F-1.az bildirir ki, Səudiyyə Ərəbistanındakı şəhər trası təqvimdə ən çox döngə sayına, yüksək təkər yüklənməsinə və tez-tez istiqamət dəyişikliyinə malikdir, lakin cümə günü hər şey yaxşı keçib.
Mario İzola: “Cümə günü maraqlı keçdi, xüsusən ikinci məşq. İlk sessiya gözlənildiyi kimi, o qədər də informativ olmadı – asfaltın vəziyyəti sürətlə dəyişdi.
Ciddədəki trekin xüsusiyyətləri Bəhreyndəkindən tamamilə fərqlidir. Həftə sonunun ilk günündə sürücülər Soft və Medium təkərlərinin qiymətləndirilməsinə və sazlanmaların tapılmasına diqqət yetirdilər. Keçən il dövrənin əvvəlində təkərlərin aşınmasına nəzarət etmək vacib idi, amma indi onları təmizlədikdən sonra sürüşmədən xilas olduq və komandalar daha yaxşı balans əldə etdikdən sonra bu problemlər yaranmadı. Soft-larda bir qədər dənlənmə var, lakin uzun dövrələr seriyasına əhəmiyyətli təsir göstərmir.
Daim dəyişən şərtlər və parametrlərin optimallaşdırılması yarışda ən çox ehtimal olunan strategiyanın orta və yumşaq təkərlərdən istifadə edərək bir pit-stopla yarışı başa vurmaq olduğunu göstərir. Həm də bu kompozisiyalar arasındakı fərqin kiçik olması yarış üçün ən ideal variant halına gətirir”.