FİA maşınların start yanacağı ilə tərəzidə çəkilmələrinin nəticələrini dərc edib. Sıralanma turunun son sessiyasında ən az yanacaq Toyota maşınlarının baklarında olub – Timo Qlok daha ağır Yarno Trulliyə uduzub, alman sürücü daha aqresiv strategiya seçib və qısa ilk hissədən (təxminən 12 dövrə) pit-stopa getməyi planlaşdırıb. Onun komanda yoldaşı Yarno Trulli isə iki dövrədən sonra pitə baş çəkəcək.
Üçüncü yerdən start alan Sebastyan Fettel Trulli üzərində 3-4 dövrəlik, Həmilton, Alonso və Batton üzərində isə birdövrəlik üstünlüyə malikdir. Batton da daha yüngül olan komanda yoldaşı Barrikellonu qabaqlayıb. İlk onluqda ən çox yanacaq ehtiyatına Kimi Rəykkönen malikdir, Ferrari yarışın gedişində ilk pit-stopu uzatmaqla strategiyaya düzəlişlər edə bilər, düzdür, Kiminin arxasında daha ağır maşınlar start alacaqlar.
Maşınların yanacaqla dolu çəkiləri (kq):
1. Y.Trulli (Toyota) – 648.5
2. T.Qlok (Toyota) – 643.0
3. S.Fettel (Red Bull) – 659.0
4. C.Batton (Brawn GP) – 652.5
5. L.Həmilton (McLaren) – 652.5
6. R.Barrikello (Brawn GP) – 649.0
7. F.Alonso (Renault) – 650.5
8. F.Massa (Ferrari) – 664.5
9. N.Rosberq (Williams) – 670.5
10. K.Rəykkönen (Ferrari) – 671.5
11. H.Kovalaynen (McLaren) – 678.5
12. K.Nakacima (Williams) – 680.9
13. R.Kubitsa (BMW Sauber) – 698.6
14. N.Haydfeld (BMW Sauber) – 696.3
15. N.Pike (Renault) – 677.6
16. A.Sutil (Force İndia) – 679.0
17. S.Buemi (Toro Rosso) – 678.5
18. C.Fizikella (Force İndia) – 652.0
19. M.Uebber (Red Bull) – 656.0
20. S.Burde (Toro Rosso) – 667.5