |
01 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 43 |
02 | S.Fettel | Ferrari | Ferrari | 40 |
03 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 33 |
04 | F.Massa | Williams | Mercedes | 20 |
05 | K.Rəykkönen | Ferrari | Ferrari | 12 |
06 | F.Nasr | Sauber | Ferrari | 10 |
07 | V.Bottas | Williams | Mercedes | 10 |
08 | D.Rikkardo | Red Bull | Renault | 09 |
09 | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | 06 |
10 | M.Ferstappen | Toro Rosso | Renault | 06 |
11 | K.Sayns | Toro Rosso | Renault | 06 |
12 | M.Erikson | Sauber | Ferrari | 04 |
13 | D.Kvyat | Red Bull | Renault | 02 |
14 | S.Peres | Force İndia | Mercedes | 01 |
15 | C.Batton | McLaren | Honda | 0 |
16 | R.Qrojan | Lotus | Mercedes | 0 |
17 | R.Merhi | Manor | Ferrari | 0 |
18 | P.Maldonado | Lotus | Mercedes | 0 |
19 | F.Alonso | McLaren | Honda | 0 |
20 | K.Maqnussen | McLaren | Honda | 0 |
21 | U.Stivens | Manor | Ferrari | 0 |
Yer | Komanda | Motor | Xal |
01 | Mercedes AMG | Mercedes | 76 |
02 | Ferrari | Ferrari | 52 |
03 | Williams | Mercedes | 30 |
04 | Sauber | Ferrari | 14 |
05 | Toro Rosso | Renault | 12 |
06 | Red Bull | Renault | 11 |
07 | Force İndia | Mercedes | 07 |
08 | Lotus | Mercedes | 0 |
09 | McLaren | Honda | 0 |
10 | Manor | Ferrari | 0 |