F-1.az bildirir ki, komandalar ilk sessiyanı gələn il üçün nəzərdə tutduqları aerodinamik hissələrin yoxlanılmasına həsr ediblər. Vaxt keçdikcə, trasın vəziyyəti də yaxşılaşıb.
Lyuis Həmiltonun maşınının burun hissəsinə 1 rəqəmi həkk edilib. FİA bunun üçün dünya çempionuna xüsusi icazə verib, maşınının nömrəsi rəsmən 44 olaraq qalıb.
36-cı dəqiqədə Eriksson ilk döngənin çıxışında maşını baryerə vurub. Lakin boksa qayıda bilib.
Bottas və Ferstappen 6-cı, Alonso isə 20-ci döngədə trasdan çıxıb. Sayns 18-ci döngədə yerində fırlanıb. Qasli maşını tüstüləndiyi üçün boksa qayıtmalı olub və mexaniklər dərhah maşına müdaxilə ediblər.
Protokollara Maks Ferstappen başçılıq edib – 1:38.491. Məşqlər nahardan sonra davam edəcək…
Yer | N | Sürücü | Komanda | Zaman | Fərq | Dövrə |
1 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 1:38.491 | – | 26 |
2 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | 1:38.945 | + 0:00.454 | 18 |
3 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1:39.452 | + 0:00.961 | 29 |
4 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes | 1:39.543 | + 0:01.052 | 25 |
5 | 31 | Esteban Okon | Racing Point | 1:40.102 | + 0:01.611 | 25 |
6 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 1:40.235 | + 0:01.744 | 20 |
7 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | 1:40.417 | + 0:01.926 | 24 |
8 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 1:40.453 | + 0:01.962 | 20 |
9 | 55 | Karlos Sayns | Renault | 1:40.588 | + 0:02.097 | 21 |
10 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 1:40.663 | + 0:02.172 | 23 |
11 | 10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | 1:40.671 | + 0:02.180 | 17 |
12 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | 1:41.023 | + 0:02.532 | 24 |
13 | 11 | Serxio Peres | Racing Point | 1:41.075 | + 0:02.584 | 22 |
14 | 28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | 1:41.137 | + 0:02.646 | 26 |
15 | 18 | Ləns Stroll | Williams | 1:41.493 | + 0:03.002 | 21 |
16 | 36 | Antonio Covinatsi | Sauber | 1:41.662 | + 0:03.171 | 23 |
17 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | 1:41.928 | + 0:03.437 | 21 |
18 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | 1:42.114 | + 0:03.623 | 21 |
19 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | 1:42.313 | + 0:03.822 | 16 |
20 | 40 | Robert Kubitsa | Williams | 1:42.992 | + 0:04.501 | 25 |