F-1.az xəbər verir ki, ilk növbədə, onlar mövsümün ilkin mərhələsinə təsir edəcəklər, bu da mərhələlərin “regionallaşması” istiqamətində kursla bağlıdır, yəni logistika xərclərini və nəticədə ətraf mühitə mənfi təsirləri azaltmaq üçün onların ərazi əsasında birləşməsi baş verəcək.
Plan uzun müddət üçün nəzərdə tutulub, çünki bəzi dövrələrlə mövcud müqavilələr müəyyən tarixlərə bağlıdır, lakin 2024-cü ildə mərhələlərin adi ardıcıllığına yenidən baxılmalıdır.
The Race-in məlumatına görə, hazırda Formula1-də Bəhreyn və Səudiyyə Ərəbistanı Qran Prisinin tarixlərinin seçilməsi ilə bağlı müzakirələr gedir, çünki gələn il müsəlman dünyasında müqəddəs Ramazan ayı martın 10-da başlayacaq.
Müxtəlif variantlar nəzərdən keçirilir. Nəzəri olaraq, mövsümə bir az erkən başlasa, həm qış testlərini, həm də Bəhreyndə yarış keçirməyə vaxt tapmaq mümkündür, bundan sonra Ciddədə mərhələ keçiriləcək. Amma başqa bir variantla Saxirdə yalnız testləri keçirmək olar, ondan sonra Səudiyyə Ərəbistanı Qran Prisi ilə çempionat start alacaq.
Hər halda, mövsümün Yaxın Şərq hissəsindən sonra Formula1 Avstraliyaya gedəcək, lakin apreldə Melburn yarışından sonra ya Yaponiya Qran Prisi, ya da Sinqapur Qran Prisi böyük ehtimalla keçiriləcək. Əgər Çindəki mərhələ çempionata qayıtsa, o da təxminən eyni dövrə təsadüf etməli olacaq. Çox güman ki, Suzuka ilə arxa-arxaya gedəcəklər.
Yeni mərhələlərin promouterləri ilə, ilk növbədə, Cənubi Afrikanın nümayəndələri ilə danışıqlar davam edir, lakin Ruanda və Mərakeş də Afrikadan Formula1 yarışına ev sahibliyi etmək arzusunu nümayiş etdiriblər. Bununla belə, Kyalamidəki trasın şansları daha yüksəkdir, baxmayaraq ki, layihənin maliyyə tərəfi ilə bağlı tam aydınlıq yoxdur.
Artıq 2024-cü ildə Cənubi Afrika Qran Prisinin təqviminə qayıtmaq ehtimalı hələ də qalırsa, Madrid və Cənubi Koreyadakı yarışlar daha uzaq gələcəyin məsələsidir. İspaniya paytaxtının hakimiyyət orqanları bu istiqamətdə böyük fəaliyyət göstəriblər, lakin 2026-cı ilə qədər İspaniya Qran Prisi hələ də Barselonada keçiriləcək.
Seulda şəhər yarışının keçirilməsi layihəsi daha pis işlənib, Cənubi Koreya paytaxtının nəqliyyat marşrutlarının bağlanması zərurəti ilə bağlı logistika məsələləri həll olunmamış qalır. Eyni zamanda, mərhələnin Formula1-də ən perspektivli və vacib bazarlardan biri sayılan ölkənin başqa şəhərinə köçürülməsi ilə bağlı danışıqlar aparılır. Xüsusilə Cənubi Koreyanın ikinci böyük şəhəri olan Pusandan söhbət gedir.
Vyetnam və Kolumbiyada mərhələlərlə bağlı müzakirələri çətin ki, ciddi hesab etmək olar, baxmayaraq ki, bu ölkələrin müəyyən işgüzar dairələri də yarışların keçirilməsində maraqlı görünürlər.
Əsas məsələ çempionat təqviminin real olaraq neçə mərhələni özündə cəmləşdirə bilməsidir. Razılıq müqaviləsində bu say 24 yarışla məhdudlaşır. Bu mövsüm onların sayı artıq 23-dür və çətin ki, Qran Prilərin sayı yaxın illərdə müəyyən edilmiş maksimumu keçsin. Yalnız bəzi yarışların təqvimdən çıxarılacağı və ya mərhələlərin bir-birini əvəzləməsi kimi bir ssenari qalır.
Xüsusən də gələcəkdə Belçika, Fransa və Niderland Qran Prilərinin başına belə aqibət gələ bilər. Alternativ olaraq, İspaniyanın paytaxtında danışıqlar müqavilənin imzalanması ilə başa çatsa və Barselonadakı yarışın promouterləri uzunmüddətli perspektivdə öz layihələrini maliyyələşdirsələr, İspaniya və Madrid Qran Priləri keçirilə bilər.
Audi zavod komandasının 2026-cı ildə Dünya Çempionatına gəlişi Almaniya Qran Prisinin yenidən canlanması üçün zəmin yarada bilər, baxmayaraq ki, bu, çox güman ki, Almaniya şirkətinin Mercedes-in 2019-cu ildə etdiyi kimi maliyyə yükünün bir hissəsini öz üzərinə götürmək istəyi ilə birbaşa bağlı ola bilər