F-1.az xəbər verir ki, komandaların top menecmentinin nümayəndələri cümə axşamına qədər nadir hallarda avtodromlara gəldikləri üçün Ferrari rəhbərliyi İmolaya heç çatmayıb, lakin məlum olub ki, bu günlərdə şirkətin prezidenti Con Elkannın bir sıra görüşlər keçirmək üçün Maranelloda qalıb. Tamamilə aydındır ki, Scuderia-nın qeyri-qənaətbəxş nəticələri ilə bağlı məsələlər onların gündəliyinə daxil edilib, ona görə də avtomobilin həm yaxın gələcəkdə, həm də ortamüddətli perspektivdə səmərəliliyinin artırılması üçün tədbirlər planı müzakirə edilib.
Bəzi italyan mənbələri xəbər verir ki, mövzulardan biri Şarl Leklerlə müqavilənin yenilənməsi olub: Monakolu sürücü ilə ilkin danışıqlar artıq aparılıb və çox güman ki, o, 2024-cü ildən sonra Ferrari üçün sürməyə davam edəcək.
Şirkətin baş icraçı direktoru Benedetto Vinya və Scuderia-nın rəhbəri Frederik Vassyör Loran Mekisin qarşıdan gələn AlphaTauri-yə keçidindən narahatdırlar, ona görə də görüşlər zamanı fransız mütəxəssisin “akademik məzuniyyətə” göndərilməsi mümkünlüyü də müzakirə olunub, lakin yekun qərar verilməyib.
Helmut Markonun son şərhlərinə baxmayaraq, İtaliyanın Formu1a.uno nəşri sözün əsl mənasında bunları yazıb: Red Bull ilə razılaşmalar hələ əldə edilməsə də, artıq sirr deyil ki, tanınmış aerodinamika mütəxəssisi Pyer Vaşe, aerodinamika şöbəsinin başçısı Enriko Balbo və komandanın baş yarış mühəndisi Pol Monaqan artıq Ferrari-yə keçəcəklər.
İddialara görə, Şarl Leklerə və Karlos Saynsa artıq Ferrari texniki departamentinin bu üç yüksək səviyyəli peşəkar tərəfindən gücləndiriləcəyinə zəmanət veriblər…