Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +30° C, trasın temperaturu +38° C
Mövsümün sonunda Red Bull ciddi üstünlük qazanıb – Sebastyan Fettel 3 ardıcıl qələbə qazanaraq Hindistana mövsümün lideri kimi gəlib. Almaniyalı sürücü sərbəst yürüşlərin hamısında protokollara başçılıq edib və sıralanma turuna əsas favorit kimi başlayıb.
Birinci sessiyada Felipe Massa 15-ci döngənin çıxışında fırlanıb – amma problem yaşanmayıb. Kovalaynen isə 11-ci döngədə trasdan çıxaraq mübarizəni dayandırıb. Protokollara yumşaq təkərlərlə Pastor Maldonado başçılıq edib – 1:26.048. Zəif komandaların sürücüləri ilə birlikdə mövsümdə 7-ci dəfə Jan Erik Vern növbəti sessiyaya keçə bilməyib.
İkinci sessiyada Qrojan 11-ci döngədə trasdan çıxsa da mübarizəni davam etdirib. Protokollara Fettel başçılıq edib – 1:25.435, mübarizəni Qrojan, Hülkenberq, Senna, Şumaher, Rikkardo, di Resta və Kobayaşi dayandırıblar.
Sonuncu sessiyada Uebber ilk cəhdində sürətli olub – 1:25.327, ikinci cəhdində Fettel onu qabaqlaya bilib – 1:25.283: almaniyalı sürücü karyerasında 35-ci, mövsümdə isə 5-ci poulunu qazanıb. Birinci cərgəni yenə də Red Bull sürücüləri, ikinci cərgəni McLaren sürücüləri, üçüncü cərgəni isə Ferrari sürücüləri zəbt ediblər…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 02 | 1:26.387 | 01 | 1:25.435 | 1:25.283 | – |
02 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 07 | 1:26.744 | 03 | 1:25.610 | 1:25.327 | + 0.044 |
03 | L.Həmilton | McLaren | Mercedes | 04 | 1:26.516 | 04 | 1:25.816 | 1:25.544 | + 0.261 |
04 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 05 | 1:26.564 | 02 | 1:25.467 | 1:25.659 | + 0.376 |
05 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 08 | 1:26.829 | 05 | 1:25.834 | 1:25.773 | + 0.490 |
06 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 11 | 1:26.939 | 10 | 1:26.111 | 1:25.857 | + 0.574 |
07 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 06 | 1:26.740 | 09 | 1:26.101 | 1:26.236 | + 0.953 |
08 | S.Peres | Sauber | Ferrari | 13 | 1:27.179 | 08 | 1:26.076 | 1:26.360 | + 1.077 |
09 | P.Maldonado | Williams | Renault | 01 | 1:26.048 | 07 | 1:25.983 | 1:26.713 | + 1.430 |
10 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 03 | 1:26.458 | 06 | 1:25.976 | – | – |
11 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 10 | 1:26.897 | 11 | 1:26.136 | – | – |
12 | N.Hülkenberq | Force İndia | Mercedes | 14 | 1:27.185 | 12 | 1:26.241 | – | – |
13 | B.Senna | Williams | Renault | 09 | 1:26.851 | 13 | 1:26.331 | – | – |
14 | M.Şumaher | Mercedes AMG | Mercedes | 16 | 1:27.482 | 14 | 1:26.574 | – | – |
15 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 12 | 1:27.006 | 15 | 1:26.777 | – | – |
16 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 15 | 1:27.462 | 16 | 1:26.989 | – | – |
17 | K.Kobayaşi | Sauber | Ferrari | 17 | 1:27.517 | 17 | 1:27.219 | – | – |
18 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 18 | 1:27.525 | – | – | – | – |
19 | V.Petrov | Caterham | Renault | 19 | 1:28.756 | – | – | – | – |
20 | H.Kovalaynen | Caterham | Renault | 20 | 1:29.500 | – | – | – | – |
21 | T.Qlok | Marussia | Cosworth | 21 | 1:29.613 | – | – | – | – |
22 | P.de la Rosa | HRT | Cosworth | 22 | 1:30.592 | – | – | – | – |
23 | N.Kartikeyan | HRT | Cosworth | 23 | 1:30.593 | – | – | – | – |
24 | Ş.Pik | Marussia | Cosworth | 24 | 1:30.662 | – | – | – | – |