Kanada-2017: Tras və statistika

Formula1 Kanadaya 60-cı illərin ortasında gəlib, ölkənin fransızdilli və ingilisdilli hissələrinin daimi rəqabəti ona gətirib çıxardı ki, milli mərhələni növbə ilə Mon Tremblan və Mosport avtodromları qəbul etdilər, sonra isə Formula1 Mosportda qərarlaşdı, çünki digər tras çox təhlükəli idi.

1977-ci ildə fransız kanadalılar Jil Vilnövün çıxışından ruhlanaraq Kvebekdə yeni tras tikilməsi fikrini səsləndirdilər, amma sıfırdan avtodrom tikmək uzun və baha başa gələn iş olduğundan, 1967-ci ildə EKSPO-67 sərgisi üçün süni yaradılmış İle Notre Dame adasından istifadə etməyi qərara aldılar (bu adadakı bəzi qurğular 1976-cı il Olimpiadasında istifadə olunmuşdu). Şəhər hökuməti 2 milyon dollar tapdı, düz yollar sahəsini bir-biri ilə əlaqəndirdilər və 1978-ci ildə Kanada Qran Prisinə hər şey hazır oldu.

Kanada Qran Prisinin bu trasda ilk qalibi (Formula1-də indiyə kimi cəmi 7 kanadalı sürücü olub) Jil Vilnöv oldu, o, Ferrari 312T3-ün sükanı arxasında 4500 metrlik trasın 70 dövrəsinə 1 saat 57 dəqiqə 49 saniyə vaxt sərf etdi. 1982-ci ildə Zolderdə sıralanma turunda Jil həlak olduqdan sonra bu trasa onun adı verildi.

Mərhələnin tarixi faciə və zəfərlərlə doludur. Burada qalibi əvvəlcədən söyləmək çətindir, adətən podiuma çempionatda qələbə uğrunda yarışan pilotlar çıxmırlar, çempionatın liderlərinin bəxti isə burada az gətirir…

FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2017
Tarix Tras Dövrənin uzunluğu Dövrələrin sayı Yarış məsafəsi
9-11 iyun 2017 Circuit Gilles Villeneuve 4361 m 70 305.270 km
Rəsmi sayt

 

TRASIN XARAKTERİSTİKASI

Kanada trası əyləclərə, motora və təkərlərə çox tələbkardır, aerodinamikaya isə sakit yanaşır – bu mövsümün birinci yarışıdır ki, komandalar maşını ən az asfalta yatma qüvvəsinə sazlayırlar, bu isə özünü qüvvələr nisbətində göstərə bilər.

Bir problemin həlli digər problemin peyda olması ilə müşayiət olunur – bu mövsüm hələ istifadə olunmamış maşın konfiquarasiyası üçün optimal balans və sazlanmaları tapmaq lazımdır – arxada qalan yarışlarda güclü asfaltayatma qüvvəsi lazım idi, ona görə də sərbəst yürüşlərdə də tras boş qalmır.

Asılqanlar eyni zamanda həm yumşaq olmalıdırlar ki, sürücülər porebriklərə effektiv hücum edə bilsinlər, həm də sərt olmalıdırlar ki, sürücülər şikanalarda hərəkətin istiqamətini dəyişə bilsinlər. Optimal kompromisi tapmaq asan deyil – məşqlərdə axtarış çox vaxt aparır, çünki simulyatorda trası tam canlandırmaq olmur – qışda şaxta zamanı asfaltın xarakteristikası tam dəyişir.

Sürətlənmələrin çoxluğu üzündən arxa təkərlər tez yeyilir, təkərlərin dənlə örtülməsi problemə çevrilir, amma Monrealın əsas problemi əyləclərdir. Soyutma sistemi onları soyutmağı çatdıra bilmir, düzlüklər elə də uzun deyil, bir dövrədə 4 ciddi əylənmə nöqtəsi var – düzlüklər şikanalarla parçalanıb, ona görə də əyləc və ötürmələr qutusu çox yüklənir.

Digər traslarla müqayisədə Monrealda qazanılan poul minimum rol oynayır. Son 20 ildə poul qazanan cəmi 9 sürücü qələbə qazana bilib.

Son 17 ildə baş tutan yarışlardan 12-də Təhlükəsizlik Maşını trasa çıxıb. Yanacaq sərfiyyatı da olduqca yüksəkdir, ona görə də sürücülər yanacağa qənaət etmək yolları axtarırlar.

 

2016-cı ilin Kanada Qran Prisində sessiyalarda ən yaxşı nəticələr
Sessiya Hava Sürücü Komanda Zaman
1-ci sərbəst yürüşlər Günəşli. Quru Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:14.755
2-ci sərbəst yürüşlər Günəşli. Quru Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:14.212
3-cü sərbəst yürüşlər Günəşli. Quru Sebastyan Fettel Ferrari 1:13.919
Sıralanma turu Günəşli. Quru Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1:12.812
Yarışda sürətli dövrə Buludlu. Quru Niko Rosberq Mercedes AMG 1:15.599

 

Canadian Grand Prix

 

TELEYAYIM

F-1.az xatırladır ki, Azərbaycanda bütün çempionatın yayım hüquq İdman Azərbaycan kanalında olduğu üçün Kanada Qran Prisini İdman Azərbaycan və ya İdman Azərbaycan HD kanallarından izləyə bilərsiniz. Hər bir sessiyanın rəsmi protokolları isə saytımızda operativ yerləşdiriləcək…

Monako Qran Prisinin sessiyaları, Bakı vaxtılə
Tarix Sessiya Zaman TV
9 iyun 1-ci sərbəst yürüşlər 18:00
9 iyun 2-ci sərbəst yürüşlər 22:00
10 iyun 3-cü sərbəst yürüşlər 18:00
10 iyun Sıralanma turu 21:00 20:50
11 iyun Yarış 22:00 21:30

 

Pirelli, UltraSoft, SuperSoft, Soft

 

HƏFTƏSONU ÜÇÜN SÜRÜCÜLƏRİN TƏKƏR SEÇİMİ

Yumşaq tərkiblər əskik dönüşlük effekti doğururlar, bunu isə arxa təkərləri izafi yükləməklə kompensə etmək olur, ona görə də arxa təkərlər daha tez yeyilir. Sürətlənmə və srt əylənmə zonalarının çoxluğu bu yeyilməni yüksək səviyyəyə qaldırır.

Pirelli şirkəri iki həftə əvvəl Monakoda olduğu kimi, Monreala da Soft, SuperSoft və UltraSoft tərkiblərini gətirib, amma dəst seçimindən də görünür ki, yanaşma tam fərqli olacaq.

Sürücü Komanda Soft SuperSoft UltraSoft
Lyuis Həmilton Mercedes AMG 1 4 8
Valtteri Bottas Mercedes AMG 2 3 8
Daniel Rikkardo Red Bull 1 5 7
Maks Ferstappen Red Bull 1 5 7
Sebastyan Fettel Ferrari 1 3 9
Kimi Rəykkönen Ferrari 1 3 9
Serxio Peres Force İndia 2 3 8
Esteban Okon Force İndia 2 3 8
Felipe Massa Williams 2 4 7
Ləns Stroll Williams 1 5 7
Fernando Alonso McLaren 1 2 10
Stoffel Vandorn McLaren 2 1 10
Karlos Sayns Toro Rosso 2 3 8
Daniil Kvyat Toro Rosso 2 3 8
Roman Qrojan Haas 1 5 7
Kevin Maqnussen Haas 2 4 7
Niko Hülkenberq Renault 2 4 7
Colion Palmer Renault 2 4 7
Markus Eriksson Sauber 3 3 7
Paskal Verlyayn Sauber 2 4 7

 

 

STATİSTİKA

Hazırkı pilotların Kanada Qran Prisində nəticələri
Pilot QP Xallar Poul Podium Qələbə
L.Həmilton 9 125 5 6 5
S.Fettel 8 111 3 4 1
F.Alonso 14 68 1 3 1
K.Rəykkönen 13 60 2 1
V.Bottas 4 36 2
F.Massa 13 34
D.Rikkardo 6 31 1 1
R.Qrojan 5 19 1
N.Hülkenberq 7 18
S.Peres 6 16 1
M.Ferstappen 2 12
K.Sayns 2 2
K.Maqnussen 2 2
D.Kvyat 3 2
M.Eriksson 3
C.Palmer 1
P.Verlyayn 1
E.Okon
L.Strol
S.Vandorn

 

Kanada Qran Prisinin qalibləri
Tarix Tras Poul Qələbə
12.06.2016 J.Vilnöv ad. L.Həmilton Mercedes AMG L.Həmilton Mercedes AMG
07.06.2015 J.Vilnöv ad. L.Həmilton Mercedes AMG L.Həmilton Mercedes AMG
08.06.2014 J.Vilnöv ad. N.Rosberq Mercedes AMG D.Rikkardo Red Bull
09.06.2013 J.Vilnöv ad. S.Fettel Red Bull S.Fettel Red Bull
10.06.2012 J.Vilnöv ad. S.Fettel Red Bull L.Həmilton McLaren
12.06.2011 J.Vilnöv ad. S.Fettel Red Bull C.Batton McLaren
13.06.2010 J.Vilnöv ad. L.Həmilton McLaren L.Həmilton McLaren
08.06.2008 J.Vilnöv ad. L.Həmilton McLaren R.Kubitsa BMW Sauber
10.06.2007 J.Vilnöv ad. L.Həmilton McLaren L.Həmilton McLaren
25.06.2006 J.Vilnöv ad. F.Alonso Renault F.Alonso Renault
12.06.2005 J.Vilnöv ad. C.Batton BAR K.Rəykkönen McLaren
13.06.2004 J.Vilnöv ad. R.Şumaxer Williams M.Şumaxer Ferrari
15.06.2003 J.Vilnöv ad. R.Şumaxer Williams M.Şumaxer Ferrari
09.06.2002 J.Vilnöv ad. X.Mantoyya Williams M.Şumaxer Ferrari
10.06.2001 J.Vilnöv ad. M.Şumaxer Ferrari R.Şumaxer Williams
18.06.2000 J.Vilnöv ad. M.Şumaxer Ferrari M.Şumaxer Ferrari
13.06.1999 J.Vilnöv ad. M.Şumaxer Ferrari M.Həkkinen McLaren
07.06.1998 J.Vilnöv ad. D.Kulthard McLaren M.Şumaxer Ferrari
15.06.1997 J.Vilnöv ad. M.Şumaxer Ferrari M.Şumaxer Ferrari
16.06.1996 J.Vilnöv ad. D.Hill Williams D.Hill Williams
11.06.1995 J.Vilnöv ad. M.Şumaxer Benetton J.Alezi Ferrari
12.06.1994 J.Vilnöv ad. M.Şumaxer Benetton M.Şumaxer Benetton
13.06.1993 J.Vilnöv ad. A.Prost Williams A.Prost Williams
14.06.1992 J.Vilnöv ad. A.Senna McLaren G.Berger McLaren
02.06.1991 J.Vilnöv ad. R.Patreze Williams N.Pike Benetton
10.06.1990 J.Vilnöv ad. A.Senna McLaren A.Senna McLaren
18.06.1989 J.Vilnöv ad. A.Prost McLaren T.Butsen Williams
12.06.1988 J.Vilnöv ad. A.Senna McLaren A.Senna McLaren
15.06.1986 J.Vilnöv ad. N.Mənsell Williams N.Mənsell Williams
16.06.1985 J.Vilnöv ad. E.de Ancelis Lotus M.Alboreto Ferrari
17.06.1984 J.Vilnöv ad. N.Pike Brabham N.Pike Brabham
12.06.1983 J.Vilnöv ad. R.Arnu Ferrari R.Arnu Ferrari
13.06.1982 J.Vilnöv ad. D.Pironi Renault N.Pike Brabham
27.09.1981 J.Vilnöv ad. N.Pike Brabham J.Laffit Ligier
28.09.1980 J.Vilnöv ad. N.Pike Brabham A.Cons Williams
30.09.1979 J.Vilnöv ad. A.Cons Williams A.Cons Williams
08.10.1978 J.Vilnöv ad. J.P.Jarye Lotus J.Vilnöv Ferrari

 

, ,

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

*

*

*