Red Bull komandası sıralanma turunda KERS-dən istifadə etməmişdi, mətbuat konfransında Sebastyan Fettel bunu akkumulyatorun tam enerji yığa bilməməsi ilə izah etmiş, Mark Uebber isə cavabdan qaçmışdı, komandanın nümayndələri də şərh verməkdən çəkinmişdilər.
Jurnalitslər müxtəlif versiyalar irəli sürmüşdülər – britaniyalı ekspertlər yalnız startda istifadə olunacaq “bridəfəlik” KERS məsələsini aktiv müzakirə etməyə başladılar, amma yarışdan sonra Kristian Horner bildirib ki, hər şeydən əvvəl komanda etibarlılığı təmin etməli idi…
Kristian Horner: “Bu uik-end bizim KERS yox idi. Biz sadəcə şərh vermirdik, amma xatırlyın – start necə keçdi, elə təəssürat yarandı ki, heç KERS-ə ehtiyac yoxdur.
Biz cümə günü KERS-i yoxladıq və onun etibarlılığına tam əmin deyildik – sistemdən istifadə müəyyən qədər rsiklə bağlı idi, ona görə də biz hər iki maşından KERS-i çıxardıq.
KERS – çox maraqlı sistemdir, hərçənd, onun realizəsi də kifayət qədər çətindir. Nyui kompromisə getmədi, maşını KERS ətrafında qurmayıb, ona görə də biz KERS-i onun aerodinamik konsepsiyasına uyğunlaşdırmalı olduq, bu isə müəyyən çətinliklərə səbəb oldu.
Milton Kinsdəki əməkdaşlarımız fantastik iş görüblər və bu gün biz bunun nəticəsini gördük – maşım etibarlı və srüətlidir. Bu, Sebastyan və komanda üçün fantastik gündür, mövsümün əla başlanğıcıdır – o, şənbə və bazar günləri dominantlıq etdi. Markın yarışı istədimiz kimi alınmadı, amma komanda əla nəticəyə nail oldu.
Bizim sürücülərimiz arasında belə böyük fərqi görmək bizə də maraqlıdır, indi biz başa düşməliyik ki, bu fərq nə ilə əlaqədardır. Mark təkərlər daha aqresiv davranırdı, ona görə də onun maşınında təkər tez yeyilirdi, bəlkə səbəb maşındır – dünən biz problemin səbəbini tapa bilmədik, amma Malayziyaya qədər hər şeyi diqqətlə araşdıracayıq.”