Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +25° C, trasın temperaturu +47° C
Bu il Hunqarorinq Formula1-in 30-cu yarışını qəbul edib. Maraqlıdır ki, hər il bu trasdan narazı olsalar da, təqvimdə artıq yer tutduğunu desələr də, son illər məhz bu trasda ən maraqlı yarışlar baş tutur.
Adətən yayın ən isti günlərinə təasdüf edən yarışın həlledici faktorları isə dəyişməz qalır – dar tras, kələ-kötür asfalt örtüyü, havanın və asfaltın yüksək hərarəti bu dəfə də ilk günlərdə komanda və sürücülərə çətinliklər yaşadıblar. Amma bazar günü hava bir qədər sərinləyib – dünənlə müqayisədə termometrin şkalası 10 dərəcə aşağıda dayanıb, ona görə də komandalar sazlanmalara düzəlişlər etməli olublar. Əlbəttə, həmişə olduğu kimi hər şey sıralanma turundan, uğurlu startdan və effektiv strategiyadan asılı idi.
Həm cümə günü, həm şənbə günü bütün sessiyaların protokollarına Lyuis Həmilton başçılıq edib – britaniyalı sürücü mövsümdə 9-cu, bu trasda isə 5-ci poulunu qazanıb. Niko Rosberq isə bu dəfə komanda yoldaşına kifayət qədər çox uduzub, ikinci cərgədə isə Fettel və Rikkardo yer alıblar.
Pirelli komandalara orta təkər cütleye təqdime dib – Medium və Soft: cümə və şənbə günləri sürücülər Medium tərkibindən narazı qalıblar və onu bu tras üçün çox bərk hesab ediblər. Soft tərkibinə bir dövrədə bərk təkərlər 2 saniyə uduzublar, ona görə də hətta top-komandalar sıralanma turunun ilk sessiyasında yumşaq təkərlərdən istifadə ediblər. Bazar günü hava bir qədər sərin olduğu üçün tərkiblər arasında sürət fərqi azalıb, amma komandalar yarışın gedişində Medium-dan istifadəni minimuma endirməyə çalışıblar.
Bir neçə gün əvvəl Formula1 sürücülər Fransaya Jül Byankinin dəfninə getmişdilər. Ona görə də maşınların üzərində və dəbilqələrində Jülə həsr olunmuş yazılar var idi. Byankinin ailəsi Hunqarorinqə gəlib, yarışın startından əvvəl sürücülərlə birlikdə sükut dəqiqəsində iştirak edib.
Startda məlum olub ki, yalnız Maldonado Medium tərkibini seçib, digər sürücülər isə Soft-a üstünlük veriblər. İlk cəhddən yarışa start vermək alınmayıb – Felipe Massa start düzlüyündə maşınını düzgün yerləşdirməyib və buna görə də 5 saniyəlik cərimə alıb, peleton isə daha bir qızdırma dövrəsinə yollanıb. Həmiltonun startı uğursuz olub, Fettel ilk döngəyə birinci daxil olub. Rəykkönen və Rosberq ikincilik uğrunda mübarizə aparıblar və Kimi irəli çıxıb. Rikkardo bir neçə yer itirib və Bottasla təmas yaşayıb. Həmilton Rosberqlə mübarizədə 6-cı döngədə səhvə yol verib və çınqıllı zonaya səyahət edib, trasa isə 10-cu yerdə qayıdıb. 2-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Fettel – Rəykkönen – Rosberq – Bottas – Kvyat – Hülkenberq – Rikkardo – Peres – Massa – Həmilton.
İlk döngələrdə təkərini bloka salmış Kvyat mühəndisinə güclü vibrasiyadan şikayət edib və mühəndis ondan Rikkardonu ləngitməməyi xahiş edib. Təkrar xahişdən sonra 8-ci dövrədə rusiyalı sürücü komanda yoldaşını irəli buraxıb. 10-cu dövrədə Həmilton Massanı qabaqlayıb – sıx mübarizədə kiçik təmas da yaşanıb, bir qədər irəlidə isə Rikkardo Hülkenberqi üstələyib. 12-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Fettel – Rəykkönen – Rosberq – Bottas – Rikkardo – Hülkenberq – Kvyat – Peres – Həmilton – Massa.
13-cü dövrədə Həmilton Peresi keçərək 8-ci yerə, Rikkardo isə Bottası üstələyərək 4-cü yerə çyüksəlib. 14-cü dövrədə planlı pit-stoplar başlayıb: Kvyat və Bottas təkər dəyişən ilk sürücülər olublar. Bir dövrə sonra Massa, Ferstappen, Batton, Qrojan və Nasr da mexaniklərinə qonaq olublar.
Ferrari sürücüləri əla tempdə davam ediblər, 15-ci dövrədə Rosberq yarışın liderinə artıq 8 saniyə uduzub. 16-cı dövrədə Sayns, Alonso və Hülkenberq, 17-ci dövrədə isə Peres və Erikson təkərlərini yeniləyiblər. Kvyat Maldonadonu üstələyib. Bundan sonra Maldonado və Peres təkər-təkərə mübarizə zamanı təmas yaşanıb, Serxio trasdan çıxsa da, hər iki sürücü mübarizəni davam etdirib.
20-ci dövrədə Həmilton pit-stopa yollanıb. Bu zaman Lotus komandasının hər iki sürücüsünə cərimə elan olunub: Qrojan boksu təhlükəli tərk etdiyinə görə 5 saniyəlik cərimə ilə, Maldonado isə Pereslə insidentə görə pit-leyndən keçməklə cəzalanıblar.
21-ci dövrədə Rosberq, 22-ci dövrədə Fettel və Rikkardo, 23-cü dövrədə isə Rəykkönen ilk pit-stoplarını gerçəkləşdiriblər. 25-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Fettel – Rəykkönen – Rosberq – Rikkardo – Həmilton – Bottas – Hülkenberq – Kvyat – Ferstappen – Alonso.
29-cu dövrədə Həmilton Rikkardonu keçərək Rosberqin təqibinə başlayıb – komanda yoldaşları arasında fərq 16 saniyə olsa da, onlar fərqli strategiyada idilər: Niko Lyuisdən fərqli olaraq Medium-a keçmidşi, ona görə də Lyuis fərqi sürətlə azaldıb.
30-cu dövrədə Massa 2-ci dəfə boksa üz tutub, növbəti dövrədə Peres də boksa yollanıb. Н34-cü dövrədə Nasr, 35-ci dövrədə Kvyat, Erikson və Qrojan, 36-cı dövrədə Batton, 37-ci dövrədə Hülkenberq, Alonso və Sayns, 39-cu dövrədə Ferstappen və Bottas yeni təkər dəstinə keçiblər.
41-ci dövrədə Rəykkönen motorun gücünün azalmasından gileylənib – MGU-K problemləri üzündən finlandiyalı sürücü düzlükdə 2-3 saniyə itirməyə başlayıb. 43-cü dövrədə Niko Hülkenberq trasdan çıxaraq baryerlərə çırpılıb – start-finiş düzlüyündə almaniyalı sürücünün maşınında ön antiqanad qırılıb və maşının altına düşüb. Trasda virtual təhlükəsizlik maşını (VTM) rejimi elan olunub. Rosberq, Həmilton, Peres, Maldonado, Erikson, Rikkardo dərhal boksa yönəliblər, növbəti dövrədə isə Fettel, Rəykkönen, Qrojan və Stivens də boksa baş çəkiblər.
Bundan sonra real Təhlükəsizlik Maşını (TM) trasa çıxıb – start-finiş düzlüyündən qırıntıları təmizləmək lazım olub. Kvyat və Alonso da yeni təkər almaq üçün boksa yollanıblar. Bernd Maylander peletonu pit-leyndən keçirməklə yarışa davam ediblər. TM-in arxasında ilk onluq: Fettel – Rəykkönen – Rosberq – Həmilton – Rikkardo – Bottas – Ferstappen – Kvyat – Sayns – Batton.
49-cu dövrədə restart elan olunub. Rosberq dərhal Rəykköneni qabaqlayıb, Rikkardo Həmiltona hücum edib – maşınlar arasında təmas yaşanıb, fürsətdən istifadə edən Kvyat Həmiltonu keçib, Ferstappenlə təmas yaşayan Bottasın maşınında da təkər deşilib. 51-ci dövrədə Rikkardo Rəykköneni keçərək 3-cü yerə yüksəlib. 52-ci dövrədə Həmilton boksa üz tutub – təkərlərini və ön antiqanadı dəyişən britaniyalı sürücü trasa 13-cü yerdə qayıdıb. Sayns Alonsonu keçərək 8-ci yerə yüksəlib.
53-cü dövrədə Rəykkönen boksda dayanıb, motoru söndürüv, proqram təminatına restart verilib, motor yenidən işə salınıb və sürücü trasa qayıdıb, amma MGU-K problemi həll olunmayıb. Həmilton bu zaman Rikkardo ilə insidentə görə pit-leyndən keçmək cəzası alıb. 54-cü dövrənin sonunda ilk onluq: Fettel – Rosberq – Rikkardo – Kvyat – Ferstappen – Sayns – Alonso – Batton – Massa – Qrojan.
55-ci dövrədə Massa yeni təkərlər alıb, Həmilton cəzasını çəkib, Peres isə boksda dabayanaraq mübarizədən kənar qalıb. Ferstappen və Maldonado pit-leyndə sürət həddini aşdıqları üçün pit-leyndən keçməklə cəzalanıblar. 56-cə dövrədə isə Rəykkönen mübarizəni dayandırıb. Qrojan Battonu keçib, onların hər ikisi isə Saynsı qabaqlayıblar. Həmilton Nasrı keçərək 10-cu yerə qalxıb. Sayns isə boksda mübarizəni dayandırıb. 62-ci dövrənin sonunda ilk onluq: Fettel – Rosberq – Rikkardo – Kvyat – Ferstappen – Alonso – Qrojan – Batton – Erikson – Həmilton.
İlk üçlük sıx qrupda irəliləyib, finişə 6 dörə qalmış 3 sürücü 2 saniyəyə yerləşib. Podiumun taleyi son dövrələrdə həll olunub. 64-cü dövrədə Rikkardo Rosberqə hücum edib – birinci döngənin girişində əyləci gec basmaqla döngəyə geniş daxil olub, artıq döngədən çıxmaqda olan Rosberq isə düz onun qarşısına yol alıb – təmas yaşanıb: Danielin maşınında ön antiqanad dağılıb, Nikonun maşınında isə arxa təkər partlayıb. Hər iki sürücü boksa yollanmalı olub, Niko daha çox vaxt itirib və trasa 9-cu qayıdıb, Rikkardo isə yalnız komanda yoldaşını irəli buraxıb.
Kvyat Həmiltonu trasdan kənar ötdüyü üçün 10 saniyəlik cərimə alıb. Maldonadoya isə günün 3-cü cəriməsi gəlib – TM-in arxasında ötməyə görə 10 saniyəlik cərimə. 67-ci dövrədə Həmilton Qrojanı üstələyərək 6-cı yerə yüksəlib.
Sebastyan Fettel mövsümdə 2-ci və karyerasında isə 41-ci qələbəsini qazanıb. Daniil Kvyat karyerasında ilk dəfə podiuma qalxıb, onun komanda yoldaşı Rikkardo isə podiumu tamamlayıb.
Maks Ferstappen də karyerasında ən yüksək nəticə göstərərk yarışı 4-cü yerdə başa vurub. Mövsümdə ilk dəfə hər iki McLaren sürücüsü xal qazanıb.
Lyuis Həmilton çempionatda mövqeyini möhkəmlədib – Rosberqlə fərq artıq 21 xal olub.
Podiumda sürücülər öz çıxışlarını Jül Byankinin xatirəsinə həsr etdiklərini bildiriblər. Macarıstan Qran Prisi çox maraqlı alınıb və mövsümün ilk yarısına effektiv nöqtə qoyub. Bizi isə biraylıq yay tətili gözləyir. F-1.az xatırladır ki, mübarizə əfsanəvi Spa trasında davam edəcək…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Vaxt |
01 | S.Fettel | Ferrari | Ferrari | 1:46:09.985 |
02 | D.Kvyat * | Red Bull | Renault | + 0:15.700 |
03 | D.Rikkardo | Red Bull | Renault | + 0:25.084 |
04 | M.Ferstappen | Toro Rosso | Renault | + 0:44.251 |
05 | F.Alonso | McLaren | Honda | + 0:49.079 |
06 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | + 0:52.025 |
07 | R.Qrojan | Lotus | Mercedes | + 0:58.578 |
08 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | + 0:58.876 |
09 | C.Batton | McLaren | Honda | + 1:07.028 |
10 | M.Erikson | Sauber | Ferrari | + 1:09.130 |
11 | F.Nasr | Sauber | Ferrari | + 1:13.458 |
12 | F.Massa | Williams | Mercedes | + 1:14.278 |
13 | V.Bottas | Williams | Mercedes | + 1:20.228 |
14 | P.Maldonado ** | Lotus | Mercedes | + 1:25.142 |
15 | R.Merhi | Manor | Ferrari | + 2 dövrə |
16 | U.Stivens | Manor | Ferrari | + 4 dövrə |
– | K.Sayns | Toro Rosso | Renault | – |
– | K.Rəykkönen | Ferrari | Ferrari | – |
– | S.Peres | Force İndia | Mercedes | – |
– | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | – |
Sürətli dövrə: Daniel Rikkardo (Red Bull) – 1:24.821 (68-ci dövrə).
Qeyd: * – Daniil Kvyatın son nəticəsinə 10 saniyə əlavə olunub – trasdan kənar ötməyə görə
** – Pastor Maldonadonun son nəticəsinə 10 saniyə əlavə olunub – TM-in araxsında ötməyə görə
Turnir cədvəli:
Yer | Pilot | Komanda | Motor | Xal |
01 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 202 |
02 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 181 |
03 | S.Fettel | Ferrari | Ferrari | 160 |
04 | V.Bottas | Williams | Mercedes | 77 |
05 | K.Rəykkönen | Ferrari | Ferrari | 76 |
06 | F.Massa | Williams | Mercedes | 74 |
07 | D.Rikkardo | Red Bull | Renault | 51 |
08 | D.Kvyat | Red Bull | Renault | 45 |
09 | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | 24 |
10 | R.Qrojan | Lotus | Mercedes | 23 |
11 | M.Ferstappen | Toro Rosso | Renault | 22 |
12 | F.Nasr | Sauber | Ferrari | 16 |
13 | S.Peres | Force İndia | Mercedes | 15 |
14 | P.Maldonado | Lotus | Mercedes | 12 |
15 | F.Alonso | McLaren | Honda | 11 |
16 | K.Sayns | Toro Rosso | Renault | 09 |
17 | C.Batton | McLaren | Honda | 06 |
18 | M.Erikson | Sauber | Ferrari | 06 |
19 | R.Merhi | Manor | Ferrari | 0 |
20 | U.Stivens | Manor | Ferrari | 0 |
21 | K.Maqnussen | McLaren | Honda | 0 |
Yer | Komanda | Motor | Xal |
01 | Mercedes AMG | Mercedes | 383 |
02 | Ferrari | Ferrari | 236 |
03 | Williams | Mercedes | 151 |
04 | Red Bull | Renault | 96 |
05 | Force İndia | Mercedes | 39 |
06 | Lotus | Mercedes | 35 |
07 | Toro Rosso | Renault | 31 |
08 | Sauber | Ferrari | 22 |
09 | McLaren | Honda | 17 |
10 | Manor | Ferrari | 0 |