Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +21° C, trasın temperaturu +34° C
Mövsümün ilk Avropa yarışı ərəfəsində komandalar maşınları ciddi yeniləyiblər və Barselonada sıralanma turu qüvvələr nisbətində dəyişiklikləri qiymətləndirməyə imkan verməli idi. Dünən səhər yağış üzündən bəzi yeniliklərin effektliyini qiymətləndirmək alınmayıb, amma hava hamı üçün eyni olub, Barselona trası isə aerodinamikanın effektliyinə tələbkarlıq baxımından etalon sayılır. Ona görə də sessiya çox maraqlı keçib.
Pirelli də tərkiblərinə düzəlişlər edib – Barselonaya yenilənmiş Hard tərkibi gətirilib, keçənilki eyniadlı tərkibə yaxın olan yeni təkərlər daha geniş işçi temperatur diapazonuna malikdirlər. Hərçənd, sıralanma turunda komandalar üstünlüyü daha sürətli Medium tərkibinə veriblər, Hard tərkibini isə yarışa qənaət ediblər.
Sıralanma turunun ilk sessiyasında yalnız Ferrari və Lotus sürücüləri Medium tərkibindən istifadə etməyiblər, Lyuis Həmilton da Hard-la protokollara başçılıq edib – 1:21.728. Mübarizəni isə Williams, Caterham və Marussia komandaları tam heyətlə dayandırıblar. Williams-ın sürücüsü Pastor Maldonado keçən il Barselonada pouldan start alaraq qələbə qazanmışdı, bir il sonra isə mübarizəni elə ilk sessiyada dayandırıb. Esteban Qutyerres sürətli dövrədə olan Kimi Rəykköneni bloka salıb – stüardlar bu insidenti axşam araşdıracaqlar.
İkinci sessiyada artıq bütün sürücülər Medium tərkiblərinə keçiblər. Yenə də ən sürətli Lyuis Həmilton olub – 1:21.001, son sessiyaya Rikkardo, Vern, Sutil, Batton, Hülkenberq və Qutyerres keçə bilməyiblər. Felipe Massa sürətli dövrədə olan Mark Uebberi bolka salıb – bu insident də stüardlar tərəfindən araşdırılacaq.
Son sessiyada Rosberq elə ilk cəhdində uik-endin ən yaxşı nəticəsinə imza atıb – 1:20.824. Sessiyanın sonunda bütün sürücülər trasa çıxıblar və Niko öz nəticəsini bir qədər də yaxşılaşdırıb- 1:20.718.
Rosberq karyerasında 3-cü, mövsümdə isə 2-ci poulunu qazanıb – son üç poulu məhz Mercedes AMG sürücüləri qazanıblar. Lyuis Həmilton komanda yoldaşına az uduzsa da, komandasına ilk cərgəni tam zəbt etməyə imkan verib. İkinci cərgədən Fettel və Rəykkönen, üçüncü cərgədən isə Alonso və Massa start alacaqlar.
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 02 | 1:21.913 | 06 | 1:21.776 | 1:20.718 | – |
02 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 01 | 1:21.728 | 01 | 1:21.001 | 1:20.972 | + 0.254 |
03 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 03 | 1:22.158 | 02 | 1:21.602 | 1:21.054 | + 0.336 |
04 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 04 | 1:22.210 | 04 | 1:21.676 | 1:21.177 | + 0.459 |
05 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 05 | 1:22.264 | 03 | 1:21.646 | 1:21.218 | + 0.500 |
06 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 07 | 1:22.492 | 08 | 1:21.978 | 1:21.219 | + 0.501 |
07 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 08 | 1:22.613 | 09 | 1:21.998 | 1:21.308 | + 0.590 |
08 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 06 | 1:22.342 | 05 | 1:21.718 | 1:21.570 | + 0.852 |
09 | S.Peres | McLaren | Mercedes | 14 | 1:23.116 | 07 | 1:21.790 | 1:22.069 | + 1.351 |
10 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 09 | 1:22.663 | 10 | 1:22.019 | 1:22.233 | + 1.515 |
11 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 11 | 1:22.905 | 11 | 1:22.127 | – | – |
12 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 10 | 1:22.775 | 12 | 1:22.166 | – | – |
13 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | 12 | 1:22.952 | 13 | 1:22.346 | – | – |
14 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 15 | 1:23.166 | 14 | 1:22.355 | – | – |
15 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | 13 | 1:23.058 | 15 | 1:22.389 | – | – |
16 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | 16 | 1:23.218 | 16 | 1:22.793 | – | – |
17 | V.Bottas | Williams | Renault | 17 | 1:23.260 | – | – | – | – |
18 | P.Maldonado | Williams | Renault | 18 | 1:23.318 | – | – | – | – |
19 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | 19 | 1:24.661 | – | – | – | – |
20 | J.Byanki | Marussia | Cosworth | 20 | 1:24.713 | – | – | – | – |
21 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | 21 | 1:24.996 | – | – | – | – |
22 | Ş.Pik | Caterham | Renault | 22 | 1:25.070 | – | – | – | – |