Quru. Günəşli. Havanın temperaturu +27° C, trasın temperaturu +41° C
Bu mövsümdə tam quru asfaltda ilk sıralanma turunu Çin Qran Prisinə qədər gözləməli olduq. Avstraliya və Malayziyada sürücülərə yağış mane olmuşdu və yalnız mövsümün 3-cü yarışı hələlik yağışsız keçir.
Pirelli şirkəti Şanxaya Medium və Soft sliklərini gətirib – Medium komandalara artıqdır və sərbəst yürüşlərdə sürücülər problemlərlə üzləşməyiblər, amma Soft yalnız bir sürətli dövrəyə tab gətirib, sonra isə effektliyi kəskin aşağı düşüb. Ona görə də komandalar Soft tərkibinə sıralanma turunda qənaət etməyə çalışmayıblar.
Birinci sessiyada Soft təkərlərlə trasa çıxan sürücülər yalnız bir cəhdlə kifayətlənməyə çalışıblar. Protokollara Lyuis Həmilton başçılıq edib – 1:35.793, ikinci sessiyaya Marussia və Caterham sürücüləri ilə birlikdə iki debütant – Bottas və Qityerres keçə bilməyiblər.
İkinci sessiyada Mark Uebber birinci sürətli dövrəsindən sonra maşınını trasda saxlayıb – yanacaq çənində FİA-nın rəsmi təftişi üçün zəruri olan yanacaq miqdarı qalmayıb. Çox güman ki, avstraliyalı sürücüyə cəza gələcək. Protokollara yenə də Həmilton başçılıq edib – 1:35.078, mübarizəni isə Uebberlə birlikdə di Resta, Peres, Sutil, Maldonado və Vern dayandırıblar.
Sonuncu sessiyada Fettel birinci trasa çıxıb, amma tezliklə boksa qayıdıb. Sessiyanın sonunda bütün sürücülər trasa çıxıblar. Fettel və Batton Medium tərkibini seçiblər, amma üçqat dünya çempionu birinci döngədə səhvə yol verib və dövrəsini tamamlamayıb. Hülkenberq də heç bir nəticə göstərməyib.
Həmilton isə karyerasında 27-ci, mövsümdə və Mercedes AMG komandasında ilk poulunu qazanıb – 1:34.484. Sabah britaniyalı sürücü ilə birlikdə ilk cərgədən Kimi Rəykkönen start alacaq – finladniyalı sürücü çempionata qayıtdıqdan sonra ən yaxşı nəticəsini göstərib. İkinci cərgədən Alonso və Rosberq, üçüncü cərgədən Massa və Qrojan start alacaqlar. Yarış maraqlı olacaq və hər şeyi strategiya həll edəcək…
Yer | Pilot | Komanda | Motor | I sessiya | II sessiya | III sessiya | |||
Yer | Vaxt | Yer | Vaxt | Vaxt | Fərq | ||||
01 | L.Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 01 | 1:35.793 | 01 | 1:35.078 | 1:34.484 | – |
02 | K.Rəykkönen | Lotus | Renault | 12 | 1:37.046 | 06 | 1:35.659 | 1:34.761 | + 0.277 |
03 | F.Alonso | Ferrari | Ferrari | 05 | 1:36.253 | 02 | 1:35.148 | 1:34.788 | + 0.304 |
04 | N.Rosberq | Mercedes AMG | Mercedes | 02 | 1:35.959 | 05 | 1:35.537 | 1:34.861 | + 0.377 |
05 | F.Massa | Ferrari | Ferrari | 03 | 1:35.972 | 04 | 1:35.403 | 1:34.933 | + 0.449 |
06 | R.Qrojan | Lotus | Renault | 08 | 1:36.929 | 08 | 1:36.065 | 1:35.364 | + 0.880 |
07 | D.Rikkardo | Toro Rosso | Ferrari | 11 | 1:36.993 | 09 | 1:36.258 | 1:35.998 | + 1.514 |
08 | C.Batton | McLaren | Mercedes | 07 | 1:36.667 | 07 | 1:35.784 | 2:05.673 | + 31.189 |
09 | S.Fettel | Red Bull | Renault | 06 | 1:36.537 | 03 | 1:35.343 | – | – |
10 | N.Hülkenberq | Sauber | Ferrari | 10 | 1:36.985 | 10 | 1:36.261 | – | – |
11 | P.di Resta | Force İndia | Mercedes | 15 | 1:37.478 | 11 | 1:36.287 | – | – |
12 | S.Peres | McLaren | Mercedes | 09 | 1:36.952 | 12 | 1:36.314 | – | – |
13 | A.Sutil | Force İndia | Mercedes | 14 | 1:37.349 | 13 | 1:36.405 | – | – |
14 | M.Uebber | Red Bull | Renault | 04 | 1:36.148 | 14 | 1:36.679 | – | – |
15 | P.Maldonado | Williams | Renault | 13 | 1:37.281 | 15 | 1:37.139 | – | – |
16 | J.E.Vern | Toro Rosso | Ferrari | 16 | 1:37.508 | 16 | 1:37.199 | – | – |
17 | V.Bottas | Williams | Renault | 17 | 1:37.769 | – | – | – | – |
18 | E.Qutyerres | Sauber | Ferrari | 18 | 1:37.990 | – | – | – | – |
19 | J.Byanki | Marussia | Cosworth | 19 | 1:38.780 | – | – | – | – |
20 | M.Çilton | Marussia | Cosworth | 20 | 1:39.537 | – | – | – | – |
21 | Ş.Pik | Caterham | Renault | 21 | 1:39.614 | – | – | – | – |
22 | Q.van der Qarde | Caterham | Renault | 22 | 1:39.660 | – | – | – | – |