Macarıstan-2018: Sıralanma turu

Hunqarorinq trasında ötmələr demək olar ki, mümkün deyil. Buna görə də, sıralanma turu həftəsonunun ən vacib sessiyası hesab edilir. Lakin burada baş tutan 32 yarışdan sadəcə 14-də pouldan başlayan sürücü yekunda qalib olub.

F-1.az xatırladır ki, cümə günü ilk məşqlərdə Rikkardo, ikinci məşqlərdə isə Fettel protokollara başçılıq edib. Bu gün səhər baş tutan son məşq sessiyasının ən sürətlisi də Fettel olub.

Pirelli bura Medium və Soft təkərlərlə birlikdə UltraSoft təkərləri gətirib. Komandaların hamısı həftəsonunun ən yumşaq tərkibi ilə maksimuma nail ola bilməyib və məşqlərdə əsas diqqətlər məhz buna yönəldilib.

Sıralanma turundan əvvəl qısa, lakin güclü yağış yağıb. Asfalt bir qədər qurusa da, yağışın davam edəcəyi bildirilib.

İlk sessiyada sürücülər boksları tərk etməyə tələsiblər. Hamı keçid təkərləri ilə trasa çıxıb. Asfalt sürətlə quruyub, bu təkərlərlə ən sürətli dövrəni Fettel vurub – 1:25.176. Sliklərə keçən ilk sürücü Sayns olub, digərləri də onun ardınca eyni addımı atıblar. Fettel hamıdan sürətli olub – 1:16.666. Vandorn, Lekler, Okon, Peres və Sirotkin mübarizəni dayandırıblar.

İkinci sessiyada Fettel keçid, qalan sürücülər isə UltraSoft təkərlə trasa çıxıblar. Yağış yenə başlayıb və xüsusilə üçüncü sektorda güclü olub. Bütün sürücülər pit yoluna yönələrək keçid təkərləri taxıblar. Fettelin 1:28.636-lıq nəticəsi ən yaxşı olub. Yağış trasın vəziyyətini daha da pisləşdirib. Stroll 9-cu döngədə trasdan çıxıb, baryerlərə çırpılaraq ön qanadını qırıb və boksa qayıdıb. Maqnussen yağış təkərlərinə keçən ilk sürücü olub. Bir neçə sürücü də bu addımı atıb, lakin heç kim öz nəticəsini yaxşılaşdıra bilməyib. Alonso, Rikkardo, Hülkenberq, Eriksson və Stroll ilk onluğa düşə bilməyiblər.

Son sessiyada hamı yağış təkərləri ilə trasa çıxıb. Yolun bəzi yerləri nisbətən quru olub. Vəziyyət hər an dəyişdiyindən sürücülərin əksəriyyəti ardıcıl dövrələr vurub ki. vəziyyətin ən yaxşı olduğu anı tuta bilsinlər. Rəykkönen ilk cəhdində hamıdan sürətli olub. İkinci cəhdində belə Fettel onu üstələyə bilməyib. Bottas son dövrəsindən sonra bir neçə saniyəlik ilk sıraya yüksəlib, lakin Həmilton onu 0.260 saniyə üstələyərək poul qazanmağa nail olub.

Lyuis Həmilton mövsümdə beşinci, karyerasında isə 77-ci poulunu əldə edib. Bottas ikinci olub və sabahkı yarışa Mercedes ilk cərgədən başlayacaq. İkinci cərgəni Ferrari sürücüləri tutublar. Sayns və Qasli isə üçüncü cərgədən start alacaqlar.

Yer N Sürücü Komanda 1-ci sessiya 2-ci sessiya 3-cü sessiya
Yer Zaman Dövrə Yer Zaman Dövrə Zaman Dövrə
1 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG 4 1:17.419 12 4 1:31.242 5 1:35.658 9
2 77 Valtteri Bottas Mercedes AMG 3 1:17.123 13 6 1:32.081 4 1:35.918 8
3 7 Kimi Rəykkönen Ferrari 5 1:17.526 13 8 1:32.762 4 1:36.186 9
4 5 Sebastyan Fettel Ferrari 1 1:16.666 12 1 1:28.636 4 1:36.210 8
5 55 Karlos Sayns Renault 6 1:17.829 12 2 1:30.771 5 1:36.743 8
6 10 Pyer Qasli Toro Rosso 14 1:18.577 12 5 1:31.286 5 1:37.591 8
7 33 Maks Ferstappen Red Bull 2 1:16.940 12 3 1:31.178 4 1:38.032 8
8 28 Brendon Hartli Toro Rosso 11 1:18.429 12 7 1:32.590 5 1:38.128 8
9 20 Kevin Maqnussen Haas 10 1:18.314 11 9 1:32.968 5 1:39.858 8
10 8 Roman Qrojan Haas 7 1:17.901 11 10 1:33.650 5 1:40.593 8
11 14 Fernando Alonso McLaren 9 1:18.208 11 11 1:35.214 8
12 3 Daniel Rikkardo Red Bull 12 1:18.540 12 12 1:36.442 9
13 27 Niko Hülkenberq Renault 8 1:17.905 12 13 1:36.506 8
14 9 Markus Eriksson Sauber 15 1:18.641 13 14 1:37.075 9
15 18 Ləns Stroll Williams 13 1:18.560 12 15 3
16 2 Stoffel Vandorn McLaren 16 1:18.782 11
17 16 Şarl Lekler Sauber 17 1:18.817 13
18 31 Esteban Okon Force İndia 18 1:19.142 12
19 11 Serxio Peres Force İndia 19 1:19.200 11
20 35 Sergey Sirotkin Williams 20 1:19.301 12
, , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*