Malayziya Qran Prisi: Tras

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur… F-1.az xatırladır ki, Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada […]

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur…

F-1.az xatırladır ki, Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada gözəl və elektronika ilə dolu olan tras, üstübağlı tribunalar, 500 jurnalist üçün nəzərdə tutulmuş daxili telekanal və mətbuat mərkəzi yerləşir. Sepanqa qədər Formula1-də belə şeylər yox idi, sonra isə bu kompleksi nümunə kimi götürməyə başladılar…

mal-02

Tarix: 27-29 mart 2015-ci il
Tras: Sepanq, Kuala Lumpur
Dövrənin uzunluğu: 5543 m
Dövrələrin sayı: 56
Ümumi məsafə: 310.408 km

Trasda döngələrin bütün növlərinə rast gəlinir, istiqamətini tez dəyişən sürətli döngələrdən (beşinci və altıncı döngələr), yavaş sancaqlara qədər. Maşınları bu rəngarəngliyə sazlamaq üçün mühəndsilər kompromisə getməli olurlar, amma sazlanmalarla bütün problemləri həll etmək olmur – Malayziyada üstünlüyü balansı yaxşı olan və stabil maşın ələ alır.

mal-03
Sepanqda maşınlar asfalta yatma qüvvəsinin orta səviyyəsinə sazlanırlar, dövrənin 64%-i qaz pedalını tam basmaqla qət edilir, ona görə də çox şey motorun etibarlılığından asılıdır. Sürücülər üçün də ağır yarışdır – onların hər biri 2-2.5 kq çəki itirəcəklər.

Pirelli Malayziyaya ən bərk təkərlərini – Hard və Medium tərkiblərini gətirəcək, hava proqnozu isə yüksək ehtimalla yağış yağmasını vəd edir, ona görə də yağış və keçid təkərlərindən də istifadə oluna bilər.

, , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: Tras

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur… Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada gözəl və elektronika […]

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur…

Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada gözəl və elektronika ilə dolu olan tras, üstübağlı tribunalar, 500 jurnalist üçün nəzərdə tutulmuş daxili telekanal və mətbuat mərkəzi yerləşir. Sepanqa qədər Formula1-də belə şeylər yox idi, sonra isə bu kompleksi nümunə kimi götürməyə başladılar…

mal-2

Tarix: 28-30 mart 2014-cü il
Tras: Sepanq, Kuala Lumpur
Dövrənin uzunluğu: 5543 m
Dövrələrin sayı: 56
Ümumi məsafə: 310.408 km

Trasda döngələrin bütün növlərinə rast gəlinir, istiqamətini tez dəyişən sürətli döngələrdən (beşinci və altıncı döngələr), yavaş sancaqlara qədər. Maşınları bu rəngarəngliyə sazlamaq üçün mühəndsilər kompromisə getməli olurlar, amma sazlanmalarla bütün problemləri həll etmək olmur – Malayziyada üstünlüyü balansı yaxşı olan və stabil maşın ələ alır.

mal-3
Sepanqda maşınlar asfalta yatma qüvvəsinin orta səviyyəsinə sazlanırlar, dövrənin 64%-i qaz pedalını tam basmaqla qət edilir, ona görə də çox şey motorun etibarlılığından asılıdır. Sürücülər üçün də ağır yarışdır – onların hər biri 2-2.5 kq çəki itirəcəklər.

Pirelli Malayziyaya ən bərk təkərlərini – Hard və Medium tərkiblərini gətirəcək, hava proqnozu isə yüksək ehtimalla yağış yağmasını vəd edir, ona görə də yağış və keçid təkərlərindən də istifadə oluna bilər.

, , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: Tras

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur… Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada gözəl və elektronika […]

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur…

Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada gözəl və elektronika ilə dolu olan tras, üstübağlı tribunalar, 500 jurnalist üçün nəzərdə tutulmuş daxili telekanal və mətbuat mərkəzi yerləşir. Sepanqa qədər Formula1-də belə şeylər yox idi, sonra isə bu kompleksi nümunə kimi götürməyə başladılar…

mal-2

Tarix: 22-24 mart 2013-cü il
Tras: Sepanq, Kuala Lumpur
Dövrənin uzunluğu: 5543 m
Dövrələrin sayı: 56
Ümumi məsafə: 310.408 km

Trasda döngələrin bütün növlərinə rast gəlinir, istiqamətini tez dəyişən sürətli döngələrdən (beşinci və altıncı döngələr), yavaş sancaqlara qədər. Maşınları bu rəngarəngliyə sazlamaq üçün mühəndsilər kompromisə getməli olurlar, amma sazlanmalarla bütün problemləri həll etmək olmur – Malayziyada üstünlüyü balansı yaxşı olan və stabil maşın ələ alır.

mal3
Sepanqda maşınlar asfalta yatma qüvvəsinin orta səviyyəsinə sazlanırlar, dövrənin 64%-i qaz pedalını tam basmaqla qət edilir, ona görə də çox şey motorun etibarlılığından asılıdır. Sürücülər üçün də ağır yarışdır – onların hər biri 2-2.5 kq çəki itirəcəklər.

Pirelli Malayziyaya ən bərk təkərlərini – Hard və Medium tərkiblərini gətirəcək, hava proqnozu isə yüksək ehtimalla yağış yağmasını vəd edir, ona görə də yağış və keçid təkərlərindən də istifadə oluna bilər.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: Tras

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur… Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada gözəl və elektronika […]

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur…

Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada gözəl və elektronika ilə dolu olan tras, üstübağlı tribunalar, 500 jurnalist üçün nəzərdə tutulmuş daxili telekanal və mətbuat mərkəzi yerləşir. Sepanqa qədər Formula1-də belə şeylər yox idi, sonra isə bu kompleksi nümunə kimi götürməyə başladılar…

mal2

Tarix: 23-25 mart 2012-ci il
Tras: Sepanq, Kuala Lumpur
Dövrənin uzunluğu: 5543 m
Dövrələrin sayı: 56
Ümumi məsafə: 310.408 km

Trasda döngələrin bütün növlərinə rast gəlinir, istiqamətini tez dəyişən sürətli döngələrdən (beşinci və altıncı döngələr), yavaş sancaqlara qədər. Maşınları bu rəngarəngliyə sazlamaq üçün mühəndsilər kompromisə getməli olurlar, amma sazlanmalarla bütün problemləri həll etmək olmur – Malayziyada üstünlüyü balansı yaxşı olan və stabil maşın ələ alır.

mal3
Sepanqda maşınlar asfalta yatma qüvvəsinin orta səviyyəsinə sazlanırlar, dövrənin 64%-i qaz pedalını tam basmaqla qət edilir, ona görə də çox şey motorun etibarlılığından asılıdır. Sürücülər üçün də ağır yarışdır – onların hər biri 2-2.5 kq çəki itirəcəklər.

Pirelli Malayziyaya ən bərk təkərlərini – Hard və Medium tərkiblərini gətirəcək, hava proqnozu isə yüksək ehtimalla yağış yağmasını vəd edir, ona görə də yağış və keçid təkərlərindən də istifadə oluna bilər.

Son 10 ildə bu trasda 7 pilot qalib gəlib, son iki yarış isə Red Bull sürücülərinin üstünlüyü ilə keçib…

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*

Malayziya Qran Prisi: Tras

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur… Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada gözəl və elektronika […]

Dözülməz isti və tropik leysan yağışlar… Proqnozlara görə yağış yağması ehtimalı çoxdur…

Sepanq böyük yarış kompleksidir, burada gözəl və elektronika ilə dolu olan tras, üstübağlı tribunalar, 500 jurnalist üçün nəzərdə tutulmuş daxili telekanal və mətbuat mərkəzi yerləşir. Sepanqa qədər Formula1-də belə şeylər yox idi, sonra isə bu kompleksi nümunə kimi götürməyə başladılar…

mal2

Tarix: 8-10 aprel 2011-ci il
Tras: Sepanq, Kuala Lumpur
Dövrənin uzunluğu: 5543 m
Dövrələrin sayı: 56
Ümumi məsafə: 310.408 km

Trasda döngələrin bütün növlərinə rast gəlinir, istiqamətini tez dəyişən sürətli döngələrdən (beşinci və altıncı döngələr), yavaş sancaqlara qədər. Maşınları bu rəngarəngliyə sazlamaq üçün mühəndsilər kompromisə getməli olurlar, amma sazlanmalarla bütün problemləri həll etmək olmur – Malayziyada üstünlüyü balansı yaxşı olan və stabil maşın ələ alır.

mal3
Sepanqda maşınlar asfalta yatma qüvvəsinin orta səviyyəsinə sazlanırlar, dövrənin 72%-i qaz pedalını tam basmaqla qət edilir, ona görə də çox şey motorun etibarlılığından asılıdır. Sürücülər üçün də ağır yarışdır – onların hər biri 2-2.5 kq çəki itirəcəklər.

Qarşıdakı yarış Pirelli üçün əsil ciddi ilk imtahan olacaq. Komandalar iki həftə əvvəl istifadə etdikləri – Hard və Soft tərkiblərini alacaqlar, ənənəvi olaraq komandaların ehtiyatında yağış və keçid təkərləri də olacaq.

Son doqquz ildə bu trasda yeddi pilot qalib gəlib, keçən ilki yarış isə Red Bull sürücülərinin üstünlüyü ilə keçmişdi….

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*