F-1.az bildirir ki, Yas Marinada keçidlər asan olmadığından, poul qazanmaq olduqca vacibdir. Lakin bununla belə, burada son səkkiz ildə yalnız üç dəfə, o cümlədən, son iki ildə ilk sıradan başlayan sürücü yarışı qazanıb.
Dünən ilk məşqlərdə Fettel protokollara başçılıq etmişdisə də, növbəti iki sessiyada Həmilton hamıdan sürətli olmuşdu. Brendon Hartlinin bu dəfə də startda yer itirəcəyi əvvəlcədən məlum idi – zelandiyalı sürücü güc qurğusundakı dəyişikliklərə görə cəzalandırılmışdı.
Pirelli Əbu Dabiyə yumşaq üçlüyü – Soft, SuperSoft və UltraSoft tərkibləri gətirib. Aşınma ənənəvi olaraq az olub, lakin SuperSoft və UltraSoft tərkiblər arasındakı fərq böyük əhəmiyyət kəsb edirb – 0.8 saniyə.
Birinci sessiyada bütün sürücülər UltraSoft təkərlərlə trasa çıxıblar. Bottas 1:37.356-lıq nəticə ilə ilk yeri tutub, Toro Rosso və Sauber sürücüləri ilə yanaşı, Qrojan da mübarizəni dayandırıb.
İkinci sessiyada da hamı UltraSoft təkərlərdən istifadə edib. Həmilton ilk cəhdində rəqiblərini üstələyib – 1.36.742. Sonradan nəticəsini yaxşılaşdıra bilməsə də, ldierliyini qoruyub. Peres Hülkenberqə mane olub. Massa karyerasının son sıralanma turunda üçüncü sessiyaya keçə bilib. Saynsın maşınının güc qurğusunda problem yaradıb və mühəndisi ondan yavaş-yavaş boksa qayıtmasını istəyib. Alonso, Sayns, Vandorn, Maqnussen və Stroll növbəti sessiyaya keçə bilməyiblər.
Son sessiyada Bottas ilk cəhddə sürətli olub və trasın rekordunu yeniləyib – 1:36.231. Həmilton ona təxminən 0.2 saniyə uduzub. Fettel isə üçüncü nəticə göstərib. Mercedes sürücüləri ikinci cəhdlərində nəticələrini yaxşılaşdıra bilməyiblər. Rikkardo isə komanda yoldaşını və Rəykköneni üstələyərək dördüncü yerə yüksəlib.
Valtteri Bottas mövsümdə və karyerasında dördüncü poulunu qazanıb. Sabahkı yarışa Mercedes sürücüləri birinci, Fettel və Rikkardo ikinci, Rəykkönen və Ferstappen isə üçüncü cərgədən başlayacaqlar.
Yer | N | Sürücü | Komanda | 1-ci sessiya | 2-ci sessiya | 3-cü sessiya | |||||
Yer | Zaman | Dövrə | Yer | Zaman | Dövrə | Zaman | Dövrə | ||||
1 | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | 1 | 1:37.356 | 7 | 2 | 1:36.822 | 6 | 1:36.231 | 5 |
2 | 44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | 2 | 1:37.391 | 6 | 1 | 1:36.742 | 6 | 1:36.403 | 7 |
3 | 5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | 4 | 1:37.817 | 5 | 3 | 1:37.023 | 6 | 1:36.777 | 7 |
4 | 3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | 5 | 1:38.016 | 4 | 5 | 1:37.583 | 6 | 1:36.959 | 6 |
5 | 7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | 3 | 1:37.453 | 5 | 4 | 1:37.302 | 6 | 1:36.985 | 6 |
6 | 33 | Maks Ferstappen | Red Bull | 6 | 1:38.021 | 7 | 6 | 1:37.777 | 6 | 1:37.328 | 6 |
7 | 27 | Niko Hülkenberq | Renault | 10 | 1:38.781 | 3 | 7 | 1:38.138 | 5 | 1:38.282 | 6 |
8 | 11 | Serxio Peres | Force İndia | 7 | 1:38.601 | 5 | 8 | 1:38.359 | 6 | 1:38.374 | 6 |
9 | 31 | Esteban Okon | Force İndia | 13 | 1:38.896 | 5 | 9 | 1:38.392 | 6 | 1:38.397 | 6 |
10 | 19 | Felipe Massa | Williams | 8 | 1:38.629 | 6 | 10 | 1:38.565 | 6 | 1:38.550 | 6 |
11 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | 12 | 1:38.820 | 6 | 11 | 1:38.636 | 6 | ||
12 | 55 | Karlos Sayns | Renault | 11 | 1:38.810 | 3 | 12 | 1:38.725 | 6 | ||
13 | 2 | Stoffel Vandorn | McLaren | 9 | 1:38.777 | 3 | 13 | 1:38.808 | 6 | ||
14 | 20 | Kevin Maqnussen | Haas | 14 | 1:39.395 | 10 | 14 | 1:39.298 | 6 | ||
15 | 18 | Ləns Stroll | Williams | 15 | 1:39.503 | 8 | 15 | 1:39.646 | 6 | ||
16 | 8 | Roman Qrojan | Haas | 16 | 1:39.516 | 10 | |||||
17 | 10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | 17 | 1:39.724 | 9 | |||||
18 | 94 | Paskal Verlyayn | Sauber | 18 | 1:39.930 | 9 | |||||
19 | 9 | Markus Eriksson | Sauber | 19 | 1:39.994 | 9 | |||||
20 | 28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | 20 | 1:40.471 | 8 |