F-1.az xatırladır ki, həm sərbəst yürüşlər, həm də təsnifat mərhələsində Mercedes AMG sürücüləri keçilməz olublar. Lyuis Həmilton mövsümdə yeddinci poulunu komanda yoldaşı Niko Rosberqi yarım saniyə qabaqlayaraq alıb. Yarışa ikinci cərgədən başlamağa Spada olduğu kimi, Ferrari sürücüləri haqq qazanıblar – lakin bu dəfə Fettel Rəykköneni üstələyib. Üçüncü cərgədə Bottas və Rikkardo, dördüncü cərgədə isə Ferstappen və Peres qərarlaşıblar.
Roman Qrojan ötürmələr qutusunun dəyişdirilməsinə görə 5 yer itirib. Stüardlar sıralanma turunda qəza edərək vaxt göstərə bilməyən Okona yarışa çıxmaq üçün icazə veriblər. Mexaniklər onun maşınının bir çox hissələrini dəyişdirməli olublar.
Pirelli İtaliyaya mövsüm ərzində ən çox istifadə olunan üçlüyü – Medium, Soft və SuperSoft təkərləri gətirib. Montsada aşınma daha az olub və təkərlərlə daha uzun məsafələr qət etmək mümkün olub. Mercedes AMG sürücüləri sıralanma turunun ikinci sessiyasında sürətli dövrəni Soft təkərlərlə vurduqlarından, yarışa da məhz bu təkərlərlə başlayıblar. İlk onluqdakı digər sürücülər isə SuperSoft təkətlərlə start alıblar. Okon Medium, Massa, Verlyayn, Sayns, Qrojan, Nasr, Eriksson və Palmer də Soft təkərlərlə yarışa başlayıblar.
Yarışa pouldan başlayan Həmilton startda ləngiyib. Rosberq liderliyə yüksələrkən, onu Fettel izləyib. Həmilton altıncı yerə qədər geriləsə də, dərhal Rikkardonu keçərək beşinci olub. Ferstappen də startda itirənlərdən olub – hollandiyalı 4 pillə geriləyib. Montsada ilk dövrə yenə də insidentsiz ötüşməyib – Nasr və Palmer toqquşublar. Qəzaya görə Nasra 10 saniyəlik cəza verilib. Hər iki sürücü qəzadan sonra yarışı davam etdirsələr də, bir qədər sonra maşınlardakı zədələrə yarışı dayandırmalı olublar. İkinci dövrədən sonra ilk onluq: Rosberq – Fettel – Rəykkönen – Bottas – Həmilton – Rikkardo – Peres – Massa – Alonso – Hülkenberq.
Rosberq tezliklə Ferrari sürücüləri ilə arasındakı fərqi artırıb və onların DRS-in köməyi ilə hücumlar etmələrinə imkan verməyib. Ferstappen səkkizinci dövrədə Alonsonu, Həmilton isə 11-ci dövrədə Bottası ötüb. Yarışın 14-cü dövrəsində Alonso, Kvyat, Ferstappen və Bottas, 15-ci dövrəsində Hülkenberq və Maqnussen, 16-cı dövrəsində Rəykkönen, Peres və Batton, 17-ci dövrəsində isə Rikkardo. Massa, Fettel, Verlyayn və Qutyerres pit-stop ediblər.
Növbəti dövrələrdə digər sürücülər də pit yoluna üz tutublar. Yarışa Soft təkərlərlə başlamış Mercedes AMG sürücülərindən pit-stopa əvvəlcə Rosberq gəlib və ön sağ təkərin dəyişdirilməsi zamanı kiçik gecikmə olub. Həmilton isə bir dövrə sonra – 26-cı dövrədə pit-stop edib. Hər iki sürücü finişə qədər getməyə imkan verəcək Medium təkərlərə keçiblər. Yarışın 26-cı dövrəsindən sonra ilk onluq: Rosberq – Fettel – Rəykkönen – Həmilton – Bottas – Rikkardo – Peres – Ferstappen – Massa – Hülkenberq.
Yarışın iyirmi səkkizinci dövrəsində komanda Verlyayndan maşını dərhal təhlükəsiz yerdə saxlamağı tələb edib. Buna səbəb yağ təzyiqinin kəskin azalması olub. Bir dövrə sonra Peres və Qrojan, 31-ci dövrədə Bottas, 32-ci dövrədə isə Maqnussen pit-stop edib. Maqnussen Peresi, Bottas isə Hülkenberqi qabaqlayıb. Otuz dördüncü dövrədə Alonso və Fettel təkərlərini dəyişiblər. Kvyat pit yolunda sürət həddini aşdığı üçün ona 5 saniyə cəzası verilib. Lakin rus sürücü bir dövrə sonra texniki problemə görə maşını saxlamalı olub. Ferrari sürücülərinin də ikinci dəfə pit-stop etməsindən sonra Həmilton yarışda ikinci yerə yüksəlib. Qırxıncı dövrədən sonra ilk onluq: Rosberq – Həmilton – Fettel – Rəykkönen – Bottas – Rikkardo – Peres – Ferstappen – Massa – Hülkenberq.
Beləliklə, İtaliya Qran Prisinin taleyi elə startdaca həll olunub və Rosberq inamlı qələbə qazanıb. Bu, onun karyerasındakı 21-ci, bu mövsüm isə yeddinci qələbəsidir. Yay fasiləsinə Həmiltondan 19 xal geridə gedən Rosberq Belçikadan sonra İtaliyada da qalib gələrək fərqi 2 xala salıb. Williams Mühəndislər Kubokunda dördüncülüyü qaytarıb – onlar Spada Force İndia-ya keçilmişdilər. 2013-cü ildə Malayziyada keçirilmiş yarışdan sonra ilk dəfə sürətli dövrə McLaren sürücüsü tərəfindən vurulub. Mövsümün sonuncu Avropa yarışı da başa çatıb və bizi iki həftə sonra Sinqapurda maraqlı gecə yarışı gözləyir…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman | Pit |
1 | 6 | Niko Rosberq | Mercedes AMG | 1:17:28.089 | 1 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | + 0:15.070 | 1 |
3 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | + 0:20.990 | 2 |
4 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | + 0:27.561 | 2 |
5 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | + 0:45.295 | 2 |
6 | 77 | Valtteri Bottas | Williams | + 0:51.015 | 2 |
7 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | + 0:54.236 | 2 |
8 | 11 | Serxio Peres | Force İndia | + 1:04.954 | 2 |
9 | 19 | Felipe Massa | Williams | + 1:05.617 | 2 |
10 | 27 | Niko Hülkenberq | Force İndia | + 1:18.656 | 2 |
11 | 8 | Roman Qrojan | Haas | + 1 dövrə | 1 |
12 | 22 | Censon Batton | McLaren | + 1 dövrə | 2 |
13 | 21 | Esteban Qutyerres | Haas | + 1 dövrə | 2 |
14 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | + 1 dövrə | 3 |
15 | 55 | Karlos Sayns | Toro Rosso | + 1 dövrə | 2 |
16 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | + 1 dövrə | 1 |
17 | 20 | Kevin Maqnussen | Renault | + 1 dövrə | 2 |
18 | 31 | Esteban Okon | Manor | + 2 dövrə | 1 |
Sürətli dövrə: Fernando Alonso (McLaren) – 1:25.340 (51-ci dövrə, 244.373 km/saat)
MÜBARİZƏNİ DAYANDIRANLAR:
Sürücü | Komanda | Dövrə | Səbəb |
Daniil Kvyat | Toro Rosso | 36 | Texniki problem |
Paskal Velryayn | Manor | 26 | Texniki problem |
Colion Palmer | Renault | 7 | Qəza |
Felipe Nasr | Sauber | 6 | Qəza |
SÜRÜCÜLƏRİN ÇEMPİONATI:
Yer | N | Sürücü | Ölkə | Komanda | Xal |
1 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG F1 Team | 250 | |
2 | 6 | Niko Rosberq | Mercedes AMG F1 Team | 248 | |
3 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull Racing | 161 | |
4 | 5 | Sebastyan Fettel | Scuderia Ferrari | 143 | |
5 | 7 | Kimi Rəykkönen | Scuderia Ferrari | 136 | |
6 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull Racing | 121 | |
7 | 77 | Valtteri Bottas | Williams Martini Racing | 70 | |
8 | 11 | Serxio Peres | Sahara Force India F1 Team | 62 | |
9 | 27 | Niko Hülkenberq | Sahara Force India F1 Team | 46 | |
10 | 19 | Felipe Massa | Williams Martini Racing | 41 | |
11 | 14 | Fernando Alonso | McLaren Honda Formula 1 Team | 30 | |
12 | 55 | Karlos Sayns | Scuderia Toro Rosso | 30 | |
13 | 8 | Roman Qrojan | Haas F1 Team | 28 | |
14 | 26 | Daniil Kvyat | Scuderia Toro Rosso | 23 | |
15 | 22 | Censon Batton | McLaren Honda Formula 1 Team | 17 | |
16 | 20 | Kevin Maqnussen | Renault Sport Formula 1 Team | 6 | |
17 | 94 | Paskal Verlyayn | Manor Racing MRT | 1 | |
18 | 47 | Stoffel Vandorn | McLaren Honda Formula 1 Team | 1 |
MÜHƏNDİSLƏR KUBOKU:
Yer | Komanda | Motor | Xal |
1 | Mercedes AMG F1 Team | Mercedes | 498 |
2 | Red Bull Racing | TAG Heuer | 290 |
3 | Scuderia Ferrari | Ferrari | 279 |
4 | Williams Martini Racing | Mercedes | 111 |
5 | Sahara Force İndia F1 Team | Mercedes | 108 |
6 | McLaren Honda Formula 1 Team | Honda | 48 |
7 | Scuderia Toro Rosso | Ferrari | 45 |
8 | Haas F1 Team | Ferrari | 28 |
9 | Renault Sport Formula 1 Team | Renault | 6 |
10 | Manor Racing MRT | Mercedes | 1 |