F-1.az xatırladır ki, ispaniyalı sürücü bundan əvvəl 3 yarışda ardıcıl podiuma qalxmağı bacarmışdı…
Fernando Alonso: “Hər şey əla alındı! Bu, mövqeləri geri qazana bildiyimiz başqa bir yarış idi – mən altıncı başladım və dördüncü oldum. Əvvəlcə Lyuis Həmiltonu, sonra isə Ferrari avtomobillərindən birini qabaqladım, ona görə də sonda Konstruktorlar çempionatında əsas rəqibimiz olan Mercedes komandasından daha çox xal topladıq.
Bununla belə, biz yenə də ilk üçlükdən bir saniyə ərzində başa vurduq, lakin Mayamidə podiuma qalxmaq üçün növbəti cəhdimizi edəcəyik.
Həftəsonu asan keçmədi və gizlətmirik ki, Bakıda mövsümün ilk üç mərhələsindəki kimi rəqabətli deyildik. Ancaq çətinliklərə baxmayaraq, inanıram ki, komandamız çox inamla çalışdı və istənilən problemin öhdəsindən gəlməyə tam hazırdı. Və bizim podiumdan bir az geri qalmağımız Aston Martin-də hər kəsin əzmkarlığından xəbər verir.
Ümumiyyətlə, nəticədən və maşının tempindən razı qaldım – axırda o, yaxşı səviyyədə idi. Və əgər bizim üçün o qədər də uğurlu olmayan həftəsonunda poul-pozisiyanın qalibi olmuş Ferrari sürücüsü ilə podium uğrunda mübarizə aparmışıqsa, bu yaxşı xəbərdir.
Karlos Saynsı ötməyimdən danışsaq, o zaman 3-cü döngədə onu qabaqlaya bilərdim, amma sonda bunu 4-cü dövrədə bacardım. Niyə avtomobil yarışda belə sürətli idi, dəqiq izah edə bilmirəm. Baxmayaraq ki, bu vacib məqamdır, çünki Ferrari-ni ötmək həmişə çətin olur, amma bundan sonra mən Şarl Leklerdən geri qaldım.
Yarış zamanı 15 və 16-cı döngələrdə eyni istiqamətdə əsən külək səbəbindən müəyyən çətinliklər yaranıb. Bundan əlavə, biz bütün həftə sonu düz yollarda kifayət qədər sürətli deyildik, lakin avtomobilimizin üstünlüklərindən biri də onun üzərindəki rezinlərin deqradasiyasının çox da intensiv olmamasıdır. Təəssüf ki, bu dəfə bütün komandaların avtomobillərindəki sərt təkərlər finiş xəttinə qədər sağ qaldı, amma görək Mayamidə nə baş verir.
Mən Şarl Leklerdən bir saniyə geridə gedirdim və belə bir vəziyyətdə nə vaxtsa avtomobilə nəzarəti itirmək riski həmişə var. Bir neçə dəfə ona hücum etmək istəsəm də, ona yaxınlaşanda maşın trayektoriyadan çıxmağa başladı. Sonda bu cür cəhdləri dayandırdım, xüsusən də o, daha aydın ritm saxladığından, ondan qabağa getmək mümkün deyildi.
Yarış zamanı Alonso mühəndisi vasitəsilə radioda partnyoru Ləns Strolla əyləc balansını düzgün seçməyi tövsiyə edib və finişə çatdıqdan sonra bu epizodu şərh edib: “Cümə axşamından başlayaraq biz taktika haqqında çox danışdıq. Ancaq artıq müzakirə etmədiyimiz vacib bir məqam olduğu ortaya çıxarsa, lakin bu bir tərəfdaşa kömək edə bilər, o zaman bu barədə məlumat veririk.
Həmişə belə olub. Başa düşürəm ki, karyeram o qədər də uzun sürməyəcək və Ləns yaxın 10-15 ildə komandanın lideri ola bilər, ona görə də ümid edirəm ki, ona kömək edə biləcəyəm. Əvvəllər komanda yoldaşlarına kömək etmişəm, sadəcə olaraq, yarış verilişlərinə belə radio mesajları girmirdi. Amma indi Formula 1 mənə daha mehriban oldu”.