Çin torpağında nəzərdə tutluan Formula1-in debütünə ilyarım qalmış, 2003-cü ilin aprelində mühəndis və arxitektorlar qrupu birinci dəfə gələcək trasın tikiləcəyi yerə baş çəkiblər. O zaman heç kim inanmırdı ki, belə böyük bir kompleksi 18 aya tikmək mümkündür, amma çinlilər hamını qrafikə dəqiq əməl etmələri ilə təəccübləndirdilər. Trasın arxitektoru Herman Tilke çin dilində ŞAN (Şanxayda yarışmaq) heroqlifindən istifadə etdi və qurduğu trasların bir-birinə oxşamamasını sübut etdi. Yeddi sol və yeddi sağ döngə, iki uzun düz yol – ötmək imkanı verən sürətli tras. Deyilənlərə görə, yarış kompleksinin ümumi dəyəri 325 milyon dollar olmuşdu.
Yeni avtodrom sürücülərin xoşuna gəldi. Hücum etmək imkanı verən geniş tras, düz uzun yolun sonunda əylənmədə ötmək imkanı, geniş təhlükəsizlik zonaları və əla xidmət vasitələri – tamaşaçılara başqa nə lazımdır?
Tras: Shanghai İnternational Circuit
Dövrənin uzunluğu: 5451 m
Dövrələrin sayı: 56
Ümumi məsafə: 305.066 km
Tras asfalta yatma qüvvəsinin orta kəmiyyətini və ənənəvi olan düz yolda sürətlə yavaş döngələrdə asfalta ilişmə arasında kompromis tələb edir. Pit-leyndən keçid vaxtı 23 saniyədir, bir dövrədə sürücülər 2.55 kq yanacaq sərf edirlər. F-1.az xatırladır ki, Pirelli şirkəti yarışa Soft və Medium tərkiblərini gətirəcək, eyni cütlük mövsümün ilk yarışında da istifadə olunmuşdu.
Təhlükəsizlik Maşının çıxması ehtimalı da azdır – geniş təhlükəsizlik zolaqları yarışı dayandırmadan qəzaya uğramış maşını hadisə yerindən çıxarmağa imkan verir…