Kanada-2023: Trasda dəyişikliklər və DRS zonaları

Kanadada həftəsonu başlamazdan əvvəl FIA keçən illə müqayisədə trasda baş verən dəyişiklikləri və yeganə DRS zonasını təsdiqləyib.

F-1.az xəbər verir ki, Jil Vilnöv adına Monreal trasının dövrəsində əsasən təhlükəsizlik səviyyəsinin yaxşılaşdırılmasına yönəlmiş bəzi dəyişikliklər edilib.

Pit divarının sonundakı beton divar daha 106 metr uzadılıb. Həmçinin 1-ci döngənin təhlükəsizlik zonasındakı beton divarın və baryerlərin konfiqurasiyası və yeri dəyişdirilib, 7-ci döngədə də analoji dəyişikliklər edilib.

3-cü döngənin təhlükəsizlik zonası genişləndirilib. Pit yoluna girişin eni 4,5 metrə endirilib.

Canadian Grand Prix

Ötən il olduğu kimi, trasda üç DRS zonası var. Birinci zonanın maşınlar arasındakı intervalın ölçülməsi (deteksiya) nöqtəqəsi 5-ci döngəyə 15 metr qalmış yerləşir. Aktivləşdirmə (aktivasiya) nöqtəsi 7-ci döngədən 95 metr sonra yerləşir.

İkinci və üçüncü DRS zonaları ümumi deteksiya nöqtəsi ilə birləşir – 9-cu döngədən sonra 110 metr. Birinci aktivasiya nöqtəsi 12-ci döngəyə 155 metr qalmış, ikincisi 14-cü döngədən 70 metr sonra yerləşir.

, ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*