F-1.az bildirir ki, sürücülər bu dəfə də yalnız orta və yumşaq təkərlərdən istifadə ediblər. Hard təkərlərin asfaltla ilişməsi qənaətbəxş olmadığından, onlara müraciət edilməyib.
Rəykkönenin təkəri porebrikə yerləşdirilmiş televiziya kamerası ucbatından deşilib, lakin finlandiyalı sürücü həmin an pit yolunun girişinə yaxın olduğundan, çox vaxt itirməyib. Norris 10-cu döngədə trasdan çıxsa da, geri qayıda bilib.
Nəticələrin çox sıx olması bizə maraqlı sıralanma turu vəd edir. Hələlik isə, Maks Ferstappen daha yaxşı nəticə göstərib – 1:17.835
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman | Fərq | Dövrə |
1 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 1:17.835 | – | 11 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:18.070 | + 0:00.235 | 14 |
3 | 16 | Şarl Lekler | Ferrari | 1:18.308 | + 0:00.473 | 17 |
4 | 55 | Karlos Sayns | Ferrari | 1:18.410 | + 0:00.575 | 18 |
5 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 1:18.423 | + 0:00.588 | 15 |
6 | 4 | Lando Norris | McLaren | 1:18.494 | + 0:00.659 | 14 |
7 | 10 | Pyer Qasli | AlphaTauri | 1:18.535 | + 0:00.700 | 17 |
8 | 3 | Daniel Rikkardo | McLaren | 1:18.582 | + 0:00.747 | 21 |
9 | 7 | Kimi Rəykkönen | Alfa Romeo | 1:18.597 | + 0:00.762 | 18 |
10 | 11 | Serxio Peres | Red Bull | 1:18.606 | + 0:00.771 | 16 |
11 | 14 | Fernando Alonso | Alpine | 1:18.662 | + 0:00.827 | 18 |
12 | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 1:18.673 | + 0:00.838 | 21 |
13 | 31 | Esteban Okon | Alpine | 1:18.700 | + 0:00.865 | 15 |
14 | 18 | Ləns Stroll | Aston Martin | 1:18.877 | + 0:01.042 | 18 |
15 | 63 | Corc Rassell | Williams | 1:19.005 | + 0:01.170 | 17 |
16 | 99 | Antonio Covinatsi | Alfa Romeo | 1:19.214 | + 0:01.379 | 19 |
17 | 5 | Sebastyan Fettel | Aston Martin | 1:19.363 | + 0:01.528 | 18 |
18 | 6 | Nikolas Latifi | Williams | 1:19.392 | + 0:01.557 | 16 |
19 | 47 | Mik Şumaxer | Haas | 1:19.999 | + 0:02.164 | 17 |
20 | 9 | Nikita Mazepin | Haas | 1:20.237 | + 0:02.402 | 15 |