Yağış. Buldulu. Günəşli. Havanın temperaturu +16° C, trasın temperaturu +16° C
Artıq mövsümdə birinci dfəfə deyil ki, yarışa hazırlığa hava şəraiti mane olur. Komandalar Kanadaya çoxlu yeniliklər gətirmişdilər, amma quru trasda məhsuldar işləmək yalnız dünən nahardan sonra mümkün olub, qalan sessiyalar isə nəm trasda baş tutub. Hələ bu azmış kimi, bu gün son məşqlərin müddəti də iki dəfə qısaldılıb.
Pirelli şirkəti jil Vilnöv adına trasa Medium və SuperSoft tərkiblərini gətirib, tərkiblər arasında sürət fərqi kifayət qədər böyükdür və sıralanma turu üçün əsas tərkib yumşaq təkərlər hesab olunurdular. Amma bu dəfə hava şəraiti sessiyanın normal gedişinə müdaxilə edib – starta bir neçə dəqiqə qalmış yağış başlayıb. Sürücülər hələ tam islanmamış trasa sliklərlə tələsiblər, amma hamı boksa qayıtmalı olub – tras çox sürüşkən olub.
Sürücülər trasa keçid təkərlərlə qayıdıblar. Asfaltın vəziyyəti tez-tez dəyişib, demək olar ki, bütün sürücülər səhvlərə yol veriblər və tarsdan çıxıblar. Bəzi sürücülərə trafik mane olub – sürücülər uzun dövrələt seriyasına çıxıblar ki, hər təkərləri qızdırsınlar, həm də cəhdlərin birində yaxşı nəticə göstərə bilsinlər.
Keçid təkərlərinin yeyilməsi də yüksək səviyyədə olub. Hər bir sürücü növbəti dövrədə nəticəsini yaxşılaşıdırıb, sonda ən yaxşı nəticəni Fettel göstərib – 1:22.318, mübarizəni isə Caterham və Marussia sürücüləri ilə birlikdə di Resta və Qrojan dayandırıblar. Monakoda Roman stüardlardan 10 yerlik cərimə almışdı, ona görə də sabah Lotus sürücüsü startda peletonun sonuncusu olacaq.
İkinci sessiyada yağış güclənib, sürücülər yenə də keçid təkərlərlə trasa çıxıblar və senari təkrarlanıb – hamı uzun dövrələr seriyasına çıxıb. Sessiyanın sonuna 2 dəqiqə qalmış qırmızı bayraqlar peyda olub – Felipe Massa 3-cü döngədə qəzaya uğrayıb. Restartda bütün sürücülər trasa atılıblar, trafik yaşanıb, Fettel, Uebber və Batton sürətli dövrəyə başlaya bilməyiblər, digər sürücülər isə mübarizənid avam etdiriblər. Yekunda protokollara Həmilton başçılıq edib – 1:27.649, Hülkenberq, Peres, Maldonado, Batton, Qutyerres və Massa son sessiyaya keçə bilməyiblər.
Son sessiyada trasın vəziyyəti qismən yaxşılaşıb, amma sürücülər yenə də keçid təkərlərlə trasa çıxıblar. Bu dəfə hamı iki qısa dövrələr seriyasını seçib. Sebastyan Fettel mövsümdə 3-cü, karyerasında isə 39-cu poulunu qazanıb. Lyuis Həmilton ikinci olub. Valtteri Bottasın 3-cü yeri hamı üçün gözlənilməz olub.
Sabah yarışa hava proqnozu çox kiçik ehtimalla yağış vəd edir, baxaq görək necə olacaq…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 01 | 1:22.318 | 03 | 1:28.166 | 1:25.425 | – |
02 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 06 | 1:23.801 | 01 | 1:27.649 | 1:25.512 | + 0.087 |
03 | V.Bottas | Williams | Renault | 04 | 1:23.446 | 04 | 1:28.419 | 1:25.897 | + 0.472 |
04 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 07 | 1:23.840 | 05 | 1:28.420 | 1:26.008 | + 0.583 |
05 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 03 | 1:23.247 | 02 | 1:28.145 | 1:26.208 | + 0.783 |
06 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 02 | 1:23.224 | 08 | 1:28.788 | 1:26.504 | + 1.079 |
07 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 10 | 1:24.159 | 06 | 1:28.527 | 1:26.543 | + 1.118 |
08 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | 14 | 1:24.551 | 09 | 1:28.799 | 1:27.348 | + 1.923 |
09 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 13 | 1:24.451 | 07 | 1:28.667 | 1:27.432 | + 2.007 |
10 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 15 | 1:24.770 | 10 | 1:29.359 | 1:27.946 | + 2.521 |
11 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | 08 | 1:23.899 | 11 | 1:29.435 | – | – |
12 | S.Peres | McLaren | Mercedes | 11 | 1:24.176 | 12 | 1:29.761 | – | – |
13 | P.Maldonado | Williams | Renault | 16 | 1:24.776 | 13 | 1:29.917 | – | – |
14 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 09 | 1:24.021 | 14 | 1:30.068 | – | – |
15 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | 12 | 1:24.408 | 15 | 1:30.315 | – | – |
16 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 05 | 1:23.735 | 16 | 1:30.354 | – | – |
17 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 17 | 1:24.908 | – | – | – | – |
18 | Ş.Pik | Caterham | Renault | 18 | 1:25.626 | – | – | – | – |
19 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 19 | 1:25.716 | – | – | – | – |
20 | J.Byanki | Marussia | Cosworth | 20 | 1:26.508 | – | – | – | – |
21 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | 21 | 1:27.062 | – | – | – | – |
22 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | 22 | 1:27.110 | – | – | – | – |