F-1.az federasiyanın rəsmi saytına istinadən bildirir ki, keçən illə müqayisədə təşkilatçılar 1-ci, 2-ci, 3-cü, 7-ci, 8-ci və 10-cu döngələrdə müdafiə relslərini divar əvəzləyib – divarın qarşısında müxtəlif hündürlüklü təhlükəsizlik sistemləri quraşdırılıb. Bu cür yeni təhlükəsizlik sistemi trasın 14-cü döngəsindən finiş xəttinədək də quraşdırılıb.
Bundan başqa, 8-ci döngədə çınqıllı zonaya asfalt döşənib, 13-cü döngədə süni ot örtüyü də asfalt örtüyü ilə əvəzlənib. Yuxarıda adı çəkilən döngələrin hamısında işlənmiş təkərlərdən qurulmuş baryerlər müasir TecPro baryerləri ilə dəyişdirilib.
FİA-nın saytına istinadən bildiririk ki, ötmə zonaları Monrealda dəyişməz qalır. Doqquzuncu döngədən 110 metr sonra yerləşən yeganə interval ölçmə nöqtəsində iki maşın arasındakı fərq 1 saniyədən az olarsa, onda arxada olan sürücü ardıcıl iki DRS zonasında arxa qanadın hərəkətli elementini aktivləşdirərək hücum edə biləcək. Birinci ötmə zonası 12-ci döngədən 55 metr, ikinci ötmə zonası isə 14-cü döngədən 70 metr sonra başlayır.