F-1.az bildirir ki, Pol Rikar trası yağış təkərlərinin testinə imkan verən yüksək texnologiyasının olması ilə fərqlənsə də, drenaj sistemi işinin öhdəsindən gələ bilməyib. Yağış başladıqdan dərhal sonra tras sürüşkən olub və asfalt üzərində kifayət qədər su yığılıb. Sürücülər sıralanma turunun quru havada keçəcəyi gözlənildiyindən, boksları tərk etməkdə maraqlı olmayıblar.
Sessiyanın sonuna 10 dəqiqə qalmış Williams sürücüləri və Alonso yağış təkərləri ilə trasa çıxıblar. Alonso dərhal geri qayıtsa da, Stroll və Sirotkin tam dövrə vurublar. Son dəqiqədə isə Lekler, Qasli, Vandorn və Hartli də trasa yollanıblar.
Bottasın ilk dəqiqələrdə göstərdiyi nəticə ən yaxşı olaraq qalıb – 1:33.666. Bir neçə sürücü, ümumiyyətlə, tam dövrə vura bilməyib.
Sıralanma turu Bakı vaxtı ilə 18:00-da baş tutacaq…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman | Fərq | Dövrə |
1 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 1:33.666 | – | 3 |
2 | 55 | Karlos Sayns | Renault | 1:34.953 | + 0:01.287 | 3 |
3 | 16 | Şarl Lekler | Sauber | 1:35.012 | + 0:01.346 | 5 |
4 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | 1:36.365 | + 0:02.699 | 4 |
5 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 1:36.756 | + 0:03.090 | 5 |
6 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | 1:37.547 | + 0:03.881 | 4 |
7 | 10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | 1:38.317 | + 0:04.651 | 5 |
8 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | 1:38.450 | + 0:04.784 | 3 |
9 | 11 | Serxio Peres | Force İndia | 1:39.641 | + 0:05.975 | 4 |
10 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | 1:39.738 | + 0:06.072 | 3 |
11 | 31 | Esteban Okon | Force İndia | 1:40.087 | + 0:06.421 | 4 |
12 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 1:40.743 | + 0:07.077 | 3 |
13 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | 1:49.711 | + 0:16.045 | 3 |
14 | 18 | Ləns Stroll | Williams | 2:02.399 | + 0:28.733 | 4 |
15 | 35 | Sergey Sirotkin | Williams | 2:04.093 | + 0:30.427 | 5 |
16 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | – | – | 1 |
17 | 28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | – | – | 3 |
18 | 8 | Roman Qrojan | Haas | – | – | 1 |
19 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | – | – | 2 |
20 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | – | – | 3 |