F-1.az xəbər verir ki, o, hazırda Silverstoun komandasında baş verən dəyişikliklərin müəlliflərindən biridir və bunun sayəsində komandanın builki inkişafı belə təsiredici olub
Luka Furbatto: “Mən bu komanda ilə müqavilə imzalayanda komandanın inkişafı və onun qələbə istəyi ilə bağlı Aston Martin üçün açılan perspektivlər məni cəlb etdi. Axı, təkcə maşınla məşğul olmaq deyil, həm də mövcud infrastrukturla bağlı məhdudiyyətləri görmək, onu təkmilləşdirməyi planlaşdırmaq lazımdır, çünki bizim məqsədimiz Dünya Kubokunu qazanmaqdır”.
Furbatto, AMR23-ün Red Bull maşınının surəti, nüsxəsi adlandırılması ilə razılaşmır, baxmayaraq ki, Aston Martin-in texniki direktoru Dən Follouz əvvəllər Milton Keynsdən olan komandada işləyib: “Maşının surətini yaratmaq sadəcə mümkün deyil, çünki dizaynında bu iki şassi arasında prinsipial fərqlər var: biz güc qurğusunu, ötürmələr qutusunu və arxa asılqanları Mercedes-dən alırıq.
Ədalət naminə, Dən Follouz və Erik Blandin (birincisi Red Bull, ikincisi Mercedes) aerodinamikaya öz yanaşmalarını gətirdilər və bu, yəqin ki, maşının sürətinin artırılması baxımından mühüm addım atdı. Amma əvvəlki mövsümü xatırlasaq, ilin ikinci yarısında artıq yaxşılığa doğru əhəmiyyətli dəyişikliklərə nail olmuşuq.
2022-ci ildə, mövsümün altıncı mərhələsi üçün biz şassinin aerodinamik konsepsiyasını dəyişdirdik, lakin artıq fevral ayında biz onun ilk komponentlərinin istehsalına başladıq və bu, Red Bull öz maşınını təqdim etməzdən əvvəl idi. Aerodinamika baxımından yanlış istiqamət tutduğumuzu anladıq, lakin bu sahədə təkmilləşdirmələrlə yanaşı, mövsüm ərzində şassidə bir sıra təkmilləşdirmələr etdik.
Bunun sayəsində avtomobil daha da yaxşılaşdı və ilin ikinci yarısında biz yəqin ki, ən sürətli və davamlı olaraq xal qazanan beşinci olduq. İndi komanda daha da inamlıdır, beş yarışda biz dörd dəfə podiuma qalxdıq və yalnız Red Bull-dan sonra ikinci yeri tutduq. Hamımız uğur qazanmaq istəyirik, hamımızın döyüş ruhu var və komandamızın daim irəli getməsini istəyirik”.