Çempionatın rəhbəri Budapeştə baş çəkdi, razılıq verdi və rekord səkkiz ay müddətinə avtodrom tikildi. Qəzetlər yazırdı ki, Berni yerli məmurları məftun etdiyindən layihəyə “yaşıl işıq” verilmişdi.
Berni sonradan yarışın promouteri olan Tomaş Frankla dərhal dil tapdı: onlar uzun müddət dostluq etdilər – 2012-ci ilin yayında Tomaş dünyasını dəyişənə qədər. Təsəvvür edin ki, müqavilə 1985-ci ilin sentyabrın 10-da imzalanmış, tikinti işləri oktyabrın 1-də başlamış və artıq 1986-cı il martın 24-də avtodromda yoxlama yarışı keçirilmişdi. Həmin ilin avqustunda isə Hunqarorinqdə ilk Formula1 mərhələsi baş tutmuşdu.
2012-ci ilin payızında Ekksltoun Macarıstan Qran Prisi ilə müqaviləni 2021-ci ilə qədər uzatdı – yarışın təşkilatçıları yeni müqavilənin sonuna qədər avtodromda rekonstruksiya işləri görməklə yanaşı, həm də trasın konfiqurasiyasını da dəyişməyi nəzərdə tutublar.
FORMULA 1 PIRELLI MAGYAR NAGYDÍJ 2017 | ||||
Tarix | Tras | Dövrənin uzunluğu | Dövrələrin sayı | Yarış məsafəsi |
28-30 iyul 2017 | Hungaroring | 4381 m | 70 | 306.630 km |
Rəsmi sayt |
TRASIN XARAKTERİSTİKASI
Dövrədə orta sürətə görə Hunqarorinq yalnız Monakonu qabaqlayır, bu çox yavaş trasdır və düzgün sazlanmaları tapmaq həmişə çətindir. Hunqarorinqdə ötmək asan deyil, hərçənd geniş təhlükəsizlik zonaları risk etməyə imkan verir, iki DRS zonası isə mövqe uğrunda mübarizəni qismən asanlaşdırır.
Adətən ilin bu vaxtında ölkədə isti və günəşli hava olur. Tras digər yarışlar üçün mütəmadi istifadə olunmadığı üçün cümə günü asfaltla ilişmə zəif olur, ona görə də təkərlərin yeyilməsini qiymətləndirmək və yarışa strategiya qurmaq üçün şənbə sərbəst yürüşləri böyük əhəmiyyət daşıyır. Xatırladaq ki, keçən il trasa yeni asfalt qatı döşənmişdi və asfaltla ilişmə çox yaxşılaşmışdı.
Hunqarorinq yavaş və texniki trasdır, sürücülərin fiziki imkanlarına yüksək tələbkardır, çünki sürücülər daim əylənmə zonasında və döngələrdə olurlar, dincəlməyə macal tapmırlar, hətta start-finiş düzlüyü də çox uzun deyil. Əylənmələr sərt olmasalar da, əyləclərin yeyilmə səviyyəsi çox yüksəkdir, çünki soyumağa macal tapmırlar. Maşınlar maksimal asfaltayatma qüvvəsinə sazlanırlar, aerodinamik sazlanmalar isə Barselona və ya Monakonu xatırladır. Asılqan kifayət qədər yumşaq olmalıdır ki, asfaltla stabil ilişməyə imkan versin.
Trasın 14 döngəsindən 12-də sürət 200 km/saat civarında olur, bu isə optimal aerodinamik balans, trasla yaxşı mexaniki ilişmə və effektiv sürətlənmə tələb edir. Hunqarorinqdə yaxşı start almaq çox vacibdir, çünki yavaş 2-ci və 3-cü döngələrdə peleton uzanır.
2016-cı ilin Macarıstan Qran Prisində sessiyalarda ən yaxşı nəticələr | ||||
Sessiya | Hava | Sürücü | Komanda | Zaman |
1-ci sərbəst yürüşlər | Buludlu. Qurumaqda olan tras | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:21.347 |
2-ci sərbəst yürüşlər | Buludlu. Quru | Niko Rosberq | Mercedes AMG | 1:20.435 |
3-cü sərbəst yürüşlər | Buludlu. Quru | Niko Rosberq | Mercedes AMG | 1:20.261 |
Sıralanma turu | Buludlu. Yağış, qurumaqda olan tras | Niko Rosberq | Mercedes AMG | 1:19.965 |
Yarışda sürətli dövrə | Günəşli. Quru | Kimi Rəykkönen | Ferrari | 1:23.086 |
TELEYAYIM
F-1.az xatırladır ki, Azərbaycanda bütün çempionatın yayım hüquq İdman Azərbaycan kanalında olduğu üçün Macarıstan Qran Prisini İdman Azərbaycan və ya İdman Azərbaycan HD kanallarından izləyə bilərsiniz. Hər bir sessiyanın rəsmi protokolları isə saytımızda operativ yerləşdiriləcək…
Macarıstan Qran Prisinin sessiyaları, Bakı vaxtılə | |||
Tarix | Sessiya | Zaman | TV |
28 iyul | 1-ci sərbəst yürüşlər | 12:00 | – |
28 iyul | 2-ci sərbəst yürüşlər | 16:00 | – |
29 iyul | 3-cü sərbəst yürüşlər | 13:00 | – |
29 iyul | Sıralanma turu | 16:00 | 15:50 |
30 iyul | Yarış | 16:00 | 15:30 |
HƏFTƏSONU ÜÇÜN SÜRÜCÜLƏRİN TƏKƏR SEÇİMİ
Pirelli trasa orta üçlüyü – SuperSoft, Soft və Medium tərkiblərini gətirəcək. Təkərlərin yüklənməsi ortadır, yan yüklənmələr isə tez-tez istiqamət dəyişmələri və yüksək asfaltayatma qüvvəsi üzündən yüksəkdir. Ən çox sol arxa təkər yüklənir.
Sürücü | Komanda | Medium | Soft | SuperSoft |
Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1 | 3 | 9 |
Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 1 | 3 | 9 |
Daniel Rikkardo | Red Bull | 1 | 3 | 9 |
Maks Ferstappen | Red Bull | 1 | 2 | 10 |
Sebastyan Fettel | Ferrari | 1 | 3 | 9 |
Kimi Rəykkönen | Ferrari | 1 | 3 | 9 |
Serxio Peres | Force İndia | 1 | 2 | 10 |
Esteban Okon | Force İndia | 1 | 2 | 10 |
Felipe Massa | Williams | 1 | 2 | 10 |
Ləns Stroll | Williams | 1 | 2 | 10 |
Fernando Alonso | McLaren | 1 | 2 | 10 |
Stoffel Vandorn | McLaren | 1 | 2 | 10 |
Karlos Sayns | Toro Rosso | 1 | 3 | 9 |
Daniil Kvyat | Toro Rosso | 1 | 3 | 9 |
Roman Qrojan | Haas | 1 | 4 | 8 |
Kevin Maqnussen | Haas | 1 | 4 | 8 |
Niko Hülkenberq | Renault | 1 | 2 | 10 |
Colion Palmer | Renault | 1 | 2 | 10 |
Markus Eriksson | Sauber | 1 | 3 | 9 |
Paskal Verlyayn | Sauber | 1 | 3 | 9 |
STATİSTİKA
Hazırkı pilotların Macarıstan Qran Prisində nəticələri | |||||
Pilot | QP | Xallar | Poul | Podium | Qələbə |
L.Həmilton | 10 | 134 | 5 | 6 | 5 |
F.Alonso | 15 | 113 | 2 | 5 | 1 |
S.Fettel | 10 | 103 | 2 | 4 | 1 |
K.Rəykkönen | 14 | 95 | 1 | 7 | 1 |
D.Rikkardo | 6 | 55 | – | 3 | 1 |
F.Massa | 14 | 38 | – | – | – |
R.Qrojan | 5 | 29 | – | 1 | – |
M.Ferstappen | 2 | 22 | – | – | – |
D.Kvyat | 3 | 18 | – | 1 | – |
N.Hülkenberq | 7 | 9 | – | – | – |
V.Bottas | 5 | 6 | – | – | – |
K.Sayns | 2 | 4 | – | – | – |
S.Peres | 6 | 2 | – | – | – |
M.Eriksson | 3 | 1 | – | – | – |
K.Maqnussen | 2 | – | – | – | – |
P.Verlyayn | 1 | – | – | – | – |
C.Palmer | 1 | – | – | – | – |
S,Vandorn | – | – | – | – | – |
E.Okon | – | – | – | – | – |
L.Stroll | – | – | – | – | – |
Macarıstan Qran Prisinin qalibləri | |||||
Tarix | Tras | Poul | Qələbə | ||
24.07.2016 | Hunqarorinq | N.Rosberq | Mercedes AMG | L.Həmilton | Mercedes AMG |
26.07.2015 | Hunqarorinq | L.Həmilton | Mercedes AMG | S.Fettel | Ferrari |
27.07.2014 | Hunqarorinq | N.Rosberq | Mercedes AMG | D.Rikkardo | Red Bull |
28.07.2013 | Hunqarorinq | L.Həmilton | Mercedes AMG | L.Həmilton | Mercedes AMG |
29.07.2012 | Hunqarorinq | L.Həmilton | McLaren | L.Həmilton | McLaren |
31.07.2011 | Hunqarorinq | S.Fettel | Red Bull | C.Batton | McLaren |
01.08.2010 | Hunqarorinq | S.Fettel | Red Bull | M.Uebber | Red Bull |
26.07.2009 | Hunqarorinq | F.Alonso | Renault | L.Həmilton | McLaren |
03.08.2008 | Hunqarorinq | L.Həmilton | McLaren | H.Kovalaynen | McLaren |
05.08.2007 | Hunqarorinq | L.Həmilton | McLaren | L.Həmilton | McLaren |
08.08.2006 | Hunqarorinq | K.Rəykkönen | McLaren | C.Batton | Honda |
31.07.2005 | Hunqarorinq | M.Şumaxer | Ferrari | K.Rəykkönen | McLaren |
15.08.2004 | Hunqarorinq | M.Şumaxer | Ferrari | M.Şumaxer | Ferrari |
24.08.2003 | Hunqarorinq | F.Alonso | Renault | F.Alonso | Renault |
18.08.2002 | Hunqarorinq | R.Barrikello | Ferrari | R.Barrikello | Ferrari |
19.08.2001 | Hunqarorinq | M.Şumaxer | Ferrari | M.Şumaxer | Ferrari |
13.08.2000 | Hunqarorinq | M.Şumaxer | Ferrari | M.Həkkinen | McLaren |
15.08.1999 | Hunqarorinq | M.Həkkinen | McLaren | M.Həkkinen | McLaren |
16.08.1998 | Hunqarorinq | M.Həkkinen | McLaren | M.Şumaxer | Ferrari |
10.08.1997 | Hunqarorinq | M.Şumaxer | Ferrari | J.Vilnöv | Williams |
11.08.1996 | Hunqarorinq | M.Şumaxer | Ferrari | J.Vilnöv | Williams |
13.08.1995 | Hunqarorinq | D.Hill | Williams | D.Hill | Williams |
14.08.1994 | Hunqarorinq | M.Şumaxer | Benetton | M.Şumaxer | Benetton |
15.08.1993 | Hunqarorinq | A.Prost | Williams | D.Hill | Williams |
16.08.1992 | Hunqarorinq | R.Patreze | Williams | A.Senna | McLaren |
11.08.1991 | Hunqarorinq | A.Senna | McLaren | A.Senna | McLaren |
12.08.1990 | Hunqarorinq | T.Butsen | Williams | T.Butsen | Williams |
13.08.1989 | Hunqarorinq | R.Patreze | Williams | N.Mənsell | Ferrari |
07.08.1988 | Hunqarorinq | A.Senna | McLaren | A.Senna | McLaren |
09.08.1987 | Hunqarorinq | N.Mənsell | Williams | N.Pike | Williams |
10.08.1986 | Hunqarorinq | A.Senna | Lotus | N.Pike | Williams |