Macarıstan-2016: Sıralanma turu

Sıralanma turu Macarıstan Qran Prisinin həlledici sessiyasıdır, bu dar trasda hətta DRSin köməyi ilə belə ötmək çox çətindir. Bu trasda baş tutan 30 yarışdan 13-də pouldan start alan sürücü qalib gəlib. Maraqlıdır ki, son 10 ildə bu hal cəmi 3 dəfə baş verib və hər 3 halda qalib Lyuis Həmilton olub.

F-1.az xatırladır ki, bu həftəsonu Lyuis protokollara yalnız 1-ci məşqlərdə başçılıq edə bilib. İkinci sessiyada qəza etdiyi üçün onun komanda yoldaşı hamını qabaqlayıb. Amma bu gün səhər Niko yenə də komanda yoldaşından sürətli olub. Maks Ferstappen isə çempionatın liderinə cəmi 0.002 saniyə uduzub. Macar trası motorun gücünə elə də tələbkar olmadığı üçün Red Bull maşınları rəqabətədavamlı olublar.

Hunqarorinqdə yenilənmə işləri görülüb, kələ-kötür yerlər aradan qaldırılıb, yeni asfalt örtüyü döşənib, yeni porebriklər quraşdırılıb. Asfalt hamının xoşuna gəlib – mexaniki ilişmə yaxşılaşıb, trasda sürət artıb, porebriklər isə sürücülərin tənqid atəşinə tutulub. FİA isə 4-cü və 11-ci döngələrdə trasın hüdudlarından kənara çıxmağı qadağan edib – bu döngələrdə elektron cihazlar quraşdırılıb.

Sıralanma turunun başlanmasına yarım saat qalmış güclü yağış başlayıb, trasa çoxlu su yığılıb, FİA sessiyanın startını 2 dəfə təxirə salmalı olub. Nəhayət, 20 dəqiqə sonra rəsmi start elan olunub.

Birinci sessiyaya sürücülər ağır yağış təkərləri ilə çıxıblar, amma tezliklə güclənən yağış sessiyanı qırmızı bayraqlarla dayandırmağa məcbur edib. Bir neçə nəticə göstərən sürücülər arasında Serxio Peres hamıdan sürətli olub.

Yerli vaxtla saat 14:40-da sessiyaya restart verilib – amma tezliklə yenə də marşallar qırmızı bayraqları yelləməli olublar. Bu dəfə Markus Eriksson 10-cu döngədə trasdan çıxıb və baryerlərə çırpılıb. Protokollar isə Rikkardonun liderliyinə şahidlik ediblər. Markusun maşınının təxliyəsi və baryerlərin bərpası zaman tələb etdiyindən tras qurumağa başlayıb.

Növbəti restartda bəzi sürücülər trasa keçid təkərlərlə çıxıblar, amma yenə də qırımızı bayraqlar dalğalanmağa başlayıb – bu dəfə Felipe Massa qəzaya uğrayıb, onun həmyerlisi və adaşı Nasr isə protokollara başçılıq edib.

Massanın maşını təxliyə olunduqdan sonra artıq hamı trasa yaşıl (keçid) təkərlərlə çıxıb. Sürücülər bir neçə dövrə vurublar, sessiya dördüncü dəfə qırmızı bayraqlarla dayandırılıb – Haryanto 10-cu döngədə trasdan çıxıb. Sessiyanın sonuna az vaxt qaldığı üçün bitmiş elan olunub.

Protokollara Niko Rosberq başçılıq edib – 1:33.302, ondan başqa daha 10 sürücü 107% həddini keçə bilib. Palmer, Massa, Maqnussen, Eriksson, Verlyayn, Haryanto üçün mübarizə başa çatıb.

İkinci sessiyaya sürücülər keçid təkərlərlə başlayıblar, trasın bəzi yerlərində su qalsa da, ümumən, tras hələ sürüşkən olub. Trasın vəziyyəti hər dövrə yaxşılaşıb, trayektoriya sürətlə quruyub.

Bottas ilk olaraq sliklərə – qırmızı (SuperSoft) təkərlərə keçib, daha sonra yerdə qalan digər sürücülər də eyni addımı atıblar. Hər növbəti finişdə protokollarda lider dəyişib, yekunda Ferstappen protokollara başçılıq edib – 1:22.660, təkər dəyişməyə uğrusuz zaman seçən Qrojan, Kvyat, Peres, Rəykkönen, Qutyerres və Nasr mübarizədən kənar qalıblar.

Üçüncü sessiyaya hamı SuperSoft təkərlərlə başlayıb, amma trayektoriyadan kənarda tras həm nəm, həm də sürüşkən olub. İlk cəhdində Həmilton protokollara başçılıq edib – 1:20.108.

Son dəqiqələrdə sürücülər daha bir cəhdə əl atıblar – Alonso son sektorda səhvə yol verib, yerində fırlanıb və düz arxasında olan Həmiltona mane olub. Bir qədər arxada olan Rosberq fürsətdən istifadə edərək poul qazanıb – 1:19.965.

Niko Rosberq mövsümdə 4-cü, karyerasında isə 26-cı poulunu qazanıb. Həmilton yarışa 2-ci yerdən start verəcək – Mercedes növbəti dəfə ilk cərgəni tam zəbt edib.

İkinci cərgə isə tam Red Bull-un ixtiyarında olacaq – Rikkardo 0.2 saniyə Ferstappendən sürətli olub. McLaren komandası tam heyətlə 4-cü cərgədən start alacaq – Alonso Battondan azca öndə olacaq.

Sabah bizi maraqlı start və yarış gözləyir…

Yer N Sürücü Komanda 1-ci sessiya 2-ci sessiya 3-cü sessiya
Yer Zaman Dövrə Yer Zaman Dövrə Zaman Dövrə
1 6 Niko Rosberq Mercedes AMG 1 1:33.302 11 2 1:22.806 10 1:19.965 8
2 44 Lyuis Həmilton Mercedes AMG 2 1:34.210 11 10 1:24.836 10 1:20.108 7
3 3 Daniel Rikkardo Red Bull 12 1:39.968 10 3 1:23.234 10 1:20.280 7
4 33 Maks Ferstappen Red Bull 13 1:40.424 10 1 1:22.660 10 1:20.557 7
5 7 Sebastyan Fettel Ferrari 4 1:35.718 10 6 1:24.082 9 1:20.874 6
6 55 Karlos Sayns Toro Rosso 6 1:36.115 10 9 1:24.734 10 1:21.131 8
7 14 Fernando Alonso McLaren 3 1:35.165 10 4 1:23.816 10 1:21.211 8
8 22 Censon Batton McLaren 10 1:37.983 8 7 1:24.456 10 1:21.597 7
9 27 Niko Hülkenberq Force İndia 15 1:41.471 8 5 1:23.901 10 1:21.823 6
10 77 Valtteri Bottas Williams 16 1:42.758 10 8 1:24.506 10 1:22.182 6
11 8 Roman Qrojan Haas 5 1:35.906 9 11 1:24.941 9
12 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 7 1:36.714 11 12 1:25.301 10
13 11 Serxio Peres Force İndia 14 1:41.411 6 13 1:25.416 10
14 7 Kimi Rəykkönen Ferrari 8 1:36.853 11 14 1:25.435 9
15 21 Esteban Qutyerres Haas 11 1:38.959 9 15 1:26.189 9
16 11 Felipe Nasr Sauber 9 1:37.772 11 16 1:27.063 10
17 30 Colion Palmer Renault 17 1:43.965 9
18 19 Felipe Massa Williams 18 1:43.999 7
19 20 Kevin Maqnussen Renault 19 1:44.543 9
20 9 Markus Eriksson Sauber 20 1:46.984 5
21 94 Paskal Verlyayn Manor 21 1:47.343 9
22 88 Rio Haryanto Manor 22 1:50.189 9
, , , , ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*