N | Sürücü | Komanda | Motor | İCE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
44 | Lyuis Həmilton | Mercedes AMG | Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
77 | Valtteri Bottas | Mercedes AMG | Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
5 | Sebastyan Fettel | Ferrari | Ferrari | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 |
7 | Kimi Rəykkönen | Ferrari | Ferrari | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
3 | Daniel Rikkardo | Red Bull | TAG Heuer | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
33 | Maks Ferstappen | Red Bull | TAG Heuer | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
11 | Serxio Peres | Force İndia | Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
31 | Esteban Okon | Force İndia | Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
18 | Ləns Stroll | Williams | Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
35 | Sergey Sirotkin | Williams | Mercedes | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
27 | Niko Hülkenberq | Renault | Renault | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
55 | Karlos Sayns | Renault | Renault | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
28 | Brendon Hartli | Toro Rosso | Honda | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
10 | Pyer Qasli | Toro Rosso | Honda | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
8 | Roman Qrojan | Haas | Ferrari | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
20 | Kevin Maqnussen | Haas | Ferrari | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 |
14 | Fernando Alonso | McLaren | Renault | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2 | Stoffel Vandorn | McLaren | Renault | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
9 | Markus Eriksson | Sauber | Ferrari | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
16 | Şarl Lekler | Sauber | Ferrari | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
F-1.az xatırladır ki, çempionatda turbo eranın başlamasından sonra güc qurğuları altı elementə bölünüblər: İCE – daxili yanma mühərriyi, TC – turboqovucu və ya turbin, MGU-K və MGU-H generatorları, ES – rekuperasiya sisteminin akkumulyatoru və CE – elektron idarəetmə bloku. Mövsümün gedişində bu elementlərin hər birindən cəriməsiz yalnız 3 ədəd istifadə etmək olar.