F-1.az xəbər verir ki, keçən ilin sonunda alman avtomobil istehsalçısı çempionatda yeni mühərrik qaydaları qüvvəyə minəcək 2026-cı ildə güc quğrusu təchizatçısı kimi F1-ə daxil olmaq planlarını açıqlayıb. Sauber ilə strateji müttəfiqlik faktiki olaraq bağlanıb, Audi artıq Hinvildən şirkətdə pay alıb və öz payını tədricən artırmağı planlaşdırır.
Əvvəllər Volkswagen konserninin bölmələrindən biri olan Porsche-nin dözümlülük yarış proqramını uğurla idarə edən keçmiş McLaren komandasının başçısı Andreas Zaydl artıq Sauber Qrupunun direktoru təyin olunub.
De la Rosanın sözlərinə görə, Audi tədricən hərəkət edəcək, lakin zavod komandasının qələbəyə iddialılardan birinə çevrilməsi üçün hər cür səy göstərəcək və bütün lazımi resursları ayıracaq.
Pedro de la Rosa: “Belə bir layihə bir növ marafondur. Düşünürəm ki, Andreas onun həyata keçirilməsinin bir ildən çox vaxt aparacağını başa düşür. Hələlik Audi yalnız birinci kilometri qət edib və hələ çox yol var.
Alfa Romeo-nun hazırkı vəziyyətini qiymətləndirmək mənim üçün çətindir, lakin bəzən bu komanda çox qeyri-sabit çıxış edir. Onların maşınları bəzən çox sürətli, bəzən də olduqca yavaş gedir. Belə görünür ki, onların sürəti trasın xüsusiyyətlərindən, eləcə də təkərə yanaşmadan çox asılıdır. Bəzən təkərin istənilən temperatura qədər qızdırılmasına nail olurlar, bəzən isə yox.
Amma Formula1 elə idman növüdür ki, orada uzunmüddətli perspektivi görə bilməlisiniz və bu, onların Audi-də oynadıqları oyundur, ona görə də bir neçə ildən sonra onlar çempionluq uğrunda mübarizə aparacaqlar”.